Hotel Marvel ****

8,1

20 reviews over Hotel Marvel in het Nederlands

Dramatisch eten !

Eric, 20-8-2013

Volgens de Nederlandse normen is het eten waardeloos. Wij hebben 7 dagen elders moeten eten omdat het eten wat warm moest zijn, koud was en het verse fruit lauw was dus niet te eten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Vakantie Bulgarije Marvel hotel!

cindy, 2-8-2013

Marvel hotel is een mooi hotel, maar wordt slecht onderhouden. Kamers worden elke dag schoon gemaakt, maar niet veel van te zien, de glazen op de kamer werden ook niet vervangen. Personeel erg onvriendelijk, en geen fatsoenlijke organisatie in het restaurant. Wel een super lekkere Italiaan in de buurt Stella di Mare echt een aanrader en helemaal niet duur!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

aan te bevelen

henk breuer, 22-8-2009

lekker kort bij strand

en nog niet in de drukte

eten s'morgens oke

avond eten stukken minder

Gereisd met partner in augustus 2009

Keurig hotel, goede ligging

KIA Mulder, 13-5-2009

Hotel Marvel ligt aan het begin (of het einde?) van Sunny Beach, ver van het lawaaige "centrum", maar op loopafstand van het heerlijke brede strand. Schoon hotel, blije kamermeisjes (een kleine fooi brengt al een mooie glimlach). Alleen de kleine lift bleef 1 keer haken, met 6 passagiers.... dus die zou ik niet meer zo snel pakken. De Karaoke in de open bar beneden is gelukkig maar tot 24.30 uur. 1x ontbeten, was een dolle run op koffie en croissants. Verder een heerlijke vakantie gehad!
Gereisd met partner in augustus 2008

mooi voor 8dagen .maar niet voor 14dagen saai

riekiepelders, 11-9-2008

eten was een tonnig .de thee en koffie vaak koud

werd slecht afgeruimd .zeer traag van afruimen .

bij zwembad werd er zeer slecht inde gaten gehouden .parasol op de teen gehad is gekneusd maar er was niemand die hielp.terwijl ze wel de parasol de lucht in zagen gaan .maar de badmeester kwam niet even kijken hoe het was .

Gereisd met partner in augustus 2008

er even tussen uit

van der Horst, 9-9-2008

Wij hadden dit als Last minute geboekt. Het viel me reuze mee. De voerbedekking mag inderdaad wel een sopje hebben. Het eten heeft weinig variatie. Echt aan te raden als je een strandvakantie wil. Als je het leuk vindt om er zelfstandig op uit te trekken is Bulgarije (nog) geen aanrader.
Gereisd familie in augustus 2008

Geen 4**** waardig hotel!!!

Isa, 4-9-2008

Bij aankomst ziet het hotel er super uit.

Eenmaal bij de receptie merk je al gauw op dat de medewerkers niet behulp- en spraakzaam zijn. Erg onvriendelijk.

De standaardkamer is aardig ruim, maar erg vies. We hadden veel vieze vlekken in onze vloerbedekking en lakens. Schoonmaak was er elke dag maar veel werd er niet gedaan, glazen die we de avond ervoor gebruikt hadden werden niet vervangen of schoongemaakt. Badkuip die soms vies achtergelaten werd. Shampoo die soms werd vergeten.

Bij het ontbijt en avondeten (halfpension) had men weinig keuze en het was niet te smaken.

De winkeliers waren ook zeer onvriendelijk.

De enige pluspunten zijn:

- Italiaans restaurant in de buurt;

- Zwembad;

- Strand;

Voor ons, niet voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd familie in augustus 2008

Top

S. roland, 2-9-2008

Mooi ligging op max 5 min lopen van het strand. Marvel ligt in het noorden van sunny beach. de echte uitgaan was in het midden dus dat was wel stukje lopen, 20 min.

Het eten was niet super maar wel te doen. tip: geen half pensioen of all incl. het uit eten is goedkoper en lekkerder!

Gereisd met vrienden in september 2008

super ligging op sunny beach

gijs, 25-8-2008

net verzorgd hotel met leuk zwembad en op een perfecte ligging 1 min. lopen van zee. onbijt een beetje engelse gericht maar verder niet veel mis mee. tips leuke eet tentjes la bamba(10min lopen langs boulevard), italiaanrestaurant op een paar minuten lopen langs boulevard
Gereisd anders in augustus 2008

echt een super vakantie

Rik, 30-7-2008

ik had samen met een vriend van mee een lastminute geboekt. We kwamen bij hotel Marvel uit. Echt een super hotel. Meteen gelegen aan het strand. Sunny beach is een leuke plaats, je kunt er goed eten en zeker goed op stap gaan. Ik ben er 8 dagen geweest, en 8 dagen genoten. elke dag tot de late uurtjes opstap geweest.

groeten Rik

Gereisd met vrienden in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marvel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marvel in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marvel scoort een 8.06 uit 10 op basis van 66 reviews.