Hotel Diamond ****

7,4

33 reviews over Hotel Diamond in het Nederlands

Prima voor een keertje

Roy, 16-8-2017

Begin augustus zijn wij (7 personen) voor 10 dagen bij dit hotel geweest. Het personeel is goed en behulpzaam ongeacht of je iets te diep in het glaasje hebt gekeken, zolang je maar geen problemen maakt zoals geluidsoverlast. De ligging is ook goed, want binnen enkele minuten ben je bij het uitgaanscentrum en iets verder het strand. Tijdens het uitgaan moet je wel goed uit kijken. De security gasten willen nog weleens losse handjes hebben. Zelf hebben wij er gelukkig niet mee te maken gehad.

De kamers in het hotel zijn oke. Niet super, maar goed voor een vakantie. De schoonmakers doen hun werk. Als je 5 of 10 lev neer legt, wordt de kamer zelfs extra goed schoon gemaakt. Ze maken in dit hotel gebruik van een ouderwetse sleutel in plaats van pasjes. Met uitgaan kun je de sleutel bij de receptie neerleggen en na het stappen gewoon weer op halen.

Het eten en drinken is niet van hele goede kwaliteit. Meerdere personen kregen last van hun maag. Halverwege de vakantie zijn wij buiten het hotel gaan eten en kochten we drinken bij de lokale winkels. Diamond (en Bulgarije) is goed te doen voor een keertje, maar wij gaan de volgende keer ergens anders naartoe.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

1 x en nooit meer.

Tessa, 4-8-2017

Ik ben 12 dagen met een vriendin naar hotel diamond geweest.

We hebben geen 1 nacht goed kunnen slapen , het hotel is ontzettend gehorig. Het hele hotel zit vol met jongeren.

Geen aanrader om met het gezin naar toe te gaan.

1 x en nooit meer.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Eten zeer slecht, kamers wel prima

S., 15-7-2017

De ligging van het hotel is zeer goed, vlakbij de straat met alle clubs en bars. De kamers zijn ook prima. Maar het eten was verschrikkelijk. We hebben allebei een voedselvergiftiging opgelopen door het eten. Dus prima om dit hotel te boeken zonder het eten, maar eet hier niet!
Gereisd met vrienden in juli 2017

prima hotel

Geraldine, 7-6-2017

Na het lezen van de andere review's toch met een beetje raar gevoel afgereist naar hotel Diamond....maar alles 100% meegevallen ! Echt een prima hotel, tuurlijk kunnen er dingen beter, maar dat kan bijna overal en zeker voor de prijs wat je er voor betaalt is het ons goed bevallen. Eten vonden we goed, elke dag was er is anders, kamers waren zeer groot, elke dag is de kamer schoongemaakt met schone handdoeken, gunstig gelegen tav het centrum en strand!
Gereisd met vrienden in mei 2017

never nooit meer.

matthijs, 11-1-2017

Vorig jaar in augustus met 4 vrienden bij hotel diamond geweest, de ligging is perfect, dichtbij het strand, de strip en supermarkt.

Het eten bij hotel Diamond was vreselijk, lunch en diner waren bijna hetzelfde! Het koude eten was warm en het warme eten was koud. Na 2 avonden in het hotel eten de hele dag op de wc gezeten. Dus daarna buiten de deur gegeten dit is zeker een aanrader, goedkoop en lekker. De bar waar we drinken konden halen stond altijd een lange rij en hier bier wat ze schonken was ook niet te zuipen. Het zwembad was koud, de tegels lieten los en er zat een groot gat bij het filter Levensgevaarlijk.

De kamer was opzich netjes, de bedden en handdoeken waren alles behalve schoon. De schoonmaak komt zonder kloppen binnenstormen en is binnen 2 minuutjes ook weer weg nadat ze de handdoeken hebben verwisseld en wc rollen hebben neergelegd. Uitzicht op balkon was ook om te janken.

al met al zeker Geen aanrader om hier naartoe te gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Touroperator en hotel Diamond Nooit meer

pascalv, 18-11-2016

mocht je dit hotel ooit willen boeken lees dan vooral dit hele verhaal maar eens goed door ;)

bij deze ga ik mij even helemaal leeg kotsen over dit ranzige hotel, en de geweldige boekingsbureaus.

enigste goeie aan dit hotel , is de ligging , vrij kortbij de boulevaard en strand.

hotel kamer:

-smerig

-van alles kapot

-schimmel overal!

-spinnenwebben!

-kakkerlakken

-super gehorig !

-poetsvrouwen die je kamer op komen zonder te kloppen, en gewoon doorgaan als je zegt dat ze later terug moeten komen, oftwel 0,0 privacy!

wc poetsen is 1x doorspoelen bril omlaag doen en 2 wc rollen erop zetten!

in 10 dagen tijd 2 x de bedden verschoond.

-praten bijna geen woord engels , ook bij de receptie begrijpen ze bijna niks.

zwembad:

-ijskoud

-halve dag schaduw

-18.00uur (officieel) gesloten?!

-gat in de bodem in het midden van het zwembad bij afvoer!?

eten en drinken :

-ontbijt , lunch en diner, veel en veels te druk en veeeels te weinig plaatsen tegenover het aantal gasten van het hotel.

al het eten zag er simpelweg smerig uit, was koud , en weinig keus.

voor bijvoorbeeld simpele flensjes bij het onbijt stond je minimaal 12 tot 15 min in de rij.we hebben dus van de 10 dagen , 2x proberen te ontbijten en 1x avond gegeten in het hotel (waarna we derna meteen op de Pot zaten!)

vervolgens dus alle dagen 3 x per dag buiten de deur gegeten..wat een hoop extra kosten met zich mee brengt!

we kregen van de reisleiding ter plaatste (touroperator duitsland!)

te horen dat we voor deze prijs (620euro pp) niks mochten verwachten van een hotel ??????????!!!!!???? dus blijkbaar is het bij hun normaal dat je in een smerig en ranzig hotel komt !! ? mijn tip boek nooit via touroperator.

bij aankomst zowiezo een hele discussie gehad want wij werden naar ons idee in het verkeerde hotel gedropt.

klinkt Raar maar waar! , wij hadden hotel diamand hotel residence geboekt in Sunny beach ( 1 km verderop blijkbaar)

en we komen terecht in hotel Diamond?!?

2 verschillende hotels die tottaal niet te vergelijken zijn kwa service en uitstraling! (google zelf maar!)

met klachten word vrijwel niks gedaan en je word niet serieus genomen. nu ongeveer 10 weken later krijgen we dus een mail met allemaal smoesjes en verhalen dat hun uiteindelijk niks vergoeden en niet verantwoordelijk zijn !

Touroperator en touroperator (Duitsland)

Jullie worden bedankt ! ! !

Gereisd met partner in september 2016

Niet nog eens, geen Europese 4 sterren, prima weer

Gezin met 16 j zoon en 19 J dochter, 26-8-2016

Eten was heel vaak te koud .... Magnetron was wel handig.

Zwembad (water koud) om 18.00 gesloten ! Jammer. De zee heerlijk warm.

Uit eten is er niet duur. Zou geen all-inclusieve meer nemen.

Rest goed verzorgd en veilig.

Alle faciliteiten extra betalen ....

Alles gericht op de uitgaans jeugd.

WiFi alleen goed tegen betaling. Lobby WiFi doet t zelden.

Toppers; zee, strand, happy hours en uit eten.

Gereisd familie in augustus 2016

Geslaagde vakantie!

Emma, 8-8-2016

Ligt lokaal, dus erg fijn met uitgaan. Eten was redelijk minder slecht dan ik verwachtte! Kamers waren beter dan op de foto's. Leuke vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Niet te nassen

Henk Jan, 19-6-2016

Wanne bocht. Goede kamers kakkerlakken lagen op de grond..
Gereisd met vrienden in juni 2016

Nooit meer hierheen

Liz ter Beek, 21-10-2014

Over de ligging van het hotel en de kamers valt niks slechts te zeggen. Ik ben hier eind augustus met 2 vriendinnen geweest, we hadden all in. Maar over het eten en het personeel valt niks positiefs te melden. Het eten was elke dag hetzelfde, vaak halfkoud en ook nog eens vaak niet lekker. Met het eten savonds was de eetzaal vaak zo vol dat je niet eens kon zitten aan een tafel. Toen we naar een medewerker liepen om hier wat over te zeggen werden we keihard in ons gezicht uitgelachen. Ook als je sochtends niet gelijk weg was wanneer het ontbijt afgelopen was werd je gewoon weggejaagd of je bord werd gewoon meegenomen. Nog nooit in m'n leven zo'n asociaal onvriendelijk personeel meegemaakt. Personeel kon ook geen woord Engels. Alleen de kamermeisjes waren behulpzaam en vriendelijk, hebben ze soms wat geld gegeven want ze verdienen erg weinig. Bij de receptie ook erg onvriendelijk en geen Engels. Kan nog veel meer opnoemen maar dat past niet meer.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Diamond**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diamond scoort een 7.38 uit 10 op basis van 50 reviews.