Hotel Barcelo Royal Beach *****

8,2

12 reacties Hotel Barcelo Royal Beach

Nederlanders

Sabrina, 16-4-2017
Komen er veel Nederlanders op dit hotel af en zijn het jongeren, jong volwassenen of ouderen? Deze vraag is voor de maand augustus.

pinnen

nac1700, 9-2-2015
is er in de buurt een pinautomaat ? en is het vellig om daar te pinnen kun je in het hotel ook pinnen of geld wisselen

Drankjes inbegrepen all inclusive

Carolien, 20-10-2014

Wij denken eraan om volgend jaar voor het eerst naar Bulgarije te gaan en dan naar dit hotel.

Mijn vraag is:weet iemand of echt alle drankjes zijn inbegrepen bij de all inclusive?

Ik las ergens dat je voor cocktails en andere dranken wel moest bijbetalen.

Alvast bedankt.

Wie weet...

Joyce, 20-7-2014

Wie kan mij meer uitleg geven over wat de all in juist bevat van drank, zijn er bijvoorbeeld ook cocktails inbegrepen?

0 reacties

Ik heb 2 vragen.

1.)

Krijg je nog steeds een badlaken voor hij het zwembad of hebben ze dit afgeschaft.

2.)

wij gaan in september met onze dochter van 3,5 is er dan nog wel wat voor haar te doen

(b.v. kids disco, knutselen) of moeten we daar zelf voor zorgen.

alvast bedankt voor het antwoord en een fijne vakantie.

Diner

adrian, 30-5-2014

Kan iemand mij vertellen om het dragen van een lange broek bij het diner verplicht is?

Alvast bedankt!

Eind aug / begin sept

jasperman11, 23-7-2013

Hallo,

Wij gaan eind augustus / begin september naar Sunny Beach. Mijn vraag is of er dan nog genoeg te doen is. Overdag geloof ik het wel, maar hoe zit het met stappen en uitgaan daar rond dat tijdstip?

Alvast bedankt.

boodschappen

miriam, 8-5-2013
weet iemand of er in de buurt van het hotel een supermarkt of bakker zit? We hebben het hotel zonder eten gereserveerd omdat we hoorden dat het veel hetzelfde is in het hotel. Dus wil ik smorgens ook zelf het ontbijt verzorgen. Is dit slim of zijn er geen of nauwlijks mogelijkheden in de buurt om iets te halen?
2 reacties

Prijzen in verhouding of goedkoop?

Stef, 19-2-2013

Weet iemand die recentelijk is geweest in Sunny Beach of de prijzen nog steeds relatief laag zijn voor het uitgaansleven (restaurants) of zijn die inmiddels gestegen?

Thanks

2 reacties

royal beach apartement cq studio

lies, 10-1-2012
is dit op het terrein van barcelo????? foto`s zijn namelijk wel het zelfde!!! of zou het fake zijn?