Appartement Palm Court ***

6,4

28 reviews over Appartement Palm Court in het Nederlands

Super vakantie

justmiej87, 19-1-2012

Wij zijn in 2007 in dit appartement geweest en het was gewoon weg een super appartement. Het was ongeveer 10 minuutjes lopen naar de boulevard dus het was 's nachts wel redelijk rustig mits je niet in een complex gestopt werd waar alleen maar jongeren verbleven. Wij waren niet zo van het uitgaan maar meer van lekker op het terrasje. En wij hadden heel veel jongeren in het appartementencomplex en daar hadden wij 's nachts wel last van. Mijn ouders zaten in een ander complex en die hadden daar niet zo veel last van. De kamers waren namelijk erg gehorig maar daarentegen wel goed beveiligd. Inrichting was goed niets over op te merken. Poetsvrouwtjes als je 1x per 2 of 3 dagen kleine fooi geeft doen ze alles voor je. Ze sjouwden zelfs met onze 2 koffers de trap af.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Prima!!!

Elise, 4-8-2009

Afgelopen juli ben ik met 2 vriendinnen 8 dagen naar Sunny Beach geweest, waar we in Palm Court verbleven. Dit was een prima appartement!! Heel ruim en schoon, om de dag werden de handoeken en lakens verschoond. De ligging was ideaal, 5 minuten lopen naar de boulevard en het strand (boulevard is wel erg lang, voordat je bij de leukste nederlandse uitgaansgelegenheden bent moet je iets langer lopen +-15 min. Alsnog goed te doen). Alles is er supergoedkoop, meestal niet meer dan 10e p.p. kwijt met uiteten. Verwacht alleen geen cultuur in en om Sunny Beach, het is heel erg op het toerisme gericht. En verwacht niet dat de Bulgaren erg vriendelijk zijn.. (op uitzonderingen na natuurlijk) maar zij werken 14 uur op een dag, verdienen bijna niets dus zijn meestal niet erg vrolijk. Verder een top vakantie gehad.

Het zwembad was ook heerlijk, bijna elke dag voor ons alleen en soms een paar Nederlanders erbij. Het was ruim genoeg en je kon er prima omheen liggen op de bedjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Het is het net niet allemaal

Marcel, 23-7-2009

Het complex is redelijk gelegen. Diverse winkeltjes in de directe omgeving, en 5 minuten lopen vanaf het strand. Het complex zelf is saai en komt depressief over. Het zwembad is gelegen tussen hoogbouw, heeft daarom zeer weinig zon, en is echt heel koud. Het appartement is vrij ruim. De keuken is groot, maar dus helemaal niet ingericht. Er was slechts 1 klein pannetje aanwezig. Verder ontbrak het aan alles, er was ook geen mogelijkheid om koffie te zetten. Het 2-pits kookplaatje, waarvan er het maar een deed, was gemaakt op een paar schootjes. De bedden waren het dieptepunt. Als je je omdraaide op de slaapbank sprongen spontaan de latten uit de bodem. Na dit twee nachten volgehouden te hebben, hebben we het dunne matrasje maar op de plavuizen gelegd en zo geslapen. Het balkon, zonder enige privacy en 10 cm boven straatniveau, had geen zitje waardoor je dus genoodzaakt was de eetkamerstoelen buiten te zetten. Personeel onvriendelijk en ongeinteresseerd. Nee, dit complez is geen aanrader
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Prima

Marcel en Penny, 15-7-2009

Palm Court appartementen is ons op zich prima bevallen. We keken onze ogen uit toen we het appartement binnen kwamen! Wat een grote huiskamer en badkamer, allemaal echt super. Het bed daarintegen viel echt heel erg tegen, dat vonden we erg jammer.

Palm Court is echt prima gelegen, in de buurt van eigenlijk alles. Recht tegenover is een supermarkt(tje) Ernaast is een supermakt, op een korte afstand is er een hoop te doen en je bent zo bij de boulevard, het strand en het lekkere eten.

We miste wel wat gezelligheid bij het zwembad, is is geen barretje met drinken of eten, ze hadden wel muziek maar stond niet echt vaak aan, de zon was niet overal bij het zwembad en het water was er erg koud. Omdat wij een bewolkte week hadden, baalde wij hier wel wat van.

Verder hebben we het 7 dagen prima gehad maar vonden dit wel meer dan genoeg.

Gereisd met partner in juli 2009

Een echt jongerenhotel

Angelique, 21-8-2008

Appartement groot met enorm balkon. Sober ingericht. Waterkoker en 2 niet-werkende kookplaten. Schoonmaak als je erom vraagt dmv kaartje aan de deur. Dan prima in orde met nieuw beddengoed en handdoeken. Bedden ok, slaapbank alleen geschikt voor kinderen. Zwembad leuk maar te weinig ruimte eromheen, en veel te weinig ligstoelen. Ook hier het fijne 'handdoekje leggen'.'s Avonds en 's nachts ERG VEEL geluidsoverlast van dronken jongeren, met name Engelsen. Deze jongeren namen overdag massaal het zwembad over. Palm Court is mede daardoor niet zo geschikt voor kinderen. Er zijn bijna geen gezinnen, er is geen speelruimte, het ligt aan de drukke doorgaande weg door Sunny Beach. Strand en boulevard op loopafstand. Heel druk, veel lawaai, maar ook wel gezellig. Voor je rust komt je niet naar Sunny Beach, maar voor een weekje weg met zon en zee is het prima te doen.
Gereisd familie in augustus 2008

DRAMA

jurgen, 18-8-2008

Ik zou een ieder af raden om zijn vakantie door te brengen bij Palm Court.

Ik ben van 31-07-2008 tot 14-08-2008 met 12 vrienden daar geweest, en het is ons heel erg slecht bevallen.

De bedden daar laat je je hond nog niet eens op slapen(voor de duidelijkheid, het gaat over de slaapbanken). De ruimte laat ook te wensen over en de badkamer was helemaal een drama.

De service van de jongetjes van de receptie was helemaal drama, er was bij ons namelijk ingebroken, waar wij melding van hadden gemaakt, maar het boeide ze niet echt.

Voor mij en mijn vrienden nooit geen Palm Court meer.

Gereisd anders in augustus 2008

Sanne, 7-7-2008

We hadden na alle verhalen op deze site te hebben gelezen nogal een negatief beeld van Appartementen Palm Court, maar dat is bij aankomst reuze meegevallen.

Een jongerenappartement (althans wel toen wij er waren) We kregen een enorme kamer met een balkon dat al net zo groot was (bovenste verdieping)

Zwembaden waren lekker chill, schoon.

De schoonmaak van onze kamer was ook perfect. Elke dag schone handdoeken, 3x in de week schone lakens.. Het helpt wel als je de mensen wat fooi geeft (ze verdienen daar echt niks, dus 2euro is al veel)

Verder is de ligging prima. Stukje lopen naar het strand, alleen disco Lazur is ff kwartier lopen, maar geen probleem als je langs de drukke boulevard komt.

En het nog erg goedkoop overal.

Ook een aanrader, als het een dagje minder weer is een boottocht boeken, op het water schijnt de zon!

Al met al topvakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Milou Rosenboom, 28-1-2008

Voor het geld dat wij ervoor hebben betaald, was het een prima hotel. Wij hadden alleen een apartment geboekt en kregen een hotel kamer met een magnetron. Het was verder wel een schoon hotel. Verder lag het hotel wel vlak bij het strand en de zeer drukke boulevard.
Gereisd met partner in augustus 2007

Melissa, 22-1-2008

Augustus 2007 hier geweest. Het is een klein appartementencomplex, met verschillende gebouwen. Het ligt aan de hoofdstraat en je loopt binnen 5min naar de boulevard. De ligging is dus perfect. Nadeel is het appartement zelf. Wij hadden een appartement geboekt voor 2 personen en kregen een klein hotelkamertje met koelkast en kookplaatje. Niet eens een keuken dus!! Wat je toch zou verwachten in een appartement. Let er dus goed op dat je bij aankomst duidelijk maakt dat je appartement hebt geboekt en geen hotelkamer want ze naaien je hiermee. Verder was de service redelijk. Een aantal keer iets aan de douche gehad, maar werd vrij snel opgelost. Verwacht hier geen luxe, want het is allemaal vrij simpel.
Gereisd met vrienden in januari 2008

jasper, 27-9-2007

In augustus samen met me vriendin geweest, de ligging was vond ik goed, 300 metere van de boulevard en strand op loopafstand dus. Het appartement was goed en ruim, al kregen we wel eerst een hotelkamer i.p.v. een appartement. Daarvoor goed opletten dat je niet bedonderd word.

De zwembaden bij het hotel waren mooi en goed en allebei zoet water en niet zoals in de gids stond zout.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palm Court in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palm Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Palm Court scoort een 6.39 uit 10 op basis van 28 reviews.