Beoordelingen Hotel Smartline Meridian****

1 november 2014

Smartline Meridian****
35 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Smartline Meridian****
Sunny Beach, 8240, Zonnestrand (Sunny Beach)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Smartline Meridian**** in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Smartline Meridian**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Smartline Meridian scoort een 7,6 uit 10, op basis van 35 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Smartline Meridian**** in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Smartline Meridian****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Smartline Meridian**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 30 vakantiefoto's van Hotel Smartline Meridian**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Smartline Meridian**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Bulgarije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bulgarije. Vergelijk Hotel Smartline Meridian**** met andere accommodaties in Zonnestrand (Sunny Beach).
Even geduld a.u.b.

6,9
5,5
6,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Heerlijk genoten."vertalen
Sylvia

21-09-2014 Samen met mijn vriend zijn we een week in dit hotel geweest,
De kamer was prima qua formaat je hebt lekker de ruimte, er word iedere dag als je wil netjes schoongemaakt als je fooi neerlegt voor kamermeisje zullen ze wat extra's doen..
Het eten vonden wij goed zowel ontbijt en diner, Iedere avond was er wel wat anders iedere avond een ander thema. Het personeel van het restaurant was erg behulpzaam en wou graag een praatje maken, je kon zien dat iedereen er zin in had.
de ligging van het hotel vonden wij prima het ligt ongeveer 10 min van het strand lekker stukje om te lopen.voor het centrum is het ook ongeveer 10/15 min lopen en daar heb je leuke restaurantjes waar je tijdens happy hour lekkere cocktails kan krijgen, wij hebben dit ook verschillende avonden gedaan omdat het erg gezellig was er is overal muziek. vanuit het hotel worden verschillende excursies georganiseerd die ook de moeite waard zijn, Wij hebben het erg naar onze zin gehad en gaan vast nog een keer terug..

Met partner, Juni 2014
"Geen 4 sterren waard, meer low-budget hotel."vertalen
Sharon
4,0
2,0
1,0
5,0

17-06-2014 We hebben een leuke vakantie gehad in Bulgarije, maar helaas was het hotel slecht! We zijn elke avond gaan uiteten, omdat het eten niet lekker was.

Er zijn maar 4 liften in het hotel, deze zijn zeer klein. En ze zijn heel langzaam en telkens vol. We hadden een rolstoel bij ons en soms stonden we een kwartier te wachten om met de lift naar beneden te gaan.

De receptioniste kwam bij aankomst over alsof ze geen zin had om te werken. Onze paspoorten kregen we de dag erna pas terug.

De kamermeisjes waren heel aardig en we hebben ook niets te klagen over hun. Onze bedden werden elke ochtend opgemaakt en schone handdoeken. De barman in de lounge was ook een vriendelijke man, die zijn best deed om een woordje Nederlands te praten.

Harde bedden, dunne muren, gratis wifi werkt niet.

Meridian is naar onze mening geen 4 sterren waard. Jammer van het geld, want dat is het helaas niet waard. Ze moeten nog veel leren. We zullen ooit nog eens naar Bulgarije gaan, maar wel naar een ander hotel!

Met een groep, Sept. 2013
"Leuk Hotel voor groep"vertalen
BW IJsselmonde
6,0

18-11-2013 Leuk hotel, lobby is mooi en de koffiebar achterin gerund door Assan is erg gezellig. Assan is een zeer vriendelijke nederlands sprekende man die het verblijf voor ons en onze groep een meerwaarde heeft gegeven.

Met een groep, Sept. 2013
"Mooi hotel"vertalen
bw ijsselmonde
5,0

14-10-2013 Reisgezelschap was groep van 20 personen. Mooi hotel, mooie lobby, mooie liften + voor het idee - voor de werking. Mooie ruime kamers, vloerbedekking gedateerd en doucheafvoer werkte niet goed. Baliepersoneel iets minder vriendelijk (stug), huishouding juist weer heel vriendelijk. De bar die wordt gerund door Assan, ontzettende lieve en behulpzame man. Heeft jaren in Nederland gewoond dus spreekt goed Nederlands wat het een stuk makkelijker maakt als je informatie wil. Heeft ons ook goed geholpen met regelen vervoer van de groep naar Burgas.

Met partner, Aug. 2013
"Goed hotel mooie vakantie gehad"vertalen
mari en wilma nooye...
8,0

25-08-2013 ligging hotel is goed bereikbaarheid naar strand is goed meteen bij restaurants en winkels goed zwembad groot genoeg onbijt goed avond eten niet zo goed weinig variatie kamers ruim en netjes personeel vriendelijk ook de beveiliging prijs kwaliteit is goed in de omgeving veel te doen alleen te weinig liften in het hotel tijdens etenstijd moet je lang op de lift wachten

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Perfect voor de normale gezin"vertalen
Patrick
10,0
8,0

14-08-2013 ik had al-in en moet zegge de kamers werden tijdens verblijf goed schoon gehouden en om de dag schone handoekenwinkelstraat en resturand op loop afstand en 150 meter van het strand
er zijn diverse excursies te boek zelf heb ik samen met me zoon een Qaud safari maar zijn ook ezels safari en jeep safari te boeken de hooft straat is makkelijk te bereiken waar je na diverse waterpretparken kan heen gaan die zijn ook via het hotel of je reisleider te regelen wifi is slecht de gratis en de betaalde als je klacht proberen ze alles er aan te doen om te verhelpen maar helaas lukt het lanimatie team bestaat uit leuke jonge kerel spontaan en grappig en nog leukere jonge dame die alles probeert goede tijd te bezorgen is zeer goed in de omgang met kleine kinderen
ligstoelen zijn er in overvloed kamers zijn groot genoeg redelijk schoon arco geen top maar goed genoeg ik kan alleen zegge geniet en ga naar dit hotel ik en mijn zoon hebben genoten het was super

Met partner, Aug. 2013
"Goed hotel"vertalen
Gerlinde
7,0

15-08-2013 Wij hebben het goed gehad in dit hotel. Het hotel is prima, mooie kamer, en goede schoonmaak. Iedere dag netjes schone handdoeken. Mensen die klagen over het eten zijn te verwend. Er is echt heeeeel veel eten dus er moet echt wel iets tussen zitten wat je lust. Bij ons hadden ze bijna iedere avond wel iets extra's bij het avondeten, de ene avond BBQ-spiesjes, de andere keer lekkere kip etc. Bij het ontbijt div. broodjes, pannekoekjes en noem maar op. Thuis is het gewoon brood dus klagers moeten zich schamen! Wij vonden het hotel fantastisch en aardig personeel. Omgeving ook leuk!

Met partner, Juli 2013
"Heerlijke vakantie!!"vertalen
Conny Pronk
10,0
8,0

16-07-2014 Wat mij en mijn partner betreft is het hotel Smartline Meridian een aanrader. De liften waren wel vervelend, omdat ze vrij vaak stuk of vol waren. Daarnaast was niet iedereen van het personeel is helemaal geweldig (sommigen oogden ongemotiveerd en waren niet altijd even snel), maar indien we ze nodig hadden hielpen ze goed. Voor de rest zijn wij erg positief: het hotel is zeer gunstig gelegen, dicht bij het strand en centrum, maar geen last van geluidsoverlast gehad. Daarnaast is het erg modern en goed onderhouden, de kamers waren erg schoon en er waren voldoende ligbedden om altijd lekker bij het zwembad te liggen (we waren in het hoogseizoen!). Het eten was echt voortreffelijk! Vooral het ontbijt en diner waren zeer goed en gevarieerd. De lunch was ook gevarieerd, en kwalitatief erg goed, alleen was het soms moeilijk om tijdens de lunch een zitplek in de schaduw te vinden. In de zon was er wel altijd plaats. Al met al was de vakantie erg geslaagd en is dit hotel zeker aan te raden!

Met partner, Juni 2013
"Alles goed behalve het eten!"vertalen
Nick Pruymboom
1,0
8,0

10-07-2013 We kwamen er aan rond een uur of 12 terwijl inchecken pas om 2 uur kon. Geen probleem, we kregen meteen het bandje om en konden lunchen zodra dat open was. Even rond gelopen, het ligt midden in een soort 'mini-centrum' waarin alles te koop is wat je wil tijdens je vakantie. Gelunched, zeker niet goed maar kon slechter! De kamer ingegaan, zeker goed maar wel echt Bulgaars, hier en daar een scheurtje in het balkon, een TV uit de jaren 90 en twee gaten in de muur die waarschijnlijk voor iets zoals de airco bedoeld waren. Hierdoor geen 10 voor de kamers maar zeker geen afrader. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels, een verbetering vergeleken met de andere hotels waar ze je ons al verontwaardigd aan kijken als je vraagt waar het dichtsbijzijnde pin automaat is. Het avondeten was echt verschrikkelijk, té goedkoop voor woorden en allemaal gericht op de Polen en Russen die er verblijven. Gelukkig kan je voor een paar euro goed eten bij de plaatselijke restaurants.

Juni 2013
"Een fijn schoon hotel"vertalen
bea en linda

19-06-2013 wij (twee zussen) hebben het erg leuk gehad in dit hotel
de douche was schoon,fijne bedden,aardige mensen
het eten was lekker en elke dag wat anders,voor elk wat wils
sunny beach kun je je wel vermaken,het ene barretje na het andere
het strand is super

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?