Hotel Park Continental ***

Hotel Park Continental
Park Continental

42 reviews over Hotel Park Continental in het Nederlands

Erg goed hotel met vriendelijk personeel

Hans, 1-9-2017

Het hotel ligt in een groen, rustig deel van Sunny Beach. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien, ze worden goed schoon gehouden en iedere dag worden de handdoeken verschoond.

Mooi zwembad (in een park). Het eten is lekker en gevarieerd.

Het personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne vakantie in Bulgarije

Mieke, 27-7-2015

Dicht bij zee. Prijs-kwaliteit goed. Iets verder van het centrum van Sunny Beach. Goed ontbijt. Personeel behulpzaam.
Gereisd met partner in mei 2015

Zeer goed,sfeervol,natuur

Mariana, 17-6-2015

Hotel Continental ligt in het zuidelijke deel van Sunny Beach Resort in de midden van een groen park(dennen,rozen).Voor het hotel stopt een minitrein,die zeer frequent naar het centrum rijdt.Wat het hotel er aantrekkelijk maakt is de gezellige sfeer,lounge,bars,heerlijke Bulgaarse gerechten,goedkope drankjes,de korte afstand van het strand-300 m en Nesebar(een van de oudste plaatsen in Europa),gelegen op een scheereiland.De kamers zij netjes ingericht en voorzien van goede bedden,banken,TV's,airco's. De handdoeken werden er dagelijks met schone vervangen.Zeer behulpzaam personeel !!
Gereisd zakelijk in mei 2015

Echt mooi

Alexandrina, 15-6-2015

Hallo, Ik was met mijn partner in Continental in mei. We vonden het allebei geweldig! De omgeving van het hotel is prachtig. Het eten en het personeel zijn aardig. Helaas, de kamers zijn relatief klein.
Gereisd met partner in mei 2015

prima verblijf!

limit, 14-2-2014

Voor ons was het goed vertoeven in Continental***. De kamer was goed. Schoon en had airco.Het zwembad is groot genoeg en anders is het strand dichtbij. Het eten is misschien niet zoals je thuis gewend bent maar wel gevariereerd en als je bijtijds bent is er genoeg. Personeel was niet zo spraakzaam maar wel beleefd en behulpzaam. Het hotel ligt in een parkachtige omgeving maar wel wat verder uit het centrum maar er staat een treintje voor de deur die regelmatig naar het centrum rijd. Het alternatief is de bus. Ons hoor je niet klagen. Wij boeken er zo weer!
Gereisd met vrienden in juli 2013

Prima hotel .Absolute aanrader!

Mariana, 13-2-2014

De prijs/kwaliteid is in goede verhouding.De kamer was voorzien met wat we geboekt hadden en de schoonmaak was ook goed.Klein stukje lopen naar het strand ,maar het zwembad is het ook prima.Het eten is gevarieerd.Er rijd geregeld een treintje of bus om je naar het centrum te brengen.Wil je liever wandelen naar het centrum kom je diverse winkels,bars,restaurantjes tegen.Het was erg gezellig en we komen er zeker terug.
Gereisd met partner in augustus 2013

Waar voor je geld

Jannn, 24-9-2013

Ik ben hier met 5 vrienden heen geweest, per 2 personen op een kamer.

We vonden de kamers groot genoeg en met 6 personen konden we gelukkig net op het balkon zitten. Elke dag kwam dezelfde schoonmaakster langs(als we wakker waren) en die verschoonde de lakens en de handdoeken. Prima service dus. Het ontbijt waren we minder over te spreken. Kom je rond half/kwart voor 10 dan is het echt slecht. maar ga je rond half 8 gelijk door van het stappen is alles nog vers en best wel lekker.

Al met al hebben we allemaal een prima vakantie gehad

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Verschrikkelijk ! NIET DOEN, NIET DOEN!!

Mellanie Jansen, 20-9-2013

We wisten dat het niet het beste hotel was, Het zwembad was oke maar de rest zijn geen woorden voor! Kwamen om 7 uur 's morgens aan, dus hele nacht wakker geweest! Pas om 2 uur konden we in-checken. Hele wachtrij. Zeer onvriendelijk personeel! We hadden all-inclusive geboekt! maar doen dit nooit meer. zeer ranzig eten. de salades waren warm en het vlees was koud. De lakens waar we onder lagen, zaten allemaal vieze vlekken op.

Er zit een mooi barretje in het water, hier mocht de all-inclusive gasten niet consumeren maar wij moesten naar een soort kippenhok om ons drinken op te halen!! wat ook nog lauw was,.

Gewoon te ranzig voor woorden !

Niet heen gaan,geen kinderanimatie !! Slecht Slecht!

Gereisd met vrienden in juni 2013

Nooit meer!!!!

AlbertoD, 12-9-2013

Ik kom aan, 's avonds rond 21.00u met vrouw en kind. Om in te checken hadden ze natuurlijk de paspoorten nodig. Ze kon ze alleen niet gelijk teruggeven, omdat het inchecken 4 uur duurde van wat ik er van begreep.De uitleg was Zeer gebrekkig Engels. Na een flinke discussie duurde het maar een halfuurtje dus na een korte wandeling hadden ze wel weer terug. De kamer was ZÉÉR slecht te benoemen. Er stond wel een campingbed en een 2pers. bed. De kledingkast stonk niet te zuinig, gordijnen vielen letterlijk van de muur. In de badkamer stond 3cm water na het douchen. Ook had mijn kind het stopcontact ineens in zijn handen. Deze zat vast met 1 dun schroefje, welke ik weer heb vast moeten zetten met mijn zakmes. Zwembad was ook erg slecht, je moest oppassen waar je loopt want overal ontbreken de tegels, zwembadtrapjes zaten los en ga maar door. Zeer krap balkon, veel herrie op de hal (ook 's nachts), soms wel en soms geen schone handdoeken kortom een Waardeloos hotel waar ik Nooit meer heen ga!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Niet top, niet slecht.

Jeroen, 21-8-2013

Hotel redelijk afgelegen gelegen (1 km vanaf Flower Street) maar d.m.v. een treintje dat voor de deur stopt voor 3 Lev (= ±€1,50 per persoon) gemakkelijk te bereiken.

Ruime, nette en goed uitziende kamers. 2 Losse bedden die je aan elkaar kan koppelen, balkon met zitje, televisie, (lig)bank en een nette badkamer. Airconditioning werkt ook prima. De werkt echter als je de sleutelhanger (in de vorm van een kaart) in de 'cardholder' stopt. Gemakkelijk op te lossen door de sleutelhanger eraf te halen en die de hele dag erin te laten zitten.

Iedere dag schone handdoeken en om de twee dagen schone lakens. Niet altijd even schoon.

Personeel is stug en niet bereidt je te helpen. We kregen de sleutel en konden het zelf uit en opzoeken. Andere mensen (met name dames) werden geholpen met hun koffers en naar de kamer geleid.

Zwembad sluit al om 18.00, je wordt er in feite uitgezet. Tevens baseerd de (cocktail)bar zich alleen op de All-In gasten. Dit leeft nauwelijks.

Gereisd met partner in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Continental bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Continental in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Continental scoort een 7.03 uit 10 op basis van 67 reviews.