6,1

Matig

36 reviews over Hotel Sol Planeta in het Nederlands

mooi hotel maar zou er geen 2 de keer heen gaan

rieki, 2-9-2015

Mooi groot hotel mooi verzorgd zwembad hele ruime kamers en goed verzorgd het hotel ligt erg mooi dicht bij het strand en heel veel winkels rond het hotel het eten was heel slecht geen smaak en altijd koud naar de flowerstreet ongeveer 10 min lopen
Gereisd met partner in augustus 2015

Nooit meer Planeta voor ons!

Benny Vermeer, 18-9-2014

Ligging: De ligging van dit hotel is erg goed. Je zit niet in de absolute drukte van Sunny Beach maar toch vol in het centrum.

Service: Bij aankomst viel al op hoe chagrijnig de receptioniste was, misschien door het einde van het seizoen (11/9) maar we werden niet echt enthousiast ontvangen. De enige vrolijke was de man die het drinken schonk bij het zwembad. De laatste 2 dagen van ons verblijf zijn ze zelfs Vergeten onze kamers schoon te maken! Erg slecht!

Prijs/Kwaliteit: Het is niet het duurste hotel dus we hadden geen grote luxe verwacht, maar dit hotel is maximaal 3 sterren!

Eten: Nadat we het 2 dagen hadden aangekeken met het eten in de hoop dat het beter werd hebben we de rest vd vakantie buiten de deur gegeten, ondanks dat we all incl hadden. Alleen het ontbijt was oke, de rest was koud/lauw, taai, weinig variatie.

Kamers: Konden er mee door, niet super schoon maar wel oke.

Kindvriendelijk: Losse tegels en losse zwembadtrap is niet kindvriendelijk.

Zwembad: Zie kindvriendelijk

Gereisd met partner in september 2014

Prima hotel met goede prijs-kwaliteitverhouding.

Fam. Leijs, 1-8-2014

Wij hebben met onze kinderen (13 en 17) 2 weken heerlijk genoten in dit hotel. Zeer ruime en mooie kamers. Mooi en verzorgd zwembad. De ligging is erg gunstig tov strand en boulevard. Het hotel ligt meer aan het begin van het drukke gedeelte zodat je geen enkele overlast hebt van het uitgaansleven. Een absolute aanrader!!
Gereisd familie in juli 2014

Heeeel slecht

Kirsa, 23-9-2013

Eten was heel vies. Elke dag hetzelfde en vooral het restaurant was smerig. De glazen waren zo vet, en je kon proeven en zien wat de vorige persoon had gedronken
Gereisd familie in juli 2013
?

Vreselijk

S. Boon, 26-6-2012

We hadden een ander hotel geboekt, maar kregen op de luchthaven te horen dat we omgeboekt waren en werden hier gedropt. (er werd verteld dat het een vergelijkbaar hotel was... dus niet) In 1 woord het was verschrikkelijk. Eten was zeer slecht, personeel was chagerijnig. (wat misschien wel komt door de vele russen die er zitten en ook zeer asociaal zijn) er was geen kleuterbadje, geen glijbanen of speeltuintje en de enige all-in bar was bij het zwembad, waar dus continue rijen met mensen stonden te wachten, omdat er vaak maar 1 persoon aan het werk was. Overige faciliteiten waren allen tegen betaling. Het enige positieve was de ruime familiekamer die we hadden. Dit waren 2 slaapkamers met 2 badkamers. We hebben 's avonds meteen geklaagd, dat we hier niet wilden blijven en gelukkig werden we na anderhalve dag naar een ander hotel (Imperial) overgeplaatst.
Gereisd familie in juni 2012

nooit meer

peter van de bunt, 18-9-2011

wat een vreselijk slechte ervaring hier in dit hotel vooraf al navraag gedaan bij touroperator nooit klachten gehad eten is altijd lauw of koud de patat en aardappels van de middag worden in de avond in de magnetron opgewarmt manner hier om gevraagt waarom het zo slecht is deze werd boos en wees ons op. de magnetron om je eten op te warmen internatinale standaard

verder zit het hier vol met Russen die de hongerwinter mee gemaakt hebben en hun bord zo vol laden dat anderen het nakijken hebben dus zou je zeggen dat de doorloop zo snel is dat het eten geen tijd krijgt om koud te worden helaas niets is minder waar en wij zijn geen zeurende mensen van ouderen leeftijd

Gereisd met partner in september 2011

Totaal ongeschikt met kleine kinderen!!!

DNAPER, 27-7-2011

Kamers zijn groot en schoon. Eten is beetje eentonig, maar redelijk van smaak.

Geen speelgelegenheden voor kinderen. zwembad is een lachertje, zeker in verhouding tot het aantal kamers.

Rest gasten bestaat uit (heel veel) Russen, Bulgaren, Roemenen, en mensen uit het Midden Oosten. In de grote lobby zitten de hele dag vrouwen in lange gewaden met hoofddoeken te niksen, en dit geeft een beetje een apart beeld van een dergelijke bestemming.

Maar het ergste is wel de ligging! Midden in het lawaai van het uitgaansgebied met een bar/dancing recht voor het hotel waar (bijna) dagelijks diverse kroegentochten eindigen.

Wij hadden een kamer op de 7e verdieping aan de voorzijde. 's nachts was het (met alle ramen en deuren potdicht!) niet te doen vanwege het lawaai dat tot 06.00 uur doorging.

Voor ons was het ergste nog dat we dit hotel niet eens geboekt hadden, maar hier gedumpt werden omdat ons eigen hotel overboekt was!

Dit nooit meer!!! Walgelijk!

Gereisd familie in juli 2011

Goed hotel

sil, 19-1-2011

Hier in augustus 2010 geweest. Kamers zijn prima, erg ruim, groot balkon en schoon. Het hotel is erg groot, de eerste keer zijn we er verdwaald, we kwamen in één andere oude vieze kelder terecht..

Het ontbijt is niet super, als je keus wil hebben moet je zo vroeg mogelijk gaan.

Het eten smiddags is wel goed, broodjes en salade's. Alleen spul voor óp brood kennen ze niet. Het avondeten hebben wij één keer geprobeerd, dit is niet echt een aanrader, het is koud en taai. Er staat zelfs een magnetron in de eetzaal, dat zegt al genoeg.

Het zwembad is heerlijk, er word veel animatie gedaan, darten, vollybal, aerobic, erg leuk!

De ligging is prima, dicht bij 2 supermarkten en dicht bij het centrum, 5 minuutjes lopen. Het strand is ook dichtbij, maar toen wij er waren waren er allemaal kwallen, bah!

Gereisd met partner in januari 2010

Prachtig mooi hotel

Megan Dekkers, 7-9-2010

Het hotel is erg mooi, alles is keurig netjes en schoon. De kamers zijn ook erg mooi,schoon en ruim.

De ligging is ook goed, een paar minuten lopen en je staat midden in het centrum.

Het strand is alleen niet je van het, vaak drijft er veel zeewier.

De service is erg goed, je hoefde maar wat te vragen en ze gingen het regelen. Zo vroegen we smorgens om verse broodjes, die er normaal alleen smiddags staan. Die kregen we elke ochtend.

Het ontbijt en de lunch was gewoon goed.

Het avondeten was alleen wat minder, er was genoeg te eten en voldoende variatie, daar heb ik niks over te zeggen. Het was alleen erg lauw.. en als je dan bij je tafel aankwam was het wel koud. Wij hebben gevraagd waarom dat was, dat schijnt een gewoonte te zijn in bulgarije. Wel als je uit gaat eten bij een restaurantje krijg je warm eten, dit hebben we dan ook een paar keer gedaan en is bijna gratis zo goedkoop. Sunny beach zelf is erg leuk! je hebt er van alles te doen en het is erg gezellig en goedkoop!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Goede kamers, eten, personeel en service SLECHT

Swinkels, 24-8-2010

Eten is standaard koud! Maakt niet uit of je in het restaurant komt meteen als het open gaat of later, standaard koud! Staat zelfs standaard een magnetron in de eetzaal! Personeel is chaggie maar wel vriendelijk naar kleine kinderen. Kamer zag er verder wel netjes uit. Behalve dan dat wij een appartement met keukentje hadden geboekt en een 4pers kamer aan de achterkant van het hotel kregen. Was geen appartement vrij was reactie van het hotel. Daarna andere nederlanders gesproken en die hadden wel appartement gekregen terwijl ze er niet om gevraagd hadden. Zuipende jongeren kregen perfecte ligging kamers terwijl wij met kind van 1jr rotplek kregen! Slecht geregeld allemaal!
Gereisd familie in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sol Planeta**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Planeta in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Planeta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Planeta scoort een 6.12 uit 10 op basis van 40 reviews.