Hotel Orell ***

Orell

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Orell bij:

2 reviews over Hotel Orell in het Nederlands

Leuk hotel met goede service

Stefan, 19-8-2011

De ligging van het hotel is geweldig (voor strandliefhebbers zoals wij). Als je het hotel uitliep via het zwembad stond je binnen 200 meter in het hete zand.

Doordat het hotel aan de boulevard ligt, is het een perfecte uitvalsbasis voor heel goedkoop shoppen (denk dat dit over een aantal jaar anders is) en voor overheerlijk eten.

Ondanks dat we het ontbijt, door de leuke discotheken en strandtenten die 24 uur per dag open zijn, niet veel hebben meegemaakt, is dit erg lekker.

Buffetten zijn erg goed en uitgebreid.

Hele prettige housekeeping, ze kunnen lachen en werken hard.

Het enige negatieve was de receptioniste. Zowel bij inchecken als uitchecken kon er niet gelachen worden.

Al met al, mocht iemand hier naartoe gaan zal je er een leuke tijd hebben.

Heel veel plezier.

Gereisd met vrienden in juli 2011

HeerlijK!!!

Sophie, 6-8-2010

ik en een vriendin twijfelde eerst of ik dit moest boeken ook omdat er weinig foto's bij staan, maar ik kan zeggen! het is echt een super hotel! handige supermarkt naast het hotel, airco is echt heerlijk, wij zaten op de 12de verdieping dus een super uitzicht je kon naar de zee als het centrum kijken. zwembad erg lekker tip: sochtends na het uitgaan handoek neerleggen en er zit een leuke bar bij het zwembad om de avond goed te beginnen! als je kijkt naar de prijs erg goedkoop maar de comfort die je hebt is prima, want echt heel vaak zit je toch niet op je kamer. een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orell in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orell scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.