Hotel Park Hotel Mercury ****

7,4

10 reviews over Hotel Park Hotel Mercury in het Nederlands

nooit meer

annke, 17-9-2017

alleen de ligging was goed... de mensen int hotel zijn helemaal niet vriendelijk het eten is slecht . en niks lauw gewoon koud stoelen op de terrassen heel slecht.. zitten voor geen meter ligbedjes zonder kussens keiharde muziek .poetsen doen ze niet moet zelf je dekbedje in de hoes doen terwijl je toch vakantie heb.. 15 dagen geweest geen ene keer eem
Gereisd met vrienden in september 2017

Bagger hotel! Nooit heen gaan.

yolanda franken, 17-9-2017

vies/krakkemikkig/stinkt.fotoos kloppen niet met wat er is.ijzeren hek als in-uitgang,wij noemden het de gevangenis kamers vies/oud,gordijnen komen er af bij dicht-opendoen dus niet aan zitten,kledingkast 3 hangers,paar plankjes/klein.bed planken die losschieten,verschonen bed bij aankomst lagen er nieuwe lakens(welzelf opdek)en daarna nog 1x(14 dg verblijf)douchen in vieselijk bad/1 harde straal alles zeiknat.wc die continu doorspoelt/vreselijke muffe stank in de kamer/minibar schimmel en plakzooi/nooit gestofzuigd/schoonmaak,2x geen schone handdk gehad.chagrijnig pers/droog brood koude eieren weinig keus/vechten om koffiekommen/avondeten koud zelfs de friet ondefinieerbare gerechten/plakkerige tafels/vieze borden bestek.gammele stoelen durfde je eigenlijk niet op te zitten.vies verouderd zwembad/wcs bij zwbd te smerig voor woorden.keiharde muziek bij zwbd.sunny beach is gelukkig leuk anders was dit een horrorvak geworden,helaas extra kosten voor eten/drinken omdat allinhotel slechtis
Gereisd met vrienden in september 2017

Slecht maar dan ook zeer slecht

M Janssen, 14-9-2017

Wij vonden het zeer slecht ,onvriendelijk personeel ,slecht eten ,vieze vuile kamer .De badkamer vol met schimmel .Er werd gewoon niet gepoetst.Ons bed viel steeds uit elkaar en de ramen kon je haast niet doorheen kijken zo vuil ,zwembad zeer vuil en kapot en allemaal zwarte schilfers op de bodem van het zwembad ,wat door het water dreef als je erin ging ,de ligbedjes waren versleten.Daar zakten de mensen constant doorheen ,de terrasstoelen bijna allemaal gammel ,en zo kan ik nog wel een uur doorschrijven .Is teveel om op te noemen was gewoon een grote ellende ,voor ons nooit meer Mercury hotel Sunny Beach

Waardeloos

Celine, 14-9-2017

Waardeloos hotel. Heel erg onvriendelijk personeel. Heel erg vieze hotelkamers wat niet worden gepoetst. Als je gaat douchen is de hele badkamer nat en er zit niet eens in stop in het bad. Heel erg onveilig en verouderd interieur. Een vriend is door het bed gezakt en punten die uitsteken in een parasol. Krakkemikkige stoeltjes. Er is wel kinderanimatie, maar dat ze eerst maar eens wat aan de veiligheid doen! Er zijn veel te weinig bedjes bij het zwembad, en aangezien er dagelijks mensen doorheen gaan worden dat er steeds minder. Het is eten is erg eentonig, lauw en slecht. Het hotel is echt aan vervanging toe want het is gewoon heel slecht. Ik raad iedereen aan om hier absoluut nooit heen te gaan, want dan garandeer ik je dat je geen fijne vakantie hebt. En aangezien wij met een groep van 50 mensen waren konden wij niet omboeken, anders had ik daar geen nacht geslapen. Enige pluspuntje is dat het meisje wat overdag rondloopt heel vriendelijk en leuk is.

Dit hotel niet weer

Family. Bekkema, 8-8-2017

Ruime kamers

Geweldig animatieteam!!!!

Eten slecht, koud en veelal hetzelfde, niet lekker.

Kamers worden niet schoongemaakt.

Toilet lekt.

Voegen geel van urine.

Drinken all in, maken ze zelf.

Ranja met koolzuur.

Ligging vh hotel is prima.

Vlakbij een geweldig strand.

Ook vlakbij het uitgaanscentrum.

De balkansafari tocht niet boeken via touroperator maar lokaal daar veel goedkoper.

Was verder niet bijzondere tocht.

Wat ze beloven komen ze niet na.

Aquapark in nessebar was top.

Sunny beach vonden we verder een topbestemming.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Slecht hotel!

Suzan, 18-9-2016

De kamer was zeer ruim!!! Ligging was goed!! Slechte service,slecht eten erg ongezellig bah ga er nooit meer heen!! Zelfs een dag geen schone handdoeken!!
Gereisd met partner in september 2016

Gewoon geweldig

Verstijlen, 2-9-2016

Alles was gewoon goed eten was goed gevarieerd personeel heel vriendelijk alles mooi schoon na t lezen van de slechte reactie,s was ik erg gevreesd om er heen te gaan maar t was een zeer geslaagde vakantie volgend jaar zeker terug naar dit hotel
Gereisd met partner in augustus 2016

4 sterren is bij mij maar 2 sterren geworden

Lourens, 5-8-2016

Bij binnenkomst moesten wij de paspoorten voor 24 uur afgeven!! Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan en na veel gezeur en de reisleidster gebeld te hebben, nam de "manager" genoegen met kopieën. De kamer: voor 3 volwassenen maar 3 kledinghaken, koelkastdeur stuk, lamp stuk, geen stoelen, vanuit balkon keek je op een blinde muur van een casino ca. 6 m afstand met een wildgroei aan takken, 3e bed was maar ca 1,60 lang en zoon is 1,85 dus matrasje maar op de grond gelegd en zo heeft hij 7 nachten geslapen, binnenwerk toiletdeurslot stuk en kon niet dicht en op slot gedraaid worden en het water vd wasbak wilde niet wegstromen etc. etc. Voor mijn gevoel zeker niet meer dan 2 sterren. Gaat u boeken dan alleen LO zodat je s'avonds heerlijk in het centrum kunt eten (keuze genoeg, goedkoop en beter dan in het hotel). Zwembad inderdaad klein en heel veel zonneschermen waren al stuk gewaaid (er kwamen geen nieuwe). S'nachts gaat de muziek door tot ca. 2 uur. Wel kindvriendelijk animatie team. Strand 5 min. en centrum 2 min. lopen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

goede ligging, maar niet erg bijzonder

Anita, 12-7-2011

Het hotel zelf heeft een ideale ligging. Echter is het eten erg slecht. Wij hadden alleen het ontbijt, die bestond uit oud brood, wat kaas en worst. En voor de rest oude komkommers,tomaat enz. Niet erg bijzonder. Het barretje bij het hotel is wel gezellig en zeer goedkoop. Het zwembad is redelijk klein in vergelijking met de andere zwembaden. De mensen van het hotel zijn aardig, maar op de terug reis werd er gebedeld om geld vanwege hun gelverde diensten.
Gereisd met vrienden in juli 2011

Topper

Yvonne Teunissen, 30-6-2011

Prima hotel, ideale ligging zowel t.o.v. het strand als het centrum. Grote hotelkamer, wordt uitstekend schoon gehouden. Geldt trouwens voor het hele hotel. Personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Wij maakten gebruik van het ontbijt. Eenvoudig maar prima verzorgd. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug.
Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Hotel Mercury bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Hotel Mercury in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Hotel Mercury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Hotel Mercury scoort een 7.41 uit 10 op basis van 50 reviews.