8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Iberostar Sunny Beach Resort**** bij :

278 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in het Nederlands

Fantastisch!

Kurt en Maria, 29-7-2017

Alles was goed, alleen het eten mocht soms iets warmer zijn. Premium was zeer goed niks op aan te merken. Voor ons was het drinken in glazen flesjes (bv. cola zero) in plaats van de tapkranen. Je kon er bij het eten in de premium restaurants verse sinaasappelsap vragen en ook in de premium bar Amadeus. Zelfs als je whisky cola dronk mocht je zelf kiezen welke whisky je wou, je had de keuze uit 11 bekende merken (bv. Johnnie Walker, J&B, Jameson). Dit werd door het personeel met de glimlach gegeven. Het personeel was allemaal super vriendelijk. De dessertje in het premium restaurant waren hemels lekker!!! En veel mooier en beter van smaak dan in het hoofdrestaurant. De kamer was ontzettend groot en zeer proper zelfs de airco was netjes. Als welkom stond op onze kamer een fles rode wijn en een korf met vers fruit. Er waren ook badjassen en pantoffels ter beschikking in de kamer. De ligging van het hotel is uitstekend het ligt te midden van allemaal winkeltjes. Wij gaan zeker nog terug!!!!
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek

Bonny luyten, 22-7-2017

Perfect hotel. Groot hotel maar toch altijd plaats ergens aan het zwembad. Enkel bij het avond eten is het druk. de zwembaden zijn wel te koud. Das een min puntje. Kinderanimatie en volwassenen animatie is top. Niks op aan te merken.
Gereisd familie in juli 2017

Geweldig goed

GEHRARD, 28-6-2017

Het hotel heeft mooie ruime kamers,het eten is prima veel variatie,

de bedden goed. Vriendelijke bediening ,animatie team heel goed voor jong en oud .min punt vonden wij dat de strandstoelen bij het zwembad veel te dicht naast elkaar staan

Verschrikkelijk!

revolution_kenny, 27-6-2017

De 1ste maal iberostar! Wij hadden premium all in geboekt en dachten zoals omschreven als vip behandeld te worden!

Dit was echt groot bedrog! !

Personeel was totaal niet op de hoogte wat premium inhield. Personeel niet vriendelijk. Eten ook van zeer bedenkelijke kwaliteit! Heel vaak hetzelfde , amper groenten en alles koud.

Personeel loopt maar wat door elkaar en tafels worden amper afgeruimd

Het premium restaurant was wij hadden was rampzalig! Volgens de brochure van iberostar krijg je er speciaal eten en speciale lokale specialiteiten!

Het eten was hetzelfde als in de main restaurant! Alleen lag het hier in zo een kleine porties dat het compleet taai en uitgedroogd was! Ook totaal geen sfeer in het restaurant en geen muziek!

Premium omschreef alle merkdranken inbegrepen... ! Vergeet dit maar! Als je lang genoeg zaagde en de manager bijhaalde kreeg je het soms..

En daar betaal je dan zoveel extra voor voor altijd alles te moeten extra vragen en klagen?

"Superior" kamer zoals zij het omschrijven die we kregen bij de premium was rampzalig! Afgeleefde kamer , vuil , badkamer totaal gedateerd en er werd amper gepoetst!

Het ligbed op het terras was Verschrikkelijk Vuil! overal vlekken en vies vies vies!

Ook stopcontacten in het hotel hingen compleet los!!

Airco zag zwart! Was zeker al jaren niet meer gereinigd!

In de week dat wij er waren klagen andere koppels net hetzelfde aan als wij! Zelf mensen uit engeland vonden het er erg!

Reisleidster heeft zowel voor ons als een ander koppel op dezelfde tijd een grote klacht ingediend voor geld terug te krijgen omdat ze het ook absoluut zei dat dit niet iberostar waardig is!

Kortom dit is de naam iberostar niet waardig! 4 sterren hotel?? Amper 2 als je dit krijgt!!

1 raad neem ander hotel in sunny beach daar waren wij vorig jaar ook en daar was het echt wel super!!

Maar blijf weg van dit hotel wil je niet belazerd worden!

Gereisd met partner in juni 2017

prima hotel

Cor, 14-6-2017

Uitstekende animatie, restaurant personeel zeer onvriendelijk en niet deskundig.

Eten vaak eenzijdig en vaak niet warm, toetjes vaak wel te warm, hier wordt Rob niet vrolijk van.......

Het weer in Juni is niet fantastisch, in Juli en Augustus is het volgens medewerkers het beste, echter niet aan te raden ivm jeugd.

Sunny beach is een enorme boulevard met van alles en nog wat.

Nessebar een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige vakantie

Colinda Dekkers-Verbaten, 4-6-2017

3 super weken beleefd in dit geweldig all-in hotel, kamers worden goed schoongehouden, iedere dag verschillende activiteiten van een zeer goed animatie team, iedere dag een andere show, eten zeer uitgebreid en lekker, cocktails zijn ook inbegrepen

Leuke plaats en hotel

Tiemen, 18-5-2017

Hotel is gewoon goed niets om aan te merken eten goed , leuke animatieteam , goed schoon gemaakt , ruime kamers vriendelijk personeel.

Nessebar old Town zeker een bezoekje waard

fantastisch

Joke Flanderhijn, 19-4-2017

Hotel Iberostar is een geweldig hotel, met zeer vriendelijk personeel, prachtige kamers, goede service en perfect eten. Sunny Beach is een erg leuk stadje.

Er valt veel te doen voor jong en oud. We gaan daarom dit jaar voor de derde keer naar Sunny Beach toe. We zien er weer erg naar uit maar moeten nog even wachten.Wat was niet goed! Wij kunnen niets iets melden dat niet goed was.Dus Sunny Beach we komen er weer aan dit jaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

fantastisch

Verheyden-Van Aerschot Stefaan en Francine, 1-10-2016

Het was onze eerste maal dat wij voor Bulgarije kozen. Voor ons was het een prachtige vakantie. Mooi weer, heel lekker eten. Vooral een zeer goed animatieteam.. Kamers waren proper. Personeel was zeer vriendelijk. Heel veel winkels Wat moet je meer hebben? Voor ons was het een supervakantie. Volgend jaar komen wij zeker weer.
Gereisd met partner in september 2016

mooi 6 jaar geleden ook geweest , was toen beter.

Agnes Logister, 17-9-2016

Geen bediening in de eet zaal afruimen van de tafels duurde te lang , kwam rommelig over . dus haal je zelf bestek enz .meisjes waren vriendelijk en werken hard,op iedere etage waren genoeg plaatsen om koffie halen gratis .kamers zijn groot en schoon .geen last gehad in het hotel van dronken of luidruchtige gasten . geld omzetten had een gunstige koers Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Sunny Beach Resort scoort een 8.29 uit 10 op basis van 288 reviews.