Vraag & Antwoord Zonnestrand (Sunny Beach)

Waardering

26  °C

3 september 2014

Zonnestrand (Sunny Beach)
1162 beoordelingen
Vraag & Antwoord Zonnestrand (Sunny Beach)
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

Wie weet.. (0 reacties)
PCarolina
14-8-2014
Hoe het weer eind september in Sunny Beach is en of er nog iets open is (restaurantjes, barretjes, winkeltjes etc) We gaan niet zo zeer om te stappen oid. We hebben 8 dagen Izola Paradise geboekt 26 september, maar twijfelen erg om om te boeken..

Hotel Flamingo (0 reacties)
Kim
9-8-2014
Hoi mensen binnenkort vertrek ik samen met 2 vriendinnen naar Hotel Flamingo, is ooit iemand hier geweest en hoe is het jullie bevallen? Is het uitgaansgebied in de buurt want op ene site staat 600 m, en bij ander juist 2.5 km iemand enige idee?

Wie weet (0 reacties)
Appartement millennia
7-8-2014
Ervaring met taxi in de nacht van boulevard naar appartement millennia? Of ervaring met appartement

Tips (1 reacties)
Tessa
24-7-2014
In augustus ga ik met mijn vriend naar Sunny Beach. Wij verblijven in het hotel Royal Sun. Iemand hier al eens geweest? Ook nog tips? Wat te doen en waar kun je goed eten?

debbie
12-8-2014
Ik ben net terug van de 2e keer royal sun. Het is eigenlijk precies zoals op de foto's. Naar het strand is goed te lopen, als je loopt door het steegje bij hotel pomorie (aan de boulevard) Ook naar het centrum is goed te lopen wanneer je de weg weet, anders ben je wel even onderweg! ook kan je voor 1 lev de bus pakken en stap je zo uit op flowerstreet. In het hotel kan je goed eten, maar probeer ook eens mamacita's, chili peppers, djanny's of de karaokebar/restaurant naast de viking( ben de naam even kwijt)

uit eten (0 reacties)
Karel
22-7-2014
In the street of art zit het restaurant Jupiter. tegen over Hotel Barcelo. vriendelijk personeel goed en goedkoop eten. Echt een aanrader

zitten er veel jongeren in aparthotel avalon (0 reacties)
maaike
3-7-2014
Hallo, ik ga aankomende dinsdag met 4 vriendinnen knallen in sunny beach. Wij zitten in aparthotel Avalon. Weet iemand toevallig of hier veel jongeren zitten?

Criminaliteit? (2 reacties)
Sandra
1-7-2014
Ik schrik nogal van sommige reacties over criminaliteit is het echt zo erg?? ik ga namelijk alleen met mijn 2 kinderen en het reisburo zei dat het er heel fijn zou zijn en niet gevaarlijk. ik zit namelijk ver van het centrum en zal dus gebruik gaan maken van de taxi maar als ik het zo hoor kan ik dat beter niet doen of kan ik beter met het busje ? en zijn de kluisjes in de hotels wel veilig ? iemand nog wel tips wat je kan doen met kinderen daar?

monique
3-7-2014
Ik ben vorig jaar zelf met mijn 2 dochters naar sunny beach geweest omdat iedereen zei dat het hartstikke leuk is daar. nou dit was toch echt wel een tegenvaller voor ons.. er was bijna niks qua animatie voor de kinderen. en in de meeste hotels zitten toch echt alleen maar jongeren die hier komen om te feesten. echter heb ik zelf helemaal niks gemerkt van de criminaliteit. helaas was dit voor mij een vakantie van een keer en nooit weer..

sandra
23-7-2014
dankjewel voor je reactie Monique ,ik ben blij te horen dat jij niks hebt gemerkt van de criminaliteit heb jij ook in het appartement gezeten (polo) en met de taxi reizen is dat ook te doen of is het erg duur ? of is het met die busjes ook wel goed te doen ?

Voetbalclubs (0 reacties)
jan
27-6-2014
Wie weet of er voetbalclubs (stadions) in de buurt van sunny beach zitten?

jongere (0 reacties)
leuune
9-6-2014
hoi ik heb gehoord dat er in Sunny beach veel jongeren zijn maar heb je daar veel last van als je daar met kinderen bent.

izola paradise (1 reacties)
pascalle
9-6-2014
hey ik ga in juli naar het hotel izola Paradise, is iemand daar al is geweest en is het leuk voor kinderen

marry
30-6-2014
hey wij zijn in juni geweest maar is weinig tot niks aan anematie voor kinderen

Weer (3 reacties)
Bones
26-4-2014
Wie is er eind mei / begin juni wel eens in Bulgarije (sunny Beach) geweest en hoe is de temperatuur dan ..

caoerlemans
27-4-2014
Wij zijn vier keer eind Mei naar Sunny Beach geweest. Drie keer hebben wij prima weer gehad zo rond de 23 graden en geen regen. Vorig jaar hebben wij voor de eerste keer regen gehad. Van de acht dagen dat wij daar waren hebben we twee keer regen gehad. Niet heel de dag, maar buien.

Sandra
2-6-2014
Ok dank je voor je berichtje caoerlemans ..wij gaan vrijdag heen ben benieuwd . laatste keer was ik er in sept 2013 toen was het prachtig weer . vg Sandra

caoerlemans
3-6-2014
Hallo, Veel plezier.

Criminaliteit (1 reacties)
Tom
27-1-2014
Ik heb toch een aantal recensies gelezen dat er veel criminaliteit is en je zo wordt afgeperst en dan vooral tijdens het nachtleven. Voel je je wel veilig als 18-jarige daar? Of overkomt dit alleen mensen die zich minder gedragen?

Nienke
11-3-2014
Ik heb niks gemerkt hiervan, wel werden we gewaarschuwd voor fruitverkopers, die schijnen je af te persen. Maar ook die heb ik niet gezien. Gewoon je ogen open houden en je gezonde verstand gebruiken.

tiara beach (2 reacties)
Warsh
23-1-2014
Hai, wij willen eind juni naar sunny beach. heeft er iemand ervaring met dit tijdstip vh jaar in bulgarije? is het water te koud om te zwemmen?

Nienke
11-3-2014
Ik zou er lekker in de zomer heen gaan.

jenny
19-5-2014
Hoi Wij mijn man en ik gaan al 8 jaar in juni naar sunny beach het is heerlijk weer daar

auto huren (2 reacties)
Christine
30-7-2013
Hoi, wij zitten er over na te denken om een auto te huren voor 2 dagen in sunny beach, iemand hier ervaring mee ?

quintus
29-8-2013
niet doen. in deze landen weten ze wat huurauto's zijn aan de hand van het kenteken. ze veroorzaken een ongeluk met u en u bent de schuldige. u bent in een ander land, praat u daar maar eens uit.

mary
30-6-2014
hoi wij zijn in jui geweest en 1 dg een auto gehuurd was erg goedkoop 25 euro voor een dag zij langs de kust gaan rijden naar varne was leuk en wegen zijn ook goed

eind aug begin sept (1 reacties)
jasperman11
24-7-2013
Hallo, Wij gaan eind augustus / begin september naar Sunny Beach. Mijn vraag is of er dan nog genoeg te doen is. Overdag geloof ik het wel, maar hoe zit het met stappen en uitgaan daar rond dat tijdstip? Alvast bedankt.

ineke
12-9-2013
ja het stopt pas eind September

Uitgaves (1 reacties)
Mik
18-7-2013
Ik vertrek over twee weken voor ong. 11 volle dagen met vrienden naar Sunny Beach. Hoeveel ben je ongeveer kwijt tijdens je verblijf??

Jolanda
3-8-2013
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Drank en eten zijn goedkoop. Alleen toegang tot de clubs e.d. zijn gewoon hollandse prijzen. Mijn zoon is voor 12 dagen ongeveer 600 euro kwijt maar er waren meiden die 1000 euro hebben uitgegeven. Heb je HP of moet je buiten eten?

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?