Hotel Regina & Jassen II ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Regina & Jassen II bij:

2 reviews over Hotel Regina & Jassen II

Meget dårligt!

linda lund, 24-7-2009

Aldrig mere hotel Regina! Fra dag 1 var poolen grumset ,Dag 14 var den helt grøn af alger( intet blev gjort). Ledelsen fandt man aldrig. Morgenmaden kunne have været okay ,hvis de havde opbevaret maden i køleskab om natten. Vi havde nogle meget dårlige dage ,min mand var syg i 5 dage med ondt i maven og mine øjne var fyldt med betændelse(Var det måske bakterier fra poolen) Så alt i alt var vi træt af hotellet,men var heldigvis god til at finde alternativer til det så blev en okay ferie.
Gereisd met partner in juli 2009

ALDRIG MERE

Benna Mikkelsen, 13-7-2009

dÅRLIGE SENGE, GAMMELT BRØD I MORGENBUFFETEN, 3 GANGE GIK SERVICEPERSONALET IND PÅ VORES VÆRELSE MENS DE BANKEDE PÅ !!! PERSONALET VAR IKKE ENGELSKTALENDE OG IKKE IMØDEKOMMENDE

VI BLEV OVERVÅGET AF PERSONALET VED MORGENMADS-BUFFETEN

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina & Jassen II in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina & Jassen II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Regina & Jassen II scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.