7,6

102 reviews over Hotel Izola Paradise in het Nederlands

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Avd, 16-8-2017

Het hotel was spot goedkoop en als je dat bedenkt was het een behoorlijk goed hotel voor Bulgaarse begrippen. De kamers waren wel wat verouderd. Zwembad is prima voor kinderen, ze kunnen er goed in spelen. Wel iets te weinig ligbedden en weinig ruimte langs het zwembad. Wat ik wel verschrikkelijk vind is het handdoekje leggen, dat komt ook omdat er geen toezicht op het zwembad is. Het eten was van redelijke kwaliteit. Hieronder lees ik vaak dat het koud/lauw was, maar dat vond ik wel meevallen. Ik ben zeker slechter gewend, ook veel beter, maar het was te doen. Het meeste personeel is wel een beetje Oostblok chagrijnig. De plaats Sunny Beach is echt geweldig. Ik was hier 10 jaar geleden in mijn jonge jaren wel eens geweest, maar het is nog leuker geworden. Het maakt niet uit hoe oud je bent, voor iedere leeftijd is het heel leuk. De boulevard is net één grote kermis van attracties, barretjes met live muziek, winkeltjes enz....... Met andere worden dit hotel en deze plaats is echt een aanrader.
Gereisd familie in juli 2017

Goed hotel op het personeel na

J, 13-8-2017

Wij hebben het goed naar onze zin gehad, de kamers waren goed en schoon, het bed was iets aan de hard kant , wij vonden het eten prima elke dag voor een ieder wat wils, het animatie team deed ook zijn best maar als niemand mee doet dan kan het ook niets worden.

De snacks is niks het zijn droge koekjes meer niet, alleen er werden 's-nachts al handdoeken op de bedjes gelegd( voor ons geen probleem wij gingen naar het strand, maar er is geen enkel toezicht wat dat betreft, verschillende kinderen met oorontsteking tot bloeden's toe, dus geen schoon zwembad, het personeel is heel er chagrijnig, kent geen enkele taal je krijgt er niets van gedaan, het strand is echt veel verder weg dan 600 meter je loopt er zeker een half uur over

Blij verrast!

Jet ten hove, 12-8-2017

Een prima en een goed hotel! Hele mooie vakantie gehad ! Blij en verrast qua prijs en kwaliteit verhouding! Ga volgend jaar weer!
Gereisd met partner in juni 2017

Niet best

4p gezin, 11-8-2017

Via touroperator(ook nooit meer) een familiekamer geboekt. Bleek bij aankomst (na navraag bij touroperator en bevestiging dat er 2 volwaardige kamers met 4 bedden geboekt waren) te bestaan uit 2 kamers waarvan 1 met een 1-pers bed een een slaapbank. Zelfs na een keer of 4 vragen door de hostess van touroperator geen fatsoenlijk bed gekregen.

In restaurant zeer lange wachtrijen voor het buffet. Het buffet is veel kip en weinig variatie. Van alle all-in hotels waar we tot nu toe verbleven hebben veruit het slechtst.

Dit nooit meer- nog geen 2 sterren waard

Ed van den Broek, 6-8-2017

Bestaat uit 4 gebouwen, wij zaten in het oudste gebouw, waar geen controle was, nagenoeg geen schoonmaak was, de muizen over het balkon liepen, de badkamer vol met schimmel zat en het plafond nog net niet naar beneden viel, het eten wel goed maar zeer eenzijdig was, er al om 20 uur geen eten meer was terwijl je tot 21 uur kan eten, helaas kan ik nog een tijdje doorgaan maar dat komt op de site.

Nooit meer!!!!!

P, 25-7-2017

Bij aankomst goed geholpen,maar dit is ook echt het enige wat goed is! WiFi moet je kopen 2,50€ per dag, eten erg slecht bijna koud en elke dag het zelfde, slaapkamers vies in de twee weken dat we er zaten geen 1x het bed verschoond. Slaap bank was kapot en matras vol urine plekken ze hadden geen nieuwe dus moest op een matrasje op de grond slapen, bij ons op de kamer en dat op de 6e verdieping een grote mieren plaag dit aangegeven bij manager, klein stukje hebben ze gestofzuigd en toen waren ze alweer klaar. Voor ons nooit meer izola paradise zo slecht. In een tent heb je het nog beterder.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Redelijk hotel. Alleen bij het eten teleurgesteld.

Julia, 20-7-2017

Het hotel ziet er netjes uit. De kamers zijn redelijk, maar de bedden zijn wel hard.

Overal tevreden over behalve het eten. Er is gelukkig variatie, maar het is koud en rauw!

Gereisd met partner in juli 2017

Ideale vakantie voor jong en oud.

Suzan Nijhof, 25-6-2017

Een mooie prijs kwaliteitverhouding.

Erg veel faceliteiten, voor ieder wat wils. Erg leuke stad, en shoppen is ook erg leuk door de goedkope prijzen.

Een aanrader voor jong en oud. Gezin, singel of een romantische vakantie met zn 2tjes.

Gereisd familie in juni 2017

prima vakantie

karin, 25-6-2017

Als je houdt van een levendige omgeving met zon, zee en strand, en een kansje op regen is dit een prima optie.

Op loopafstand van de zee, en dicht bij winkeltjes met goedkope kleding en souverniers.

Mooie ruime kamers en prima eten voor een nog mooiere prijs.

Ook voor de kinderen is er vermaak, animatie en een paar speeltoestellen.

Gereisd familie in juni 2017

Mwah

Peter, 22-6-2017

Wat een slecht en koud eten.en dan ook nog hordes asociale Oostblokkers.Kamer was prima en vriendelijke receptie.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Izola Paradise**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Izola Paradise in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Izola Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Izola Paradise scoort een 7.63 uit 10 op basis van 106 reviews.