Hotel Wela ****

8,2

39 reviews over Hotel Wela in het Nederlands

RAMPZALIG

Mandy Gerritsen, 9-8-2017

Het eten is altijd koud, amper keus en vies. Heb 3 dagen lang buikpijn en krampen gehad door een waarschijnlijke voedsel vergiftiging. Verder word het beddengoed iedere 2 dagen verschoont. Jammer dat wij hier 11 nachten waren en het serieus maar 1 keer verschoont is. Het is hier boven de 30° elke dag dus verschonen is wel zo fijn. Personeel is elke chagerijnig en nooit vriendelijk. Schimmel op de badkamer op meerdere plekken. Als je aankomt in het hotel na een nacht vlucht kun je alsnog pas incheckdn vanaf 14:00 uur, krijg je je all inclusive bandje pas als je ingecheckt bent en je moet maar wachten zonder eten of drinken.

Slechtste hotel ooit in mijn leven !!

Gereisd met partner in juli 2017

Dit nooit meer

Klaas Huson, 24-9-2016

Wat een smerig hotel is dit schimmel in de douche ontlasting in toilet bij aankomst een keer na een klacht schoon beddegoed.De kamer werdt niet schoongemaakt het eten was ronduit vies alles was koud en zwart gebakken,schimmel in de ijsbakken na klacht werd er niets aangedaan het zwembad was het ook ronduit smerig de vloer en bedjes te vies om aan te zien.Plastic glazen bij de binnenbar wij komen al 6 jaar in sunny beach dit hebben wij nog nooit meegemaakt voor ons nooit meer hotel Wela het is absoluut geen 4 sterren waard.Fam Huson
Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijk voordelige zonvakantie!

Ronald van der Molen, 26-8-2014

Prima hotel voor een goede prijs met zeer vriendelijk personeel, schone ruimtes, ruime kamers, een gevarieerd animatie programma en lekker eten. We hebben als gezin (met twee kleuters en twee tieners) een heerlijke tijd gehad. Het hotel zit dichtbij het strand, heeft voldoende ligbedden bij het zwembad, schone & koele kamers en iedere maaltijd verschillende (Oost-Europpese) gerechten waar ook de kinderen van smulden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Topvakantie

Flipkens, 15-7-2009

Wij zijn 15 dagen hier natoe geweest. Het is goed gelegen, alles ligt kort in de buurt buiten de geldautomaat. Het is een mooi hotel en het wordt zeer goed onderhouden. Elke dag zuiveren handdoeken en ook de lakens van het bed werden regelmatig ververst. Voor de rest is het ook heel zuiver en proper in het hotel.

Vriendelijk personeel buiten die van het restaurant. Het eten viel wel mee. Nu als je zolang daar bent wordt het wel eentonig (omdat er weinig variatie is (veel keuze maar altijd hetzelfde)) dus zijn wij regelmatig ook ergens anders gaan eten (het kost toch bijna niets in Bulgarije)

Het enige minpunt was dat er geen wasmachine was en je dus naar een wasserette moest maar die hield je kleren een week. Wij hebben dan maar gewassen in de lavabo.

Het hotel is ook lekker koel, van de hitte niets te merken, ook de airco op de kamer was goed.

Algemeen vind ik het zijn 4 sterren wel waard!

Gereisd met partner in juli 2008

Goed Hotel

Erik en Grietje, 8-9-2008

Wij zijn nu in Hotel Wela bij het Zonnestrand. Het hotel is heel netjes en personeel over het algemeen wel vriendelijk. Het eten is zoals bij meerdere reactie`s wel eentonig. elke avond bijna zelfde gerechten. Maar wel variatie tussen somige gerechten elke avond. Hotelkamer is schoon en word elke dag schoongemaakt. Maar alleen als je er zelf niet bent. Elke dag schone handdoeken worden netjes op je bed gelegd.

Verder genoeg dingen om te doen. Wij zijn met bex reizen hierheen. Al paar uitstapjes gedaan dus echt de moeite waard.

Verder nog een groot zwembad met ligstoelen.

Wij zijn hier 15 dagen en nu nog 7 dagen over.

Wel redelijk veel engelse en russen. Maar op een enkeling na geen last van.

Veel Nederlanders zijn hier niet te bekennen want het seizoen is eigenlijk al zo goed als voorbij.

Hotel Wela wel een aanrader maar alleen ontbijt. Avond eten zul je niet gaan missen.

Gereisd met partner in september 2008

Lekker 'gewoon'

Sanne Timmermans, 23-8-2008

We zijn net terug uit het zonnige Bulgarije en hebben een heel fijne vakantie gehad. Hotel Wela...tja na het lezen van veel reacties hadden wij toch wel onze twijfels. Nou met volle moed vetrokken. Eenmaal aangekomen, waren we overgeboekt. We kregen voor één nachtje een andere kamer, zonder balkon. (compensatie was één dag extra de kamer, netjes toch? De volgende ochtend konden we al snel onze nieuwe kamer betreden...geen probleem! Het hotel ziet er netjes uit. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Dagelijks nieuwe handdoeken, Vloerbedekking is niet echt hygiënisch, maar ja... Eigenlijk niets te klagen. Zwembad is fijn, alleen wel zout. Maar ook daar wen je wel aan. Wij hadden LG en ontbijt geboekt. Het ontbijt was niet echt super, maar wel te doen. Brood is erg droog, maar even roosteren en dan is het goed te doen. Dat deed vervolgens iedereen, dus erg druk. Jammer dat veel mensen hun brood 3 of 4 keer door die rooster halen, dit zorgt voor drukte!Tip: neem zelf wat beleg mee.
Gereisd met partner in augustus 2008

Geen aanradder, kan beter!

Patrycja, 22-8-2008

De service was mattig en chagerijnig. Het eten was zeer onsmakkelijk en er zat weinig variatie in. De kamers werden niet netjes opgeruimd.
Gereisd met partner in juli 2008

naar nederlandse maatstaven geen vier sterren

Joke, 20-8-2008

het vrouwlijke personeel was niet echt vriendelijk, de kamers werden niet netjes verzorgd (de schone handoeken werden neergegooid) het bed werd halverwege niet meer opgemaakt, en het eten ws vrij smakeloos en eentonig
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Erg mooi goed verzocht complex!

Vincent, 18-8-2008

Hotel Wela is een erg mooi en goed hotel. Wij 2 jonge studenten hebben er ons prima vermaakt. Zelf voor een stap vakantie! Kamers zijn erg netjes. Eten hebben we er niet gedaan. Op de boulevard op 200m kan je prima eten. Aanraders zijn Die Deutsche Ecke en Venus.

Wel aardig...

Miranda Verhaegen, 17-8-2008

Het hotel ligt op 250 meter van het strand, wat super is! Je bent zo bij de boulevard. Het hotel op zich is prima. Alleen het noemt zich een 4-sterren hotel, wat naar mijn mening niet helemaal klopt wanneer je andere 4-sterren hotels langs de boulevard vergelijkt met dit hotel. Het personeel is niet geheel onaardig, ik vind ze alleen hier en daar wat onprofessioneel, maar dat zal wel aan de manier van managen liggen. Het ontbijt en diner zijn prima, maar erg eentonig. De kamermeisjes doen goed hun werk; iedere dag schone handdoeken en 1x per week wordt het bed verschoond. Al met al is het geen slecht hotel, maar t zou naar mijn mening wel iets beter mogen. Verder echt een supervakantie gehad!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wela bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wela in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wela scoort een 8.24 uit 10 op basis van 65 reviews.