Hotel Pomorie ***

Pomorie
5,6

20 reviews over Hotel Pomorie in het Nederlands

Nooit meer maar dan echt nooit meer dit hotel

P.den Ouden, 23-9-2013

Slecht tot zeer slecht eten, geen sfeer in het hotel en toch zeker niet in de bar, een lift die het om de 2 dagen even werkt, luidruchtige gasten, brutale medewerkers, echt een negatieve uitstraling van het anders zo gastvrije Bulgarije
Gereisd met partner in september 2013

Prijs/kwaliteit prima

Limburg, 14-9-2013

Met enige huivering na het lezen van recensies gingen wij na Pomorie hotel met 2 kleine kinders..

Zeer ruime kamer..Relatief schoon.. Goede service vriendelijk personeel.

We hadden all inclusief , maar dit is echt af te raden.. het eten is er erg slecht..maar voor weinig geld eet je in de restaurantjes op de boulevard enzo.

Al met al hebben wij een mooie heerlijke vakantie gehad met veel uit etentjes.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Nooit meer

Anne, 11-8-2013

Samen met mijn vriend 8 dagen op vakantie geweest in pomori hotel.

Ligging is tegen over lazur discotheek, ging tot 7.30uur door met harde muziek, blij dat we aan de achterkant sliepen. Zelf wij hoorde de muziek.

Het eten is echt vreselijk, zowel ontbijd, lunch en diner.

Bedden waren vreselijk, wij stonden op met de afdrukken van de spiralen in ons lichaam. Geen airco, kamers zijn aan het einde van de middag rond de 45graden. We kregen wel vaak schone handdoeken en lakens voor het bed. Kamer was redelijk schoon maar in de badkamer waren de kit randen beschimmeld.

Strand is dichtbij, erg schoon en fijne bedden.

Wij gaan hier nooit meer heen!

Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pomorie bij:

prima hotel. ontbijt inderdaard niet veel..

ansje, 5-9-2010

Ik ben samen met mijn 7 jarige dochter 1 week geweest in hotel Pomorie.

prima hotel. kamers schoon. het ontbijt is echt minder..maar voor weinig geld een prima ontbijt bij de overburen. neem gelijk de eerste avond een waaier, en je slaapt prima.. dan kan de balkon deur dicht en hoor je de stappende feestvierders ook niet. muggen zijn er wel, dus optijd alles dicht doen.

petje af voor de animatie. erg leuk. zwembad prima. en vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Prima budget hotel.

Gavin van de Grift, 31-8-2010

Laatste week van augustus hier geweest. De locatie is goed, bijna aan het strand, naast winkeltjes en restaurantjes en 10 min lopen van de hoofdstraat.

Eten is ingesteld op Engelse gasten, verwacht dan ook veel worst en ei.

Personeel is vriendelijk en maakt goed schoon. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden.

Inderdaad geen airco, deuren tegenover elkaar open zetten voor 10 min lost het warmteprobleem op.

Weinig geluidsoverlast gehad, hangt erg af van de locatie van de kamer.

Conclusie: Hotel waar alles klopt, maar waar je beter niet kunt eten.

Gereisd met partner in augustus 2010

Leuk hotel met een paar minpuntjes

Silvia, 31-8-2010

In Augustus ben ik hier 12 dagen verbleven, het was toen erg warm (30+ graden) en je mist dan toch wel airco. Voor ong 20 euro hebben wij een ventilator gehuurd bij de receptie, dit hielp iets.

De groote pluspunten zijn; de ligging, dichttbij het strand en er zijn ook genoeg winkeltjes/restaurantjes, etc in de buurt te vinden. Het zwembad is heel groot en lekker water met een zwembadbar.

Wij zaten aan de zeekant van het hotel en hadden prachtig uitzicht, maar 1 groot nadeel. Van s'avonds laat tot 's ochtends vroeg is er lawaai bij disco Lazur, de muziek staat zelfs voor mij (jongere) belachelijk hard! Hier is niets aan te doen, dus balkondeuren moeten wel dicht s nachts en dit zorgt weer voor meer warmte.

Het ontbijt was wel aardig, niet veel variatie. Ik zou geen all. incl. boeken hier. Kamers werden elke dag schoongemaakt + schone handdoeken.

Al met al zal ik een 2e keer een hotel met airco nemen, maar vanwege de prijs vond ik het nu niet erg.

Gereisd met partner in augustus 2010

Zeer oud, somber hotel zonder airco!!

Mevrouw Bakkers, 25-8-2010

Het hotel ligt zeer centraal, vlak bij het strand. Wel gelegen aan een zeer drukke weg, wat zorgt voor veel geluidsoverlast!

Er is geen airco aanwezig;

De handdoeken worden 1 x per week verwisseld, wat met 40 graden erg weinig is!!

Het ziet er allemaal smoezelig uit;

Het ontbijt is echt dramatisch!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Prima hotel!!

KvB, 22-8-2010

Een prima vakantie gehad in hotel Pomorie.

Kamer zag er prima uit, word bijna elke dag schoongemaakt. Mooi zwembad. De ligging is goed, dichtbij alles en verder geen last gehad van dischotheek Lazur. Verder veel leuke en goedkope restaurants in de buurt. Als je de straat oversteekt sta je gelijk op het strand en 10 minuten lopen dan ben je bij het uitgaansleven van Sunny Beach.

Dus kortom: Een top vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2010

Geen hoge verwachtingen (alleen zwembad + poolbar)

bas23, 21-8-2010

Wij zaten aan de achterkant van het hotel en werden iedere ochtend om 9.45 uur gewekt door het 'animation team (*woehoee)'... dat klinkt enerverend maar dat is het niet. Even terzijde 'French bal game' is natuurlijk gewoon Jeu de Boules.

Met ventilator (te huur bij hotel) is het qua warmte enigzins uit te houden 's nachts. Aan te raden is echter flink erbij zuipen.

Verschoning bedden en kamer betreurend slecht, handoeken wel iedere dag mits op de grond gelegd.

Ontbijt is ontzettend slecht, ik zou nooit all inclusive daar nemen. Genoeg restaurantjes eromheen, voor €10 heb je ontbijt + drinken.

Veel (vaak oude halfnaakte) Engelsen, afgezien van de verschrikking aan de ogen weinig last van.

Zwembad is mooi groot en met name de poolbar in 't water is erg relaxed, cocktails 2 voor +- 10 lev (€5), 0,5l bier (€1,25). Let goed op oorontsteking, water wordt niet gereinigd!

Aan Inkelpinkel: Party People! Wij vonden het erg gezellig met jullie! Groetjes ook aan R. Kus van B &

Gereisd met partner in januari 2010

+ en -

Jan S., 21-8-2010

Net terug van 11 nachten dit hotel samen met een maat bezocht. Objectief gezien kun je dit ervan verwachten:

goed ruim zwembad, goede ligging t.o.v. centrum en strand, ruime kamer, dagelijks nieuwe handdoeken.

Absolute minpunten: GEEN airco op de kamer.. dit is in de warme maanden echt een must in dit hotel, het is er niet te harden anders. Het ontbijt is om te janken (vies en weinig aanbod).

Verder is het een ouderwets lelijk gebouw. Ligt tegenover een discotheek (enigzins geluidsoverlast maar voor mij als "jongere" niet zo hinderlijk)

En nog een persoonlijke aanvaring gehad met hotelmanager: (wij kregen schuld van kapotte ventilator) Ik probeerde onze onschuld uit te leggen maar daar wou ze niks van horen, ze zei betalen of ik bel de politie. Dit zegt niks over het hotel maar geeft wel iets aan over hoe sommige mensen zijn in dit land. Kijk dus uit met deze vrouw.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pomorie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pomorie in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pomorie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pomorie scoort een 5.58 uit 10 op basis van 21 reviews.