Hotel Evrika Beach Club ****

8,3

481 reviews over Hotel Evrika Beach Club in het Nederlands

Top hotel

Fam. Bouwmeester, 31-8-2017

Erg leuk land, vriendelijke mensen, super mooi schoon hotel, mooie ruime kamers, mooi en leuk zwembad wel koud maar moet zeggen dat dat wel snel went en dan is het lekker. Glijbanen idd een aantal uur per dag open maar daardoor bleef het wel iets leuks en stonden de kids er echt op te wachten. Leuke en vrolijke animatie. Aan het strand en aan de boulevard. Alles eigenlijk bij de hand. Alleen het eten was snel koud dat is eigenlijk het enige min puntje wat ik kan vinden bij dit hotel. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Echt genoten!

Familie DP-H, 27-8-2017

Plus: goed gelegen, niet ver van luchthaven Burgas, dicht bij Nessebar, dicht bij Aquaparc (ofwel in Sunny beach ofwel in Nessebar), aan privé zandstrand en boulevard met winkeltjes en restaurantjes.

Verzorgd en net, vriendelijk personeel (al spreken de poetshulpen enkel Bulgaars), heel ruime grote kamers (wij hadden de kamer met extra slaapkamer geboekt en hadden 2 badkamers en 2 toiletten, wat heel handig was), uitgebreide all-inn (je kon altijd wel ergens iets eten en/of drinken: ontbijt, daarna snack, daarna vieruurtje en daarna diner in buffetrestaurant of in 1 van de 3 à la carte restaurants (max 1x/wk)), gratis kluisje en wifi en goede airco op de kamer, handdoekenservice is een groot pluspunt (elke morgen wissel mogelijk), de zee loopt er langszaam af en heeft helder water met een beetje golven, ondanks dat het een zeer groot hotel is, kan je wel een rustig plekje opzoeken op een graspleintje, wat zeer aangenaam is! Er is genoeg ruimte.

Min: geen liften in blok A waar wij zaten (2 verdiepingen), glijbanen en lazy river slechts beperkt open (10-12u en 15-17u), glijbaan met draaikolk enkel voor grotere kinderen (zoon van 1m43 mocht er de eerste dag niet op, de volgende dagen bij andere redders dan weer wel), water in zwembaden erg koud, onze kamer lag echt niet goed waardoor we enorm veel last hadden van de shows 's avonds (van 21u30 tot 22u30 helse muziek en gepraat door micro, waarbij de boxen in onze richting stonden), gehorige kamers, druk in het buffetrestaurant, veel kip te eten, geen Nederlandstalige monitor gezien, de animatie en miniclub was zeer pover: je moest goed zoeken wat en waar, miniclub (eens een spelletje, shminken, verkleden, eens naar het strand, eens voetballen...), het weer was niet zo heel schitterend in augustus: af en toe een halve dag bewolkt (wel warm) en de laatste dag regen, maar toch ook genoten van de zon!

Wij zouden het hotel echt wel aanraden, goede prijs/kwaliteit via vroegboeken.

Wij zijn in het Italiaans en Bulgaars restaurant gaan eten. Het eten was niet zo speciaal, maar we hebben er erg genoten van de rust!!

Het stadje Nessebar is een echte aanrader (met bus 1) alsook het Aquaparc in Nessebar met kinderen >1m30 (gratis shuttle) maar koop het ticket dan niet op voorhand want dan is er een ellenlange wachtrij. Als je je tickets ter plaatse nog moet kopen is de rij niet zo lang.

Sunny Beach is erg commercieel: winkeltjes met gadgets en nep merkkledij, ze komen vragen voor massages, bananaboot of waterski, ze komen foto's nemen van je kinderen op strand of zwembad om daarna te verkopen, enz... op den duur werd dit irritant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijn hotel met diverse restaurants, groot zwembad

N.Griffioen-Bruijn, 23-8-2017

Fijne kamers, goed eten en veel keus en variatie, ook dieetmaaltijden. Verschillende restaurants, heel goede all inclusive. Geweldig groot zwembad, voldoende bedjes. Kunt rust opzoeken bij ligweide met bedjes. Voor kinderen is er een aquapark. Goede shows en activiteiten. Eigen strand met gratis bedjes en bar, ook inclusive. Personeel is erg vriendelijk. Er wordt erg goed schoongemaakt. Gunstig gelegen.Aan het strand, niet midden in de drukte, maar er wel vlakbij. Wij zij hier voor de 3e keer en het blijft een heel goed hotel.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch hotel

Sebastiaan, 29-7-2017

Schitterend hotel aan een mooie ,gezellige boulevard

Super leker eten en mooie kamers

Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer ! All inclusive behalve het warm water

Tania Vermeiren, 11-6-2017

Het enig positieve punt is het uitgebreid eten. In blok D waar wij sliepen was er gedurende de zeven dagen dat we er verbleven drie avonden geen warm water. Dit gold voor het volledige blok D, een gebouw waar nota bene extra moest betaald worden voor zeezicht. De kamers zijn zeer verouderd net zoals de badkamer en is zeker geen vier sterren waard. Wij trachtten met een aantal mensen officieel klacht in te dienen maar de pr van het hotel werd verboden nota te nemen door de manager ! De animatie was ook allesbehalve goed. In het restaurant worden de onderleggers gewoon uitgeschud over de vloer om daarna door poetsvrouwen opgeveegd te worden rond de tafels terwijl je aan het eten bent. Leuk is anders. In het aquamarijn waren er kleine kinderen aan het stappen in de lazy river. Toen we de lifeguard op de hoogte brachten van het gevaar lachte hij ons gewoon uit en wees op een bord waarop een pictogram van een ouder met kind aan de hand stond! M.a.w als er iets gebeurt is het niet mijn schuld. Zo kan ik. Oh een aantal verhalen over het wanbeheer van dit hotel schrijven! Vanavond ontdekten we ook mieren tussen het eten.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi en schoon hotel!

Amy, 9-6-2017

We hadden het weer helaas niet mee! Schoonmaak in het hotel is prima op orde, de hele dag zie je schoonmakers in de weer, in en om het hotel. De kamers werden elke dag netjes aan kant gemaakt. Mijn dochter (5 jr) was iedere keer blij dat de schoonmaaksters haar pyjamaatje hadden opgevouwen etc.

Schoonmaak in de restaurant soms iets te. Dames lopen daar de hele tijd met een bezempje. Zelfs als je nog zit te eten vegen ze er onder je tafel al mee schoon. Even wachten tot wij weg zijn is ook een optie.

De A la Carte restaurants daarentegen zijn een enorme flop! Verdoe hier je tijd niet en ga gelijk naar het hoofdrestaurant. Ze kunnen bijna geen Engels (en ik geen Bulgaars). De horeca mentaliteit hebben ze daar niet.

In het hoofdrestaurant zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Het eten op zich waren we niet zo dol op. Misschien hebben we te veel verwacht van de lovende recensies hier en op Zoover? Na een week komen de pizza, pasta, patat en cake wel mijn neus uit. Eten was duidelijk te lang buiten de koeling, of het warme eten teveel afgekoeld. Zo had ik bijvoorbeeld een ''chicken cheese burger'' de ham was hard en de burger taai en oudbakken. Dit was niet net vers gebakken. Aan de patat kon je ook vaak merken dat het meerdere malen de frituur in was geweest. Verwacht hier dus ook niet teveel van. Qua eten kunnen ze in Evrika nog heel wat verbeteren. Rob Geus zou hier niet blij van zijn geworden.

Kamers waren heel gehorig. Best vervelend met kleine kindjes, 1 omdat ze nogal onrustig sliepen erdoor, en 2 omdat wij ons bezwaard voelden als onze baby huilde.

Er stond een campingbedje voor onze baby klaar, dus dan kan je er vanuit gaan dat er een kinderwagen mee komt, wat doet het hotel dan, zet ons op de 2e etage in een gebouw zonder lift. Hele vakantie kinderwagen sjouwen dus. Beetje jammer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Super vakantie Sunny Beach

Roel, 15-4-2017

Onze vakantie in Hotel Evrika Beach Club was super!

12 dagen, een zeezicht kamer met een prachtig uitzicht over de boulevard. Heerlijk wakker worden dus!

Wij moesten maar de trap af en we stonden al op het strand.

All-inclusive eten was vaak wel ongeveer hetzelfde, maar wel gewoon vers en goed.

Personeel is zeer vriendelijk. Kamers worden goed en netjes schoon gemaakt. Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2016

zeer goed

pam verbaan, 18-9-2016

ook op strand gratis bedjes en parasol
Gereisd met vrienden in september 2014

Supermooi hotel op een toplocatie

Janna, 16-9-2016

Heel mooi hotel superschool. Toplocatie tegenover het strand en aan het eind van de boulevard dus geen overlast van het uitgaansleven. Het eten was ruime keuze maar wel vaak koud dat was jammer. Verder een supervakantie gehad en wij gaan zeker terug. Als je uit eten wil aan het strand is er een ruime keuze en kost er maar heel weinig ong 100 euro voor 6 volwassenen. Ook de jeepsafari is de moeite waard
Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Gunstig gelegen ad boulevard

Dicht bij de luchthaven

Nederlandstalig kidsclub

Goed eten

Weinig variatie in het eten

B merk drinken

Niet echt vriendelijk personeel

Geen leuk animatie programma voor savonds

ERG KOUD ZWEMBAD WATER wordt zelfs niet verwarmd door de zon

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Evrika Beach Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evrika Beach Club in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evrika Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Evrika Beach Club scoort een 8.29 uit 10 op basis van 504 reviews.