Hotel & Spa Diamant Residence ****

Hotel & Spa Diamant Residence
& Spa Diamant Residence
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel & Spa Diamant Residence bij:

202 reviews over Hotel & Spa Diamant Residence in het Nederlands

gewoon goed en geze

brabantia, 21-9-2017

eten matig . mag warmer zijn en meer groenten
Gereisd met vrienden in september 2017

Top hotel

MissyHop, 18-9-2017

Super lekkere bedden, mooie schone kamers en lieve medewerkers. Hou niet van animatie deze waren wel aanwezig maar absoluut niet opdringerig. Eten was even wennen op 1e dag (als je Turkije gewent bent) maar echt wel goed eten hoor. Wij kunnen echt echt echt geen minpunten vinden in dit hotel. Het ziet er van binnen ook zo mooi en luxe uit. Medewerkers zijn uiteraard blij met een fooitje maar zijn ook zonder fooi heel vriendelijk en behulpzaam.

goed

maria, 16-9-2017

nvt wij zijn tevreden alles goed verzorgd

super mooi schoon e

jos kersten, 16-9-2017

alles was eigenlijk wel goed.alles schoon en erg goed eten

zakdoekjes op kamer

annick, 16-9-2017

alles ok kamers goed eten ok annimasie ok

heel goed hotel,per

anja, 16-9-2017

jammer dat er in de ochtend geen stokbrood is,goed was de variatie van de maaltijden.

schoon en goed hotel

verbij michel, 16-9-2017

alles is goed behalve in de ochtend geen stokbrood

Fantastische vakantie

Alice&swen, 13-9-2017

Eerste indruk hotel goed. *Ligging goed, rechts nesebur links sunnybeach. Als je goed kan lopen is dit zeker te doen, anders het treintje 3 lef ,,1,50 euro pp. Winkeltjes leuk mix van kleding en speelgoed. Prijs redelijk.

*Kamers zijn ruim met een groot bed mooie badkamer klein balkon.

*Restaurant laag en hoog zit gedeelte. Genoeg keuzen, voor ieder wat wils.

*Snackbar, heerlijk. Keuze uit broodje hamburger, tosti, hotdog, wafels en meer

*Zwembad groot genoeg, babybad 40 cm. Water !koud ! Waterschoenen voor kleintjes beveel ik aan !, vloer soms best glad

Genoeg bedjes, met matras en parasol. wel handdoekje liggen maar niet overdreven (periode 29 aug ,11 sep)

*personeel, Bulgaarse cultuur is dat ze niet lachen zoals wij doen. Ze zijn zeker vriendelijk als jij ditook maar doet ! Lach jij niet,doe jij raar, krijg je het terug. Das hier in nederland okk !

*animatie goed, avond shows waren top, leuk gedaan jongens!

* muziekbij zwembad gezellig!

Top vakantie gehad met onze kleine van 2.

Zelf mee maken, en niet te veel naar zeurpieten hier luisteren !

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

eten goed en animatie

aaltje wiersum, 9-9-2017

alles was goed we kunnen geen minpunten bedenken
Gereisd met vrienden in september 2017

Prijs kwaliteit klopt.

Mirjam, 5-9-2017

Schoonmaak heel goed, eten beperkt , bar personeel slecht en onvriendelijk. De muziek bij de bar was heel slecht elke namiddag en avond het zelfde bandje . Het personeel heeft niet door dat de muziek te hard staat waardoor je bijna niet met elkaar kunt praten .De muziek is harde stijlen house en gangster rap.Je hoort termen als nigger , gun etc voorbij komen. Er zitten dan kinderen en oudere mensen aan de tafeltjes bij de bar , Geef je het aan dan zetten ze het een nummer verder maar de volgende keer gaat het bandje gewoon weer op.

De lift is raar wij zaten op de 5 de verdieping, je stapt in en hij gaat door naar 6 vervolgens naar 5 terug dan naar 4,3 2,1. Het kan je 10 min kosten een lift naar beneden. Ook zaten wij vast in de lift doordat er teveel mensen in stonden. Op het alarm werd door niemand gereageerd waardoor wij zelf de deur hebben geforceerd.

Wij zijn allemaal ziek geworden van de airco we denken dat deze niet goed gereinigd is. Niet zomaar een verkoudheid maar koorts etc. erbij. De gordijnen in de kamers aan de voorzijde zijn niet warmte werend en te kort waardoor er een sauna effect ontstaat en je de airco wel aan moet zetten. De ramen kunnen niet open in de kamers achter.De bedjes bij het zwembad staan erg op elkaar waardoor er weinig bewegingsvrijheid is . Een 8,8 is het hotel zeker niet!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel & Spa Diamant Residence in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel & Spa Diamant Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel & Spa Diamant Residence scoort een 8.84 uit 10 op basis van 527 reviews.