Vraag & Antwoord Zonnestrand (Sunny Beach)

Waardering

21  °C

23 april 2014

Zonnestrand (Sunny Beach)
1100 beoordelingen
Vraag & Antwoord Zonnestrand (Sunny Beach)
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

Criminaliteit (1 reacties)
Tom
27-1-2014
Ik heb toch een aantal recensies gelezen dat er veel criminaliteit is en je zo wordt afgeperst en dan vooral tijdens het nachtleven. Voel je je wel veilig als 18-jarige daar? Of overkomt dit alleen mensen die zich minder gedragen?

11-3-2014
Ik heb niks gemerkt hiervan, wel werden we gewaarschuwd voor fruitverkopers, die schijnen je af te persen. Maar ook die heb ik niet gezien. Gewoon je ogen open houden en je gezonde verstand gebruiken.

tiara beach (1 reacties)
Warsh
23-1-2014
Hai, wij willen eind juni naar sunny beach. heeft er iemand ervaring met dit tijdstip vh jaar in bulgarije? is het water te koud om te zwemmen?

11-3-2014
Ik zou er lekker in de zomer heen gaan.

auto huren (1 reacties)
Christine
30-7-2013
Hoi, wij zitten er over na te denken om een auto te huren voor 2 dagen in sunny beach, iemand hier ervaring mee ?

quintus
29-8-2013
niet doen. in deze landen weten ze wat huurauto's zijn aan de hand van het kenteken. ze veroorzaken een ongeluk met u en u bent de schuldige. u bent in een ander land, praat u daar maar eens uit.

eind aug begin sept (1 reacties)
jasperman11
24-7-2013
Hallo, Wij gaan eind augustus / begin september naar Sunny Beach. Mijn vraag is of er dan nog genoeg te doen is. Overdag geloof ik het wel, maar hoe zit het met stappen en uitgaan daar rond dat tijdstip? Alvast bedankt.

ineke
12-9-2013
ja het stopt pas eind September

Uitgaves (1 reacties)
Mik
18-7-2013
Ik vertrek over twee weken voor ong. 11 volle dagen met vrienden naar Sunny Beach. Hoeveel ben je ongeveer kwijt tijdens je verblijf??

Jolanda
3-8-2013
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Drank en eten zijn goedkoop. Alleen toegang tot de clubs e.d. zijn gewoon hollandse prijzen. Mijn zoon is voor 12 dagen ongeveer 600 euro kwijt maar er waren meiden die 1000 euro hebben uitgegeven. Heb je HP of moet je buiten eten?

Hotel fiesta beach (1 reacties)
Joogie
15-7-2013
Wie is er is hotel fiesta beach geweest? Wat kunnen wij hiervan verwachten? Vooral wat eten betreft? Groetjes

Jolanda
3-8-2013
Mijn zoons zitten in FiestaM, het zusterhotel van FiestaBeach. FiestaBeach is een van de betere hotels. Zit bijna aan het einde van de boulevard. Het eten is volgens mijn zoon goor en vies. Er zit een pizzaria beneden en naast is er een goede 5 sterren restaurant. (Helena Sands)

Appartementen Poseidon (1 reacties)
Francis
13-7-2013
Hallo, wie heeft er ervaring met Poseidon en dan in de periode Juli? Zijn er nog dingen waar ik rekening mee kan houden of qua excursies wat de moeite waard zijn? Heb op foto's wel parachute "springen" of paraglyding ( als ik het goed typ? ) gezien, is dit ook te boeken en wat zijn daar de kosten van? Ben benieuwd naar de reacties :)

11-3-2014
Als je met een vakantiegezelschap gaat zoals gofun bijvoorbeeld, dan hebben zij vaak van die excursies. wij hebben die niet gedaan

Shag (1 reacties)
WTF
19-6-2013
Weet iemand toevallig of er in Bulgarije gewoon shag verkocht wordt (Drum of Samson)

25-6-2013
Zware shag niet, drum heb ik wel gezien, niet vaak. Sigaretten erg goedkoop hier. Minder dan de helft in nederland.

inentingen? (2 reacties)
konings
5-6-2013
Hebben de meesten van jullie de aanbevolen inentingen gehaald voor een weekje sunny beach, of is dit echt niet nodig, bedankt voor je reactie!

Frieda
6-6-2013
Wij komen al heel lang in Bulgarije ik heb de inentingen wel gehad(via mijn werk) mijn man niet. Het is niet verplicht .

25-6-2013
Is niet nodig, het is er schoon en hygienisch, beter dan in turkije, eten is prima.

betalingsverkeer in Bulgarijen (2 reacties)
gambia
2-6-2013
Wie kan ons vertellen of je met de rabowereldpas in Bulgarije kan pinnen.

Bart
16-6-2013
Je kunt gewoon pinnen.

monique
28-6-2013
dat kan.

weer in september? (1 reacties)
Delia
31-5-2013
wie weet hoe het weer er in september is?

25-6-2013
Het weer in september is best goed, maar dan gaat er wel al het een en ander sluiten daar ( Eind september) Beter gaan rond half juni, goed weer en alles open

kinderstoel (0 reacties)
anja
21-5-2013
Hoi, wij gaan eind juni 2013 naar hotel majestic graag wil ik weten of er in de eetzaal genoeg kinderstoelen aanwezig zijn,of wordt dat goed verzorgd,gr

Drukte in augustus (2 reacties)
Eva
14-5-2013
Weet iemand of er veel feestende jongeren zijn in augustus op Sunny Beach?

Frieda bruinsma
16-5-2013
Tot de laatste week van augustus zijn er veel jonge mensen en is er ook nog veel te doen in de grote disco ,s

25-6-2013
Ja, veel feestende jongeren in juli en augustus, maar heb je weinig last van, komen pas einde van de avond tevoorschijn om uit te gaan en overdag liggen ze in bed.

Tips (1 reacties)
Harry
12-5-2013
We gaan half juni naar Hotel Kuban. Weet iemand ook of er leuke excursies zijn , jeepsafari of dagtochten ? Wie heeft er tips ?

ineke
12-9-2013
ja er zijn genoeg excursies en het huren van een auto is ook heel goedkoop

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?