Beoordelingen Hotel Smartline Meridian****

19 april 2014

Smartline Meridian****
31 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Smartline Meridian****
Sunny Beach, 8240, Zonnestrand (Sunny Beach)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Smartline Meridian**** in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Smartline Meridian**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Smartline Meridian scoort een 7,8 uit 10, op basis van 31 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Smartline Meridian**** in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Smartline Meridian****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Smartline Meridian**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 26 vakantiefoto's van Hotel Smartline Meridian**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Smartline Meridian**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Bulgarije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bulgarije. Vergelijk Hotel Smartline Meridian**** met andere accommodaties in Zonnestrand (Sunny Beach).
Even geduld a.u.b.

6,9
5,4
6,1
6,0
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Sept. 2013
"Leuk Hotel voor groep"vertalen
BW IJsselmonde
6,0

18-11-2013 Leuk hotel, lobby is mooi en de koffiebar achterin gerund door Assan is erg gezellig. Assan is een zeer vriendelijke nederlands sprekende man die het verblijf voor ons en onze groep een meerwaarde heeft gegeven.

met een groep, Sept. 2013
"Mooi hotel"vertalen
bw ijsselmonde
5,0

14-10-2013 Reisgezelschap was groep van 20 personen. Mooi hotel, mooie lobby, mooie liften + voor het idee - voor de werking. Mooie ruime kamers, vloerbedekking gedateerd en doucheafvoer werkte niet goed. Baliepersoneel iets minder vriendelijk (stug), huishouding juist weer heel vriendelijk. De bar die wordt gerund door Assan, ontzettende lieve en behulpzame man. Heeft jaren in Nederland gewoond dus spreekt goed Nederlands wat het een stuk makkelijker maakt als je informatie wil. Heeft ons ook goed geholpen met regelen vervoer van de groep naar Burgas.

met partner, Aug. 2013
"Goed hotel mooie vakantie gehad"vertalen
mari en wilma nooye...
8,0

25-8-2013 ligging hotel is goed bereikbaarheid naar strand is goed meteen bij restaurants en winkels goed zwembad groot genoeg onbijt goed avond eten niet zo goed weinig variatie kamers ruim en netjes personeel vriendelijk ook de beveiliging prijs kwaliteit is goed in de omgeving veel te doen alleen te weinig liften in het hotel tijdens etenstijd moet je lang op de lift wachten

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Perfect voor de normale gezin"vertalen
Patrick
10,0
8,0

14-8-2013 ik had al-in en moet zegge de kamers werden tijdens verblijf goed schoon gehouden en om de dag schone handoekenwinkelstraat en resturand op loop afstand en 150 meter van het strand
er zijn diverse excursies te boek zelf heb ik samen met me zoon een Qaud safari maar zijn ook ezels safari en jeep safari te boeken de hooft straat is makkelijk te bereiken waar je na diverse waterpretparken kan heen gaan die zijn ook via het hotel of je reisleider te regelen wifi is slecht de gratis en de betaalde als je klacht proberen ze alles er aan te doen om te verhelpen maar helaas lukt het lanimatie team bestaat uit leuke jonge kerel spontaan en grappig en nog leukere jonge dame die alles probeert goede tijd te bezorgen is zeer goed in de omgang met kleine kinderen
ligstoelen zijn er in overvloed kamers zijn groot genoeg redelijk schoon arco geen top maar goed genoeg ik kan alleen zegge geniet en ga naar dit hotel ik en mijn zoon hebben genoten het was super

met partner, Aug. 2013
"Goed hotel"vertalen
Gerlinde
7,0

15-8-2013 Wij hebben het goed gehad in dit hotel. Het hotel is prima, mooie kamer, en goede schoonmaak. Iedere dag netjes schone handdoeken. Mensen die klagen over het eten zijn te verwend. Er is echt heeeeel veel eten dus er moet echt wel iets tussen zitten wat je lust. Bij ons hadden ze bijna iedere avond wel iets extra's bij het avondeten, de ene avond BBQ-spiesjes, de andere keer lekkere kip etc. Bij het ontbijt div. broodjes, pannekoekjes en noem maar op. Thuis is het gewoon brood dus klagers moeten zich schamen! Wij vonden het hotel fantastisch en aardig personeel. Omgeving ook leuk!

met partner, Juni 2013
"Alles goed behalve het eten!"vertalen
Nick Pruymboom
1,0
8,0

10-7-2013 We kwamen er aan rond een uur of 12 terwijl inchecken pas om 2 uur kon. Geen probleem, we kregen meteen het bandje om en konden lunchen zodra dat open was. Even rond gelopen, het ligt midden in een soort 'mini-centrum' waarin alles te koop is wat je wil tijdens je vakantie. Gelunched, zeker niet goed maar kon slechter! De kamer ingegaan, zeker goed maar wel echt Bulgaars, hier en daar een scheurtje in het balkon, een TV uit de jaren 90 en twee gaten in de muur die waarschijnlijk voor iets zoals de airco bedoeld waren. Hierdoor geen 10 voor de kamers maar zeker geen afrader. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels, een verbetering vergeleken met de andere hotels waar ze je ons al verontwaardigd aan kijken als je vraagt waar het dichtsbijzijnde pin automaat is. Het avondeten was echt verschrikkelijk, té goedkoop voor woorden en allemaal gericht op de Polen en Russen die er verblijven. Gelukkig kan je voor een paar euro goed eten bij de plaatselijke restaurants.

Juni 2013
"Een fijn schoon hotel"vertalen
bea en linda

19-6-2013 wij (twee zussen) hebben het erg leuk gehad in dit hotel
de douche was schoon,fijne bedden,aardige mensen
het eten was lekker en elke dag wat anders,voor elk wat wils
sunny beach kun je je wel vermaken,het ene barretje na het andere
het strand is super

met een groep, Juli 2012
"Afrader. Zeker het all in concept"vertalen
Kevin
4,0
1,0
3,0

5-8-2012 14 personen, 10 kamers. Wat valt er op?
- kamers verschillen enorm in grootte. Aan de zeekant klein, aan de landzijde erg groot.
- Kleine badkamers. Slechte afvoer.
- echt schoon is de vloerbedekking niet
- elke dag schone handdoeken
- Heel veel personeel, maar een glimlach ho maar
- Het ontbijt is gericht op Engelsen. Alles plakt en is vet. Ondanks dat je tot 10.30 uur kan ontbijten, zijn vanaf 9 uur de broodjes op
- De lunch is voor 80% gelijk aan het diner
- Het diner is echt bagger. Lange wachttijden. Soms rood vlees. Frites met 2 frituurpannetjes veel te weinig. Veel van hetzelfde.
- Zwembad ging wel. Toezicht is er er niet. Het personeel laat gewoon over zich heen lopen. Daarnaast is het erg glad bij het zwembad.
- De zwembadbar was gesloten.
- Tot 11 uur kon je alleen op de 11e drinken krijgen. Vanaf 11 uur alleen op de begane grond en vanaf 18 uur weer alleen op de 11e verdieping. Beneden was alleen de betaalde bar
- De openbare wc's waren verre van schoon

met een groep, Juli 2012
"Het is het allemaal net niet!"vertalen
Frederik
2,0
4,0

21-7-2012 De eerste kamer was smerig. Veel vlekken in de vloerbedekking, gordijnen, op de muren en op de meubels. Krappe douche, hele kleine wastafel e.d.

Het zwembad is klein en heeft beperkt aantal ligbedjes (zonder matras).

Het personeel is op een enkeling na nors en stug. Ze kijken het liefste de andere kant op als je langs loopt.

De all inclusive formule raakt kant nog wal. Diner is zeer beperkt en je grijpt regelmatig mis. De tafellakens worden tussen de gasten door niet verwisseld dus je zit altijd aan een tafel met kruimels en vlekken van de vorige bezoeker. Overdag kun je alleen beneden drankjes halen. Je krijgt dan Lidl cola in een plastic beker. 's Avonds kun je alleen op de bovenste verdieping drankjes halen.

Het hotel heeft ook een niet all inclusief bar en restaurant. Hier wordt je wel gewoon netjes geholpen. Niet all-in maar wel goede spullen in een normaal glas en allemaal goed betaalbaar. Personeel is hier wel vriendelijk en vrolijk en maakt graag een praatje met de gasten.

met vrienden, Aug. 2008
"Netjes hotel!"vertalen
Niels
5,0

15-8-2008 Over het algemeen is het een super hotel. De kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt. Of de handdoeken elke dag schoon waren vraag ik me af, maar goed je moet niet teveel zeiken.
Verder was het eten redelijk goed. Er zat voldoende variatie in alleen erg weinig structeur. Zo was het eigenlijk een leuke chaos waarbij iedereen door elkaar liep en er bijna geen lepel te vinden was. (dan maar ijs met je vork)
De ligging voor het strand is super en ook voor winkels en kroegen hoef je niet ver te lopen. Het centrum is echter iets verder maar opzich nog redelijk te doen. (ligt eraan naar welke kant je wil)

Het enige wat jammer is dat er wordt gezegt dat de ligbedden bij het zwembad gratis zijn maar dat is helaas niet zo. Hier betaal je per dag 2,50 (eu) voor.

Het laatste advies: ga nooit met corendon!! Als je op de afgesproken tijd naar huis wil.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?