Hotel Laguna Park ****

Laguna Park
8,8

103 reviews over Hotel Laguna Park in het Nederlands

Voldeed niet aan de verwachtingen

Marieke, 5-9-2017

Wij verbleven in blok D, de eerste nacht op de 1ste verdieping aan de straatkant. Veel lawaai van de straat, bevoorrading en afvaltransport. Geen oog dicht gedaan, gelukkig was er de volgende dag een kamer beschikbaar aan de zwembadzijde. Beide kamers waren familiekamers met een tweepersoons boxspring en een slaapbank die de vorm van een kommetje had. Echt niet geschikt voor grotere kinderen of volwassenen. We hebben een extra bed gevraagd en ontvangen. In de badkamer hing het één en ander los. Schoonmaak van de kamer was goed. Er zijn twee zwembaden. Wij zaten het liefst bij de relaxpool, gewoonweg omdat het hier een stuk rustiger was en altijd wel een bedje beschikbaar was. Bij beide zwembaden waren ze bedjes niet fris, ook de parasols plakten aan alle kanten. Glijbanen bij het drukke zwembad erg leuk, toezicht erg goed. En dan het eten, voor onze maatstaven weinig variatie en aan de koude kant. Drinken erg waterig. Voor nood zij we een aantal keren uiteten geweest. Dat kun je overigens voor een prikkie doen in Sunn Beach. Kortom, voor ons geen tweede keer Laguna park.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zalige vakantie gehad in Laguna Park.

Veerle, 5-9-2017

Supervriendelijk personeel, alles heel netjes en proper. Strenge lifeguards bij het zwembad, maar dat kan ik alleen maar toejuichen. Lol genoeg op de verschillende glijbanen. Dikke pluim ook voor het animatie-team. Wat een enthousiasme, zelden gezien. De ligging vonden wij wat minder, heel druk, maar dat hangt er natuurlijk maar net vanaf waar je van houdt.

Nooit meer voor ons

Eddy, 1-9-2017

Elke dag koud eten en bijna altijd hetzelfde.

Ontbijt Spek is licht opgewarmd ( niet gebakken ) het roerei is koud idem de lunch en het diner.

In België wordt dit niet geduld . Warm eten moet op echt warm gehouden worden qua hygiëne. De kamers zijn zeer klein en de badkamer is een douche met ingebouwde wc en lavabo geen stopcontact. Brandveiligheid 0 . Het personeel is niet vriendelijk uitgezonderd de poetsvrouwen en 1 barmabarman.

De 3 zwembaden zijn prima ware het niet dat het water ijskoud was ... nee voor ons nooit meer .

super hier

Melaniehoentjen, 31-8-2017

animatie is geweldig. eten is ook goed alleen wel droog brood enhet eten in de snackbar zou wel iets vaker vervangen mogen worden. maar zou zeker voor herhaling vatbaar zijn

het was een hele le

T acohen, 26-8-2017

wel goed: het eten was lekker, zeker de toetjes en de glijbanen waren leuk. Minder was : drinken zoals cola was water toe gevoegd.

goed

Sabrina vandenberghe, 25-8-2017

zwembad goed kamer niet eten redelijk

score 7\10 algemeen

Francis de brouwer, 22-8-2017

prima zwembad, kamer minder, etenok

Goede vakantie

Nico VRANKEN, 17-8-2017

Persoonlijk vinden wij het een geslaagde vakantie

Het eten mag meer variatie in komen, dit is persoonlijk omdat iedereen zijn smaak anders is qua eten

Animatie is top!

Proper hotel, kuispersoneel is de hele dag aan het kuisen omdat sommige toeristen alles maar laten rondslingeren

Personeel is vriendelijk

mooie vakantie

jean.paul.van.daele, 16-8-2017

Het hotel lag net niet in het centrum maar was wel druk genoeg en op een tiental minuten van de zee. Zeer veel winkeltjes en s'avonds is het daar dan ook super druk. Overal kan je voor weinig geld goed eten en veel drinken €0.75 voor halve lit. bier. Het hotel had een oud en een nieuwer gebouw D blok is het oudste en is in sommige kamers zijn de badkamer dringend aan renovatie toe; douchebak die lekt, douchekraan die los zit, toilet die niet goed doorspoelt. Toch is de rest zoals restaurant zwembad met 3 fantastische glijbanen echt top.Eten was gevarieerd en lekker en keuze genoeg al bij al leuke vakantie gehad en mss Bulgarije nog eens bezoeken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk maar niet weer

Chantal, 16-8-2017

De ligging is goed, de kamers ruim onze kinderen vermaken zich prima

Alleen de douche is koud en de kraan is warm.

Ook is het erg smerig in de douche/ wc overal schimmel plekken

Ook het eten doen we buiten de deur de salades zijn nl warm en t eten taai en slap

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Laguna Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Park in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Laguna Park scoort een 8.83 uit 10 op basis van 634 reviews.