Hotel Chrisantema / Hrizantema ****

7,4

36 reviews over Hotel Chrisantema / Hrizantema in het Nederlands

Super hotel

patricia, 22-6-2017

Bij aankomst goed ontvangst , we konden gelijk naar de kamer , erg mooi en erg schoon , eten is erg goed , personeel erg vriendelijk en behulpzaam . Entertainment erg leuk. dicht bij het centrum van Sunny Beach. Zeker komen we hier weer terug ik zou het iedereen aanraden. Veel russen en Israëliërs maar hier totaal geen last van. Het is hoe je je zelf instelt.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastische vakantie gehad!

Gail en Mandy, 27-8-2016

Dit jaar zijn we op vakantie geweest in Bulgarije. We hadden gekozen voor all inclusieve en dit hotel sprong er voor ons echt uit. Na het boeken hebben we eigenlijk pas naar de reviews gekeken. Zelf ben ik iemand die niet op de reviews let omdat iedereen het waarschijnlijk anders ervaart. Het inchecken ging erg vlot en vond het niet vervelend om zelf met de koffers naar de kamer te gaan aangezien er genoeg liften waren. Wel merkte ik dat er weinig Nederlanders in het hotel waren (dat is pas echt vakantie!). De hotel kamers zagen er wat ouderwets uit maar heel schoon en uitzicht op het zwembad. Iedere morgen werden onze bedden verschoond en leuk opgemaakt. Ook werd ons balkon elke dag gedweild wat voor ons niet echt nodig was. Weinig jongeren op het hotel aangezien je wel in Sunny Beach zat. Het restaurant was groot en je kon kiezen of je binnen of buiten wilde zitten. Er was veel keus en erg gevarieerd. Wat wij persoonlijk prettig vonden was dat het buffet veel gezonde dingen bevatte. Enkele middagen hadden we frietjes maar die waren vaak slap of koud. Het personeel was vriendelijk (zeker de twee oudere mannen, petje af!). Als de bordjes leeg waren werden ze snel afgeruimd. Persoonlijk vonden wij het jammer dat er niet in het Engels werd gevraagd of het had gemaakt of dat ze de bordjes mochten uithalen (stukje service). Voor kinderen vond ik het jammer dat er geen kinderbuffet was. Het animatieteam was erg leuk, iedere ochtend (behalve woensdag: day off) club dance aan het zwembad. Je had genoeg dingen te doen; darten, waterpolo, volley bal, watervolley bal, aqua gym en kids club ene 's avonds de kids disco en een show. Wat voor ons een minpuntje was waren de excursies die door de touroperator reisleiding werd aangesmeerd. Het waren jonge meiden en ik snap dat ze excursies moeten verkopen. Helaas was maar de helft waar van wat ze vertelde. Zo hadden we een boottrip gedaan en werd ons verteld dat we zouden stoppen om te vissen en aan zouden meren aan een baai om te kunnen zwemmen. Helaas zijn we 1,5 uur gestopt om te vissen en daarna weer terug gekeerd naar de haven. De tweede excursie die we geboekt hadden was een sightseeing tour naar Burgas, Ropotamo en Sozopol. Ik wil de reisleidster Diana even bedanken voor de leuke weetjes en de moeite die ze nam om goed Nederlands te spreken, petje af! Verder hebben we een fantastische vakantie gehad! Alle onderstaande reviews zijn wij het niet mee eens. Ga niet op de reviews af en ontdek het voor jezelf!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Goed hotel, heel onvriendelijk personeel

Verbinnen Lien, 31-8-2014

Het hotel is super gelegen. Heeft een mooi uitzicht en kamers. Vlakbij de zee, restaurants, winkeltjes ... Het personeel is zeer zeer onvriendelijk en onbeleefd, zeker ook onbehulpzaam. De jonge meisjes die er vakantjewerk deden waren wel vriendelijk. Aan de bar van het zwembad snauwen ze je af en vinden ze het te veel werk om je drinken te geven. Het zwembad is groot en proper, het is al wel gesloten om 18u wat vroeg is. Bij de andere hotels zagen we dat mensen nog tot 20u in het zwembad mochten. De tafels buiten om te eten waren NOOIT proper en afgekuist!! Het eten was lekker en gevarieerd. Kamers zijn ruim en proper. Vaak hingen de vuile handdoeken terug en hadden we er geen propere. Het animatieteam was super, ze waren heel lief. Er waren ook verschillende activiteiten te doen, zowel voor de kinderen als jeugd en volwassenen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Voor één keer Oke

Anouska, 14-2-2014

Toen ik bij dit hotel aankwam was ik best enthousiast, het zag er mooi en verzorgd uit. Deze mening heb ik de gehele vakantie gehad. Er waren veel Duitsers en Russen, niet echt een Nederlands hotel. Het hotel ligt wel mooi gelegen. Ongeveer 10 minuten lopen naar het strand, en 15 min lopen naar het centrum. Het is fijn om buiten het uitgaansleven te verblijven.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Tegenvaller

Yvonne, 17-12-2012

Familie kamer geboekt maar ons zoontje sliep op een slaap bank bij ons op de kamer. De kamer was 5 x 3 dus dat was proppen. Hotel personeel heeft geprobeert voor een andere kamer maar alles was vol. Schoonmaak viel tegen. oa de wasbak is niet 1 keer schoon gemaakt ondanks dat ik deze leeg had gemaakt.

Savond douchen met koud water. Tegen 4 uur was t nog warm. All in drankjes voor de kleintjes (3 jaar) hebben ze buiten aan de bar niet alleen chocomelk met het pak melk en de slagroom buiten de koelkast!!!. Eten was best lekker en van alles wat. Zwembad werd niet schoongemaakt (mooi groot zwembad) en de tegeltjes lieten los dus allemaal gewonden en begin augustus kwamen de Israeliers dan is het gedaan met de rust zowel aan het zwembad en in het restaurant.

De ligging van het hotel is centraal en +/- 15 minuten lopen naar "de strip"

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

prijs kwaliteit - oke

slvna, 21-8-2012

Colosseum was overboekt en gelukkig kwamen we in Hrizantema terecht .

( veel nederlanders uit Colosseum ontmoet en vonden dit een SUPER slecht hotel)

Eten was niet veel op aan te merken ,vergeet niet dat je niet in NL bent.

Wel weinig afwisseling ,de spaghetti kwam ons na een paar dagen een beetje de neus uit.

S'avonds geen frietjes wel aardappelen en veel vlees met vet.

Wel veel keuze aan gebakjes!

grootste minpunt: verschrikkelijk personeel ,nors en er kwam geen lachje vanaf. Duidelijk geen zin erin. Alleen hierom nooit meer terug!

Het is ook heel normaal dat je bord weg is voordat je bent begonnen met eten, dit ook omdat er veeeeeel Russen zijn die borden vol eten pakken en niet opeten!

Animatie was er wel en voor de kindjes is dit wel leuk.

9- vd 10 spraken geen woord Engels.

Prijs kwaliteit is wel oke , zwembad mooi aangelegd.

Kamers luidruchtig en veel jongeren.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

nooit meer

Jeff, 24-8-2011

ik was daar met 3 vrienden , eten was slecht

hele nacht moeten braken !

klantvriendelijkheid was zeer slecht

sorry maar voor mij nooit meer dit hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2011

leuk voor een keer

man 46, vrouw 45, dochter 14 en zoon 10, 5-8-2011

mooie lokatie, net hotel met redelijke kamers. mooi zwembad en dicht bij de zee. niet te vergelijken met turkije. personeel ongeinteresseerd, nors en stoiceins. eten is zozo. veel overige gasten met name uit israel. ik irriteer me niet snel aan andere gasten (ieder het zijne denk ik) maar de afvaardigingen van dat land waren soms mateloos vervelend; opdringerig, luidruchtig en asociaal, belachelijk gewoon. wil wel voorbeelden geven maar daarvoor is dit stukje te kort. personeel moet dus echt beter zijn best gaan doen. voor ons dus niet meer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

aardig voor een keer

fam janssen, man 46, vrouw 45, dochter 14, zoon , 5-8-2011

+ mooi hotel,fijn zwembad, dichtbij strand, mooie omgeving, prijs kwaliteit, prima temperatuur.

- nors personeel, israeliers,

+/- animatie

leuk voor een keer, personeel moet echt gaan aanpassen: vriendelijker worden, optreden tegen opdringerige gasten(israeliers die denken alles te kunnen en mogen)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

niet meer terug

anouk, 12-11-2010

netjes hotel wordt goed schoongemaakt. Alleen het personeel is zeeeeeeer onvriendelijk daarom zou ik er al niet meer heen gaan. ook krijg je het drinken buiten bij de bar in plastic bekers en is een rommel met bekers bij het zwembad, en er komt een vieze geur achter de bar vandaan. Het eten is elke dag hetzelfde en niet lekker. Wel heeft het hotel een zeer ideale ligging en is er veel buiten het hotel te doen. Ook zit je s avonds niet gezellig bij het hotel vaak erg donker.
Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chrisantema / Hrizantema bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chrisantema / Hrizantema in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chrisantema / Hrizantema zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chrisantema / Hrizantema scoort een 7.37 uit 10 op basis van 44 reviews.