Hotel Nobel ****

Nobel
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nobel bij:

1 review over Hotel Nobel in het Nederlands

Kopkaas, 30-5-2008

De reisleidster meldde dat we overgezet werden, vanwege overboeking...leuk begin van zomervakantie.

Toen werden we naar NOBEL overgeplaatst. Een luxe 4* hotel, alleen wel in the middle of nowhere,wat je als jongeren fijn vind...

Alles voor zelfde prijs +compensatie. Verder zat hotel vol met families, wij waren enige jongeren.

Het hotelpersoneel was aardig en de dames ware ook hot :P

De bewoners/barpplz zijn echt grrrrh....... Ze ruiken dat je uit NL komt en hebben afgunst. Het uitgaan in Sunny Beach was leuk maar was r snel op uitgekeken.

TIPS: 1.Veel vrouwelijk schoon, waar je je niet gek door moet late maken. Ze zijn op je portemonnee uit...

2.Zorg dat je onderhandelt met de taxichauffeur over de prijs

3.Kijk niet naar de buitenkant van een restaurant, we hebben bijv. heerlijk gegeten bij een plek, oogde als n een Afrikaans krotje.

CONCLUSIE: ga er heen als t 'af' is.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nobel in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nobel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nobel scoort een 8.74 uit 10 op basis van 51 reviews.