Hotel Kristal **

6,1

Matig

8 reviews over Hotel Kristal in het Nederlands

Tom, 7-9-2006

We zijn naar dit hote gegaan met maar weinig verwachtingen, de reis kostte namelijk niet veel en naar aaneiding van andere (vooral engelse) recensies waren we op het ergste voorbereid. Maar het is heel erg meegevallen: de kamers zijn simpel en schoon (worden eke dag schoongemaakt), het personeel is heel vriendelijk, kunnen matig engels maar goed genoeg om te begrijpen, het ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het strand en van geluidsoverlast hebben we niks gemerkt. Enige nadeel was een stinkende lucht die af en toe uit het putje kwam zetten en de vele muggen, maar die heb je overal in bulgarije. Het ontbijt hebben we niet gehad omdat dit werd geserveerd van 8 tot 10, maar je kunt overal in zonnestrand voor weinig geld ontbijten.

Hotel is best een aanrader voor jonge mensen die niet veel van het hotel verwachten en ook niet veel willen betalen. Gezinnen kunnen beter een ander hotel boeken met meer faciliteiten.

Gereisd met vrienden in juli 2006

Laura, 24-8-2006

Ben het helemaal eens met Gyni Jansen (aug. 2005). Net een weekje Hotel Kristal gehad. Hotel erg simpel, geen airco waardoor je je kamer uitbrand. Uitslapen zit er niet bij, omdat 's ochtends de zon op het raam stond. Deur kan niet open vanwege de muggen. (Tip: muggenspray, stekkertje werkt niet). Wilde een ventilator kopen, maar is moeilijk aan te komen daar. Ontbijt in t hotel was matig, er zat ook een worm in mijn pruim. Personeel is niet heel vriendelijk en kan slecht engels. Verder zijn de sloten ook slecht, wat het makkelijk maakt voor inbrekers. Het enige wat goed was is de ligging, vlakbij t strand. Oja, als je douched wordt alles nat, omdat het afvoer putje aan de andere kant van de badkamer zit.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

shirley, 20-7-2006

heb een leuke vakantie gehad

alleen het hotel is wel heel simpel maar ze zijn daar wel aardig en met de buurtjes was het leuk he miranda hihih

goed eten vond ik dan lekker dicht bij het strand onwijs goedkoop wil zo graag terug het was echt onwijs leuk bijna alles is 24uur per dag open dus als je om 5uur nog iets nodig heb kan je het zo gaan halen echt onwijs tof was het

Gereisd met vrienden in juli 2006

Miranda, 18-7-2006

T hotel was wat we verwachten niet veel maar we kwamen daar om te slapen en dat was t. de bedden lagen zeker goed en verder heb je een w.c en douche de kamer was netjes en t was aardig schoon klein balkon maar als je leuke buren hebt dan kun je het tussen schot er uit halen (dat deden wij..) ik heb echt een SUPER vakantie gehad... lekker dicht bij alles was je wilden een supermarktje meteen voor je als je het hotel uit kwam!!!!!
Gereisd met partner in juli 2006

Miranda, 18-7-2006

t was echt een SUPER vakantie het hotel is niet erg veel jammer dat er geen zwembad bij zit maar je kan ook bij een ander hotel zwemmen en het strand is zo dichtbij... het bed is wel erg goed... en de plaats zelf is echt een aanrader een super land ik kan er niks anders van zeggen!!!!!!
Gereisd anders in juli 2006

Marja van Galen, 30-6-2006

Wij zijn net terug uit Bulgarije en hadden 1 week dit hotel geboekt. Een last minute van Touroperator! De ligging is erg centraal, direct bij de markt, het busstation en het strand is een gezellige korte wandeling.

Het ontbijt is goed: brood,beleg,eieren, yogurt en fruit. Koffie en thee plus sapjes.

De kamers schoon maar erg simpel. De service vriendelijk.

Maar:Je kijkt uit op een vuilnisbelt en troep en ligt wakker van de disco die ertegenover ligt entot 6 uur in de morgen open is.

Dit is is beslist geen familie hotel en is niet geschikt voor ouderen.

Voor jongelui is het OK, maar in de omgeving zijn betere hotels die dezelfde prijs zijn!

Ik ga naar dit hotel in ieder geval NOOIT meer terug!

Gereisd met partner in juni 2006

Bart de Groof, 19-12-2005

de ligging is echt super, je loopt het hotel uit en je bent in de winkelstraatjes, je bent in 5 a 10 minuutjes lopen bij het strand..

hotel is inderdaad heel simpel maar da mag voor die prijs, wordt goed schoongemaakt! komende zomer weer!

Gereisd anders in december 2005

Giny Janssen, 3-8-2005

Eenvoudig (wat verwacht je anders met 2 sterren?) maar schoon hotel. Een bed, douche, toilet en balkon en that's it! Wel gunstig gelegen, midden in het centrum. Het vreselijke Engelse ontbijt kun je beter overslaan. Helaas geen airco, terwijl het in de zomer echt snikheet is in Bulgarije. Veel last gehad van muggen. We zijn werkelijk lekgeprikt. Tip: Koop een ventilator in Bulgarije. Het is lekker koel, het helpt tegen de muggen en het kost in Bulgarije toch niets.

Als je ging douchen overstroomde de douche. En stond alles blank.

Ach, wij hadden niet anders verwacht bij zo'n spotgoedkoop hotel. Dus wij zijn tevreden! Je moet het zo zien: op de camping loop je met je wc-rol onder je arm. Dan is dit net even iets luxer.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kristal in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kristal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kristal scoort een 6.13 uit 10 op basis van 8 reviews.