Hotel Ivana Palace ****

8,6

9 reviews over Hotel Ivana Palace in het Nederlands

Ik vond helemaal mooi

I. Gontcharov, 23-1-2017

Aangezien deze locatie bekend is van zon, zee, zuipen, ziekenhuis had ik er vraagtekens bij of wij (moeder, zuster, vriendin en dochter van 5) er wel iets hadden te zoeken. Bij nader inzien totaal geen spijt van!! Het hotel was prima te doen. Leuk zwembad, heerlijke coctails en voldoende ruimte om je te kunnen bewegen. Het zwembad is waar we ook de meeste tijd hebben doorgebracht. Er is nagedacht over een leuke bar met muzien en was er constant zon. Ook hadden we geen pottenkijkers om ons heen. Strand was op geen 400 meter en daarbij de 2 á 3 kilometer lange boulevard waar van alles te doen valt. Voor ons voldoende vermaak en niets gemerkt van de verfilmde beelden op tv. Het eten in hotel was niet he vreten btw, ma aan het boulevard heb je om de 10 meter een restaurant waarvan de meesten erg lekker waren (aanrader is el torro..of zo iets). Niet voor herhaling vatbaar maar gaat zeker de boeken in.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Top hotel en goede prijs- kwaliteit verhouding!

D. Rienks, 17-1-2017

Wij verbleven afgelopen zomer voor 15 dagen lang met vier volwassenen en een kind van 4 jaar in Ivana Palace. De eerste indruk was een netjes hotel met genoeg faciliteiten. (Fitness, winkeltje, bar binnen en buiten, restaurant en speelhoekje voor de kinderen) Een mooi zwembad met bar en een klein badje voor de kids. Door de ligging van het hotel, was er geen gepotte kijk vanaf andere hotels. In tegenstelling tot vele andere hotels. We hebben die twee weken 's middags lekker aan het zwembad vertoeft en in de avonden over de boulevard gewandeld. Het hotel is ongeveer 20 á 30 minuten lopen naar het (uitgaans)centrum en het verbaasde me hoeveel gezinnen ik in de avonduren op de boulevard zag. Op de boulevard vind je vele restaurants, winkeltjes, enz. Ook was er op nog 200 meter lopen een restaurant, bushalte en supermarktje.

Verder werd iedere dag je kamer netjes schoongemaakt. Het eten was wel wat matig en niet erg gevarieerd. Ook is er voor de kinderen weinig te doen. Er staan wel wat speel toestellen, maar dat was het dan wel.

Al met al hebben wij een TOP vakantie gehad. Heerlijk gerelaxt.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

goed hotel in rustig gedeelte

rik , 28-7-2009

Het hotel ligt in het rustige gedeelte.Alle voorzieningen gemakkelijk bereikbaar.Kamers,zwembad zijn goed en schoon.Alleen harde techno muziek bij het zwembad.Ontbijt is matig.Wij hebben steeds in diverse restaurants gegeten.Goede kwaliteit en goedkoop.De Bulgaren hebben geen humor en zijn stug. Qua klantvriendelijk moeten ze nog veel leren.Nog een keer vakantie in Bulgarije is geen straf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

erg mooi hotel!

Anoniem, 4-6-2009

Ik ben hier inmiddels alweer 2,5 jaar geleden geweest en het is een mooie hotel!!! Het ontbijt heb ik eigenlijk nooit mee gemaakt haha dus daar kan ik weinig over vertellen!! Wel vond ik de service tegen vallen! in de tijd dat wij daar verbleven wat toen mijn huidige vriend jarig en vroeg bij de receptie of het tegen betaling mogelijk was een ontbijt op bed te krijgen....

Het enige wat ze deden was lachen...... zo vreemd is dat toch niet??/ maar verder erg mooi hotel! de ligging is ook redelijk al is het wel een klein stukje lopen naar het leuke gedeelte van de boulevard

Gereisd met partner in juni 2009

arjan vonk vonk vonk, 5-1-2007

Is echt heeeeeel mooi goed voor veel bier drinken en voor weinig 1 biertje van 33 cl kost 15 eurocent kun je zuipen voor bijna niks en je word er donders dronken en ze hebben er speciale prijzen speciaal voor de buizerds 10 eurocent per biertje doe ze daar de groeten in dit mooie land.

Gereisd anders in januari 2007

Irma, 26-10-2006

Het was een heel mooi hotel. Alleen de mensen bij de receptie konden soms wel wat aardiger doen.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Leo en anita, 22-9-2006

EEn mooi engoed verzorgt hotel ,Het ligt bichtbij de boulevar en de zee .We zijn 15 dagen geweest maar we hadd3en 8 dagen genoeg gevonden.
Gereisd met partner in september 2006

maarten, 6-9-2006

ben net terug, ben vaker in Bulgarije geweest en kan zeggen dat dit een super goed hotel is, niet alleen voor bulgaarse begrippen maar dit hotel kom je ook niet snel tegen in de gerenomeerde vakantie landen als Spanje en Turkije. Bulgarije op zich is een land waar je aan moet wennen. In sommige opzichten is het communisme nog niet weg, maar daar merk je in het toeristische Sunny Beach weinig van. Het hotel ziet er verzorgt uit, de kamers zijn prima en de service is ook goed in orde, al kan het bulgaarse horecapersoneel over het algemeen nog veel leren van hun Nederlandse collega's. Qua prijs is het zeker goed te doen. Dit hotel is echt een aanrader voor wie een luxe acommodatie wil. Misschien zijn andere hotels wel goedkoper, maar voor die paar tientjes mee zou ik voor dit hotel kiezen
Gereisd anders in september 2006

Jarno Boomgaars, 2-1-2006

Het is een mooi en heel erg betaalbaar hotel! Wij zijn er in het na-seizoen geweest (eind augustus begin september)het weer was prachtig, en de airco die standaard op je mooie kamer aanwezig is, draaide over uren! Elke kamer heeft een balkon.

Een nadeel is wel dat het hotel ligt in de omgeving van allerlei in aanbouw zijnde hotels! Maar als die gereed zijn zal dit ook wel weer goed komen! Erg dicht bij het strand en bij de boulevard! Mooi zwembad met barretje, vriendelijk personeel, luxe hotel eigelijk! En de kosten zijn om te lachen, dit jaar gaan we weer terug naar Zonnestrand!! Een echte aanrader, al zal dat binnen een paar jaar wel veranderen!!

Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ivana Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ivana Palace in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ivana Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ivana Palace scoort een 8.55 uit 10 op basis van 24 reviews.