Hotel Jupiter ***

Matig

3 reviews over Hotel Jupiter in het Nederlands

dit nooit meer!!

Linda, 17-8-2012

Wij zijn in juli naar dit hotel geweest. Als je het 2 sterren gedeelte wilt boeken? NIET DOEN!! Dit hotel heeft een 2** en een 3*** gedeelte en het 2** gedeelte is echt heel erg! Wij hebben gelukkig tegen een betaling van 200 euro extra, dat was in ons geval 25 euro per nacht, onze kamer om kunnen boeken naar een kamer in het 3*** gedeelte, deze was ook prima en met airconditioning. Het ontbijt was ook vreselijk, weinig keus en niet lekker, zelfs de limonade was niet te drinken, wat kan daar nou fout aan gaan zou je denken? Verder moet ik zeggen dat de ligging prima is: dicht bij het centrum, uitgaansgebied en het strand. Ik raad mensen met een gezin niet aan om naar dit hotel te gaan!
Gereisd familie in juli 2012

De medewerking van personeel kan beter!

de Bruin, 2-8-2012

Let op: dit hotel kent een gedeelte met 2 sterren en met 3 sterren!

Wij hebben deze vakantie last-minute geboekt (wat niks goedkoper was). Er stonden geen reacties op internet van andere gasten, er waren alleen wat algemene foto's te vinden op internet die een goed indruk achter lieten. Helaas hebben we heel wat gezeur gehad over onze kamer; volgens de medewerker aan de balie zouden we een 2 sterren kamer krijgen, maar volgens onze voucher moest dit 3 sterren zijn. Het heeft ons al met al 2 uur gekost om duidelijkheid te krijgen, waarna we met hulp van onze reisleider de juiste kamer kregen. De 3 sterren kamer is heerlijk ruim en ziet er best netjes uit. Min-punt is dat handdoeken om de drie dagen verwisseld worden wat niet bekend was. De medewerking om nieuwe handdoeken te krijgen was erg moeizaam. Het ontbijt is redelijk/goed, het is simpel, maar ok. Het is gewoon jammer dat de medewerkers niet iets beter meedachten, anders waren we erg tevreden geweest met prijs/kwaliteit!

Gereisd met partner in juli 2012

Vergane Glorie

J. Schouwenaars, 27-7-2012

In onze 1e kamer was alles stuk of versleten. Alleen glas gordijnen welke te smal waren om het gehele raam te bedekken. Het ergste was de badkamer. De rechter douche deur ontbrak, smerige en geschimmelde kitranden, muffe handdoeken,ventilator stuk en tot overmaat van ramp liep het douchewater van onder de douchebak via de kitnaden weer terug de badkamer in. De gebreken diverse keren gemeld maar er gebeurde niets. De 2e dag stopte de lift spontaan tussen de 2e en 3e verdieping, we moesten zonder dat we geholpen werden zelf door een smalle opening kruipen en vanaf 2 mtr. naar beneden springen. Uit boosheid hebben we de beheerder mee naar onze kamer gesleurd. We kregen meteen een andere kamer. Tot onze verbazing was de oude kamer de volgende morgen om 10.00 uur weer bezet.In beide kamers waren de bedden flink doorgezakt en totaal versleten. Het ontbijt werd geserveerd in een aftands bijgebouw en was kwalitatief zeer matig. De tuin en de tegels rond het zwembad zijn totaal verwaarloosd.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jupiter in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jupiter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jupiter scoort een 5.85 uit 10 op basis van 6 reviews.