Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) ****

Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete)
DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete)
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) bij:

295 reviews over Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) in het Nederlands

Zeer mooie vakantie gehad

dmg, 17-8-2017

We hebben met ons gezin (kinderen 8 en 9) een hele fijne vakantie gehad. Zoals altijd is er wel wat op of aan te merken, maar niks wat ons echt stoorde.

Wat misschien vervelend was voor het personeel is dat ze niet allemaal de engelse en/of duitse taal beheersen, dit maakt het voor ons als gasten ook niet altijd makkelijk om iets te vragen of om uitleg te krijgen. Bij binnekomst goed ontvangen bij de receptie, kort maar krachtig uit gelegt waar we onze kamer konden vinden. daar aangekomen, was de kamer niet bepaald praktisch ingedeeld, maar hoe meer de vakantie verstreek hoe meer we ervan begrepen, in Bulgarije werkt het vaak net andersom dan bij ons in nederland. Maar goed, wat zoek je in een kamer: 1 dat het schoon is, 2 comfort en 3 met een gezin van 4 ruimte. Aan dit alles voldeed de kamer, helaas waren de bedden wat hard, maar even uitgelgd bij de receptie en toen we terug kamen van het zwembad, was dit ook opgelost door een softtop erop te leggen. Airco werkte helaas niet naar behoren, maar zie die als een luxe probleem. Nu het eten, het was niet altijd warm, maar er was wel variatie, helaas voor de kinderen of de wat moeilijke eters onder ons, niet altijd genoeg keuze, maar ook hier geld: we zijn niet in Nederland, dus hoeven we dat ook niet (altijd) te verwachten.

Zwembaden werden zeer goed bijgehouden, zoals het hele resort. Geen geleur met bedjes bij het zwembad. Er was altijd wel een bedje vrij ongeacht hoe laat je bij het zwembad arriveerd. Hotel ligt ongeveer 500 meter van het strand, daar is een hele mooie boulevard waar je goed kunt shoppen en voor de kortingjagers, SHOP TILL YOU DROP. Gezellige (eet)tentjes, mooi strant en een mooie heerlijk zee.

Ben je de 2 glijbanen op het park min of meer zat, pak dan de taxi naar een waterpark, in de omgeving zijn er meerdere, nummer 1 is Nessebar, maar hier is het altijd heel erg druk, daarom ging onze voorkeur uit naar Action Waterpark, zeer mooi en groot park en zelfs op loop afstand van het Hotel, de kinderen hebben zich daar goed vermaakt en wij........ hebben ons die dag ook even weer kind gevoeld.

Om het kort verder te omschrijven:

Je kiest ervoor om naar het buitenland te gaan, dan kom je altijd dingen tegen die in nederland anders zijn.

op het strand veel toerisme, maar daar merk je in het hotel niks van, leuke entertainment in de avond en overdag een animatieteam om de kids te vermaken.

Hotel is zeer geschikt voor (jonge) gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed hotel, wat kleine aanmerkingen

Marloes, 14-8-2017

Net hotel, met alles erop en eraan. Wij zaten in gebouw Zvete vijfde verdieping, nogal warm in de gangen, de airco had moeite de kamer koel te houden, wij lieten hem 's nachts zelfs aanstaan in onze familiekamer. Gelukkig wel verduisterende gordijnen en goed geisoleerd, geen overlast.

Restaurants zijn netjes, voldoende plaats, genoeg keuze en je kunt lekker buiten zitten. 'S Avonds inderdaad niet je volle bord alleen achter laten op je tafel, anders wordt ie leeg gehaald door een brutale meeuw, maar dat is gewoon een kwestie van opletten.

Zwembaden zijn ook schoon en mooi, keuze uit 3 baden, 1 met glijbanen. Veel animatie overdag en in de avond, niet altijd van topkwaliteit, maar leuk vermaak voor jong en oud.

Vlakbij drukke boulevard, bushaltes naar Nessebar en winkels. Nauwelijks jongeren, echt een familiehotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

genoten

Cees, 12-8-2017

binnen 2 minuten op het midden van de boulevard en toch geen overlast.

In september begint de afbouw van het boulevard leven

Ontbijt, lunch ( lekker vers gemaakt bij zwembad) en avondeten prima.

2 zwembaden beschikbaar met bar.

Eten en hapjes goed, lekker ouderwets ook de vetrandjes bij het vlees.

Altijd warm eitje of flensjes bij het ontbijt en ruime keuze aan beleg.

Altijd vers fruit aanwezig

Gereisd met partner in september 2016

Had er meer van verwacht!

walter, 23-7-2017

Goede ligging, groot complex,weinig mensen in hotel bij aankomst.Goed onderhouden ruime studio met prima bed, GEEN WIFI enkel tegen BETALING staat niet op de site!!!! De buffetten zijn van minder kwaliteit en veel te weinig variatie.Elke dag overleg met de Maitre d'hotel over de borden die stonken naar rioolwater, over veel te rauwe kip, rauwe vis ,zwart verbrande groene boontjes, oud brood en nog veel meer.Hete koffie in dunne plastic bekers zijn gevaarlijk als je te hard drukt.Te veel meeuwen rond en in de zwembaden, bij de snackbar vreten ze het eten uit je bord. Geen vaste stoptijden aan de bar s'avonds,het was tot 23u en plots was het tot 22u omdat ze geen zin meer hadden om te werken! Animatie stelde niks voor,ze hadden niks of weinig te doen.Dit hotel is geen vier sterren waard!!!!!
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie

Sascha, 20-7-2017

Wij zijn met z'n vieren een week naar Sunny beach geweest en hebben verbleven in Das club hotel. We hebben een prima vakantie gehad. Wij hadden een kamer in hotel Rodopi, het andere stel waarmee we reisden zat in hotel Zvete. Onze kamer was op zich prima, maar weinig luxe. De kamer in hotel Zvete zag er duidelijk beter uit (dus een tip als je op tijd boekt: vraag om een kamer in Zvete). Op de kamers verder weinig aan te merken, maar voor de slechte slapers een klein nadeel: geen verduisterende gordijnen. Dus een ooglapje o.i.d. kan geen kwaad als je hier last van hebt.

De zwembaden vonden wij super! Je kunt van alle zwembaden (bij ieder hotelgebouw) gebruik maken, maar wij hebben eigenlijk vooral gebruik gemaakt van het zwembad bij de snackbar (daar kon je heel de dag drinken bestellen). De temperatuur van het water was heerlijk en er mocht lekker gespeeld worden (geen boze blikken omdat je met een bal aan het gooien bent). Er zijn ook aparte badjes voor kinderen. Kans op een ligbedje is klein als je er niet vroeg bij bent, maar wij gingen dan lekker aan een tafeltje zitten (gewone stoelen waren er genoeg).

Als we een minpunt zouden moeten noemen van het hotel dan is dat het personeel. Ze zijn niet echt vriendelijk, zelfs een beetje nors soms. Verder hebben ze ons wel prima geholpen, dus wij konden ons er niet zo druk om maken. Maar klantvriendelijkheid is zeker niet hun sterkste punt.

De all-in formule was wat ons betreft prima! Soms moest je inderdaad iets langer wachten op een drankje (omdat er een langere rij stond). Maar ja, je bent op vakantie en hebt niet echt haast lijkt me, dus ons maakte dat niks uit. Drinken was wel lekker en een ruime keuze uit cocktails (vijf opties). Het eten vonden wij ook lekker! Wij zijn zelf de afgelopen jaren naar 5-sterren hotels in Turkije geweest en dan is dit natuurlijk wel iets minder, maar het was voor ons goed genoeg! Genoeg keuze, zeker bij het ontbijt en het avondeten. Lunch was niet heel bijzonder, maar ook voor ieder wat wils. Eentonig vonden wij het ook niet echt. Natuurlijk komen veel gerechten iedere dag terug, maar er waren ook genoeg dingen die varieerden.

Kortom: een topvakantie, met een beetje chagrijnig personeel, maar verder alles wat je kunt verwachten (en meer) voor deze prijs!

Gereisd met vrienden in juli 2017

nooit meer

van ormelingen, 14-6-2017

management onbekwaam en onvriendelijk veel te weinig personeel die wel hun best doen eten eentonig vooral ontbijt buffetten staan verkeerd opgesteld alles door elkaar
Gereisd met partner in juni 2017

zeer goed

Wies, 7-1-2017

zonnestrand is een zeer goed verblijf alles bij de hand mooie hotels zeer goed eten en een mooie boulevard aan winkels en bars en eethuizen geen gebrek en alles aan goedkope prijzen aan te bevelen
Gereisd met vrienden in september 2016

Viel behoorlijk tegen

Kirs en Piet, 25-9-2016

Begin september zijn wij voor 12 dagen naar dit hotel geweest.

Mooi park, fijne zwembaden, grote kamer. De kamers werden alleen niet echt goed schoongemaakt en het bed is keihard. Het eten viel behoorlijk tegen.

Het ontbijt stelde niet veel voor, weinig variatie en droog brood.

Bij de lunch (bij het zwembad) moest je goed opletten of het vlees wel gaar was. Vaak een stuk op ons bord gehad dat we weg hebben kunnen gooien, omdat het rauw was. Diner begint om half 7, maar als je half 8 gaat eten is het eten koud. Ook weinig variatie en heel erg droog (geen saus etc.)

Kamer bijboeken voor de laatste dag kan ook niet, je moet 12;00 uur uit je kamer zijn. Na veel zeuren mochten we eind van de dag uiteindelijk bij de wellness douchen, maar ze hadden geen schone handdoek meer voor ons. Dit was erg jammer. Personeel was niet echt vriendelijk. Spraken ook niet goed Engels.

Het hotel is erg op Duitsers gericht. Animatie was verder oké, maar niet echt enthousiast.

Dit was de eerste en laatste keer voor ons.

Nooit meer

C.Cichowski, 25-9-2016

Prijs kwaliteit verhouding goed,maar ga niet in september,ze ruimen rond de 12 de al veel op.zelfs het grote zwembad buiten ging dicht,dus bleef nog pootje baden over in het kinderbad!! Matrassen erg hard en beddengoed vloeipapier en niet passend.

Fantastische vakantie gehad.

J. Walbeek-Hopman, 9-9-2016

Wij waren op 1 augustus in dit hotel op de site van dit reisbureau waar wij mee reisde stond dat het hotel recentelijk gerenoveerd was dit was niet waar.

Wij waren er voor de vierde keer, tweede keer in Flora en daarvoor twee keer in Rodopi. Maar alles wat we zoeken daar, zwembad, strand vlakbij de leuke winkeltjes, de Flower Street is er. Wat een nadeel van onze zeer grote familiekamer-B was dat was er geen air-co was alleen in het gedeelte waar de ingang zat, dus niet in de ouderslaapkamer. De animatie was ook wat minder, dit kwam omdat de groep van de animatie die er al een paar jaar was opgestapt waren, dit komt denk ik omdat het hotel-complex overgenomen is door DAS. Maar we hebben toch een heerlijke vakantie gehad en komen graag weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel DAS Club Hotel Sunny Beach (Flora Park-Rodopi-Svete) scoort een 7.42 uit 10 op basis van 308 reviews.