Aparthotel Royal Arcadia ***

Aparthotel Royal Arcadia
Royal Arcadia

1 review over Aparthotel Royal Arcadia in het Nederlands

goed hotel, service echter onvoldoende

Esther, 12-8-2008

In augustus ben ik een week in dit hotel geweest, in een hotelkamer. De kamers laten nog wat te wensen over (mogelijk doordat het nog nieuw is). fornuis staat nog geen meter van het bed af. bestek, oven, magnetron, borden e.d. afwezig!

service is ontzettend slecht. personeel spreekt slecht Engels, en met name de balie werd steeds onvriendelijker. Zij zijn ook 2 maal de sleutel verloren (en hebben deze weer teruggevonden)maar ze weigerden om toe te geven dat zei ook fouten maken. tevens hebben wij moeten betalen voor een nieuw slot, hoewel het dus niet onze fout was dat de sleutel weg was.

Eten prima (was in Chaika Beach, maar komt nog eigen eetzaal). veel keuze en lekker. echter werden er weinig tafels gedekt, dus zat vaak aan vieze tafel.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Royal Arcadia in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Royal Arcadia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Royal Arcadia scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.