Aparthotel Majestic Beach Resort *****

Aparthotel Majestic Beach Resort
Majestic Beach Resort
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Majestic Beach Resort bij:

580 reviews over Aparthotel Majestic Beach Resort in het Nederlands

Geweldig hotel

Nance, 9-9-2017

Geweldig hotel, groot en alles keuring schoon. Zwembad prima ook genoeg bedjes. Oversteken en je bent op het strand, aan de boulevard.

Alles geweldig.

Minpuntje de animatie is niks, geen sfeer. Wij zijn animatie van acttive gewent.

Als er geweldige animatie was, waren we zeker terug gegaan.

Maar volgende keer toch naar een meer levendig hotel

Mooi hotel

Jan, 3-9-2017

Prima hotel met wel een min puntje , ontbijt en diner is een crime in dit hotel , teveel gasten op 1 tijd stip aan het ontbijt en diner waardoor je wacht rijen krijgt bij het buffet , regelmatig geen tafel om aan te kunnen eten zowel voor het ontbijt als diner .een mieren nest van mensen die maar een oog hebben en dat is eten en alles er om heen niet zien .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Helemaal top, niks op aan te merken

Rianne Stadhouder, 15-8-2017

Geweldig hotel. Helemaal niks op aan te merken.

Mooie ruime kamer.

Alles heel schoon, eten echt goed en ruim voldoende. Elke ochtend en avond buiten gegeten.

Fantastische ligging, direct aan het strand aan het einde van de (drukke) boulevard. Daar heb je dus totaal geen last van. 2 Grote zwembaden die heerlijk koel zijn.

Personeel spreekt Engels en is ontzettend aardig en behulpzaam.

Een heerlijke strandvakantie gehad.

Een geweldig hotel...

Marlies, 12-8-2017

Fijne rustige ligging,net buiten de chaos.Geweldige service. Goede hygiene! Heerlijk warm eten met meer dan voldoende keuze.Als we dan een klein minpuntje mogen noemen: soms staat er een lange rij bij het groot diner buffet en redt men het niet op tijd alles bij te vullen.

Top hotel( en we hebben er al veel gehad....)Ik denk een van de beste hotels in Sunny Beach.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk en ontspannen vakantie gehad!

Mevr. Burghout, 12-8-2017

Wij zijn 8 dagen verbleven in dit hotel, wat was dit een fijn hotel. Al eerder in Sunnybeach geweest maar dit was echt het hoogtepunt. Ik vind het erg belangrijk dat het schoon is, en dat was het zeker. Elke dag werden de kamers grondig schoongemaakt. Wij waren met een groep van 4 personen (2 vrienden en mijn partner) en ze vonden het eten allemaal goed en lekker. Er was een buffet en hier was voor ieder wat wils, we konden hier elke avond heerlijk eten. De moest wel een half uur lopen naar het centrum van Sunnybeach maar ook dit was niet heel erg omdat er een gezellige boulevard naar toe liep. Wij hebben een heerlijke en ontspannen vakantie bij Majestic Beach Resort. En ik raad deze vakantie zeker aan. Misschien nog fijn om te weten voor gezinnen met kinderen, daarvoor is het ook heerlijk. Een fijn kinderbadje en genoeg ligplekken, ook een leuk team die te kinderen gezellig bezighouden en vermaken! Als je gaat: 'Een hele fijne vakantie gewenst!'
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldige vakantie weer in Majestic!!!

Marianne van Rijn, 14-7-2017

We zijn net terug van 14 dagen genieten in hotel Majestic! Wat was het weer heerlijk! Hadden gevraagd om een zo hoog mogelijke kamer, zeezicht, geweldig!! Zaten op de 12e, beter kon niet... Elke dag weer schone kamer, handdoeken enz. Soms een mooie zwaan op hè bed. Verloop diner 2e gang was zeker verbeterd, nette tafels gedekt om 20 uur. Ze deden er alles aan.. Opvallend waren een aantal dove mensen in de bediening, was even vreemd maar na een paar dagen wisten ze precies wat je dronk, rest sprak redelijk goed Engels.. Echt geweldig!! Bedjes op het strand waren iets duurder geworden, van 12 naar 15 lev maar ach, sowieso goedkoop.. Wij hebben echt genoten! Volgend jaar zeker weer terug! Wij gaan weer sparen!
Gereisd met partner in juni 2017

Pijs/kwaliteit top.

Cris, 9-7-2017

Leuk en heel verzorgd hotel met veel aandacht voor Hygiëne!!

Rustige omgeving en op wandelafstand van het drukkere centrum.

Leuke wandelpromenade,ook leuk voor jogging.

Prijzen voor drank en eten zijn ongeveer 30% of meer goedkoper dan in Belgie.

Het ontbijt is top,avondeten is goed maar zou iets meer afwisslend mogen zijn maar kwaliteit iq goed.

tips: majestic massage is aanrader,restaurant voor de hoofdingang om op de middag te lunchen.

Indien nachtvlucht kan je kamer houden mits betaling tot 18u.

Min: annimatie is minpunt en sport (zelfs vooetbal moet je veld afhuren voor een uur 10€.)

Besluit : Alles bijeen genomen leuke vakantie gehad voor een zeer correcte prijs !!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

In een woord geweldig

Gerrit de Zwart, 25-6-2017

Wat de mensen moeten weten ,dat hier alles goed is

Dat je ook 50 % korting krijgt op de bedden en parasols op het strand.

Dat het ontbijt super de super is met vers brood in alle smaken en variatie.

Dat naar het land der fabeltjes moet dat je zelf je bestek moet zoeken en dat de tafels niet afgeruimd zijn.

We hebben het 2x keer gehad ,even vragen en alles word ter plekke geregeld door het vriendelijke personeel.

Dat je 2 drankjes gratis bij het avond eten en het fruit super vers is .

Echt een aanrader om hier te verblijven

Wij betaalden voor 14 dagen van 8 tot 22 Juni 2017. 704€ p/persoon

Als dit een All In hotel zou zijn was het helemaal super.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Super

Wil Janse, 20-6-2017

Ja hoor daar ben ik weer met een review over dit fantastische Hotel. Dit jaar met vrienden twee weken in Majestic geweest, ondanks dat er een paar donkere dagen tussen zaten hebben wij ons prima naar onze zin gehad. Heerlijke kamers, goed schoon en van alle makken voorzien. Het kamermeisje nam zelfs de moeite om vier keer een leuk stuk van de handdoeken op ons bed te maken. Het eten was veel beter dan voorgaande jaren en heel veel keus. Jammer de ongeschoolde serveersters niet wisten hoe alles in elkaar stak, namen de borden weg als je nog zat te eten en ondanks dat het drinken gratis was kreeg je een pilsje zonder schuim ( echt helemaal dood) en het water was lauw. Niet klagen het is gratis zeiden wij tegen elkaar. Of wij volgend jaar weer gaan weten wij nog niet al is het een fantastisch hotel en qua prijs helemaal Top
Gereisd met vrienden in juni 2017

Pefect hotel

Pijnacker, 7-6-2017

Wij, groep jongeren van 4 man, vonden het hotel perfect! De kamer waren zeer netjes en werden helemaal voor je opgeruimd(zelfs je kleren werden opgevouwen!). De zwembad was nu nog koud(logisch) maar zeer netjes en een leuke bar in het midden, waar vanaf 3 uur happy hour was! Strand stond een heerlijk windje en was perfect! Majestic ligt gelijk aan de boulevard en je kon lekker lopen naar de Strip! Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Majestic Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Majestic Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Majestic Beach Resort scoort een 8.9 uit 10 op basis van 594 reviews.