Hotel Globus ****

6,7

29 reviews over Hotel Globus in het Nederlands

Dat was eens maar een DIKKE NOOIT WEER

Tiny de Groot, 21-9-2013

Nog nooit in de hele wereld zo BAR SLECHT gegeten dat een kok dat aan zijn gasten durft voor te schotelen van e 14 dagen 10 dagen buiten de deur gegeten
Gereisd met vrienden in september 2013

Matige accomodatie

Gaston Peek, 29-8-2012

Groot hotel, veel minpunten:

-Airco werkt niet goed

-Eten matig, vaak koud

-Badkamer: kitranden beschimmeld, soms koud water uit de douche.

-Kamer algemeen oogt wat verouderd, bedden ook niet helemaal schoon

-Zwembad: groen en muffig water, om 16u geen zon meer door schaduw hotel (eind augustus). Vrijwel alle zwembadbedjes stuk.

-Onvriendelijk personeel, dit lijkt echter Bulgaarse eigenschap

-Fitnessruimte: oude apparaten, stoffige ruimte.

Groot pluspunt: mooi 50m binnenzwembad.

Al met al dus een matig hotel, massaal met veel minpunten. Ligging zeer centraal, dit zorgt wel voor voortdurend geluidsoverlast.

Gereisd met partner in augustus 2012

super leuke vakantie gehad!!

Janneke, 15-8-2011

De kamer was super goed verzorgd, werd elke dag goed gepoetst en nieuwe handdoeken.

hadden uitzicht op de zee , echt mooi.Je ligt midden op de promenade dus meteen aan het strand , winkels, restaurants, dischotheeks. wel 24 uur muziek te horen maar dat vonden we geen probleem. (dus niet echt geschikt voor kleine kinderen). We hebben niet gegeten in het hotel, de restaurantjes waren veel gezelliger, goedkoop en lekker.

Dus voor ons was de vakantie voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in augustus 2011

perfect hotel

daniel, 26-6-2011

mooi hotel

het eten viel tegen maar was te doen.

het binnenzwembad was nooit druk dus je kon lekker je gang gaan zonder gezeik van andere mensen. het buitenzwembad was heel gezellig met muziek en savonds gooien ze er een grote bal in waar je in kan gaan staan.

je kan ook bowlen in dit hotel gratis en het eten en drinken in het hotel is niet duur.

de bedjes bij het zwembad waren gratis.

de eigenaar van de barren in dit hotel stond 24 uur voor ons klaar. de meiden achter de bar waren heel aardig en zijn we zelfs mee op stap geweest.

1x rollen en je leg op het strand.

we hadden een goede kamer waar niks aan mankeerde. de airco kon je ook zelf instellen en die deed het altijd. bedden lagen goed alles mooi schoon om de 2 dagen nieuwe handoeken.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Leuk hotel

ee_boelie, 10-2-2011

Leuk hotel.

Lekker dicht bij het strand en het uitgaansleven.

Heerlijke Hamam

Gereisd met partner in juli 2009

Tja wat moet je zeggen

ramon, 8-10-2010

Alle gelezen voor vertrek, stemt je niet vrolijk maar toch gegaan. Ligging prima, je hebt wel last van geluid. Maar voornamelijk van israelies in het hotel. Je moet niet alles eten maar goed kiezen. Het resto in het nieuwe gedeelte op de 1e verdieping is veel beter dan de andere. Probeer daar ook te eten, het ziet er verzorgder uit. Eten komt allemaal uit dezelfde keuken. Maar is daar gewoon lekkerder. Verder het was leuk maar geen tweede keer. Voor onze baby van 6 maanden was het prima, alleen het camping bedje moest je voor betalen. Al we dat wisten hadden we het meegenomen uit NL.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Je moet er geen te hoge verwachtingen van hebben

Vakantieganger, 2-9-2010

Hotel Globus, direct aan de boulevard en dat betekent bedrijvigheid. Voor de een storend, voor de ander gezellig. De feestgangers gaan er tot in de late uurtjes door en dat betekent ook 's nachts geluid van buiten. Da's nog niet zo erg, maar de overlast van (jonge) gasten in het hotel is minder leuk. Klagen bij de receptie heeft geen zin, ze doen er niets aan. Dus....mensen die voor hun rust komen, ga er NIET heen. Wel ideaal voor jeugd en andere feestgangers want het ligt centraal aan de boulevard met diverse uitgaansgelegenheden enne....overal happy hour tot in de late uurtjes! De airco werkt wel, maar alleen als je de balkondeur gesloten houdt.

Het eten is gemiddeld. Het is maar wat je gewend bent en klagen doen mensen toch. Warm eten weinig variatie maar qua smaak prima. Aanvullen doen ze te weinig en tafels verschonen kennen ze er niet. Personeel is niet erg enthousiast maar de kamers zijn schoon en de bedden prima!

Heb een heerlijke vakantie gehad, je moet er zelf wat van maken

Gereisd met partner in augustus 2010

Perfecte ligging, eten matig voor 4* hotel

Tonny, 1-9-2010

Een super locatie, hotel en kamers zijn goed de ligging aan het strand en de boulevars met de duizenden winkels en eettenten is perfect. Het zwembad is ook okee, personeel is vrij stug maar dat zijn de meeste bulgaren. Het ontbijt was redelijk gekookte, gebakken en roerei, droog brood wat je wel kan roosteren, worst en jam en rauwkost,meloen,sinaasappel koffie thee en waterachtige sinassap. Het diner is matig keus uit 2 soorten soep, rijst, aardappel(friet),1 groente, 1 vleessoort, spaghetti met saus. Het is te doen maar verwacht er niet te veel van. Nagerechten zoals taartjes en een saromatoetje smaakten echter prima. Je kunt bij de eettenten en restaurantjes prima en lekker eten voor 5 tot 10 euro p.p. Veel te zien en beleven voor jong tot oud aan sunny beach kermisattracties, winkels, disco's, karaokebars, sexclubs, casino's, treintje, paardenkoets enzv ga zeker terug dan ander hotel
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Niet heel duur, maar daardoor ook niet heel goed

Angelique, 24-8-2010

Groot hotel, bestaat uit 2 gebouwen.

Kamers zijn groot en de badkamer is ruim, met een toilet, grote wasbak en spiegel en een (beschimmelde) douche. Prima bedden, tv op de kamer aanwezig, koelkast met vriesvakje en airconditioning. Op de gang hebben ze echter geen airco...

Verwacht geen service van de Bulgaren. Engels spreken de meeste Bulgaren niet. Onvriendelijke receptie.

Ze doen echt hun best om een redelijk ontbijt te maken, alleen het jammere is dat ze het niet voor elkaar krijgen! Als essentiele dingen op zijn, zoals brood, borden en bestek dan kun je een halfuur wachten voordat dit wordt aangevuld. Ze doen gewoonweg alsof ze je niet begrijpen. Broodbeleg is ook triest. Pluspust: de koffie is heerlijk.

Tijdens het diner heerst er rust in de eetzaal, maar personeel krijgt het niet voor elkaar om tafels af te ruimen en weer in te dekken. Qua eten vreemde combinaties steeds. Denk tevens dat de kok nooit proeft!

Voor ons geen tweede keer hotel Globus...

Gereisd met partner in augustus 2010

NOOIT MEER

diana, 7-9-2009

wat een chagerijnig zooitje

en overal lawaai en dn bedoelik echt lawaai overal je ontkomt er niet aan overdag niet en snachts niet en het eten is belaberd in het hotel

de lokatie is top maar het management zou er eens beter naar moeten kijken

en een eetgelegen heid wat belevue heet het is meer een aula van een crematorium

alleen de poets dames zijn aardig voor de rest vind ik het een charijnig volk wij gaan weer naar spanje hoor daar kan ik ook geld uitgeven en laat de regering daar iets aan de muziekoverlast doen zodat wij normaal kunnen slapen en niet in de techno muziek liggen te slapenwat in een dicht gebouw hoort en niet op het strand waar kan ik hoofdpijn pillen declaren??

Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Globus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globus in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Globus scoort een 6.69 uit 10 op basis van 32 reviews.