Vraag en Antwoord Aparthotel Barcelo Royal Beach *****

Barcelo Royal Beach*****
8,8
97 beoordelingen
Vraag en Antwoord Aparthotel Barcelo Royal Beach*****
Sunny Beach complex, Black Sea coast, 8240, Zonnestrand (Sunny Beach)
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Aparthotel Barcelo Royal Beach***** bij:

Drankjes inbegrepen all inclusive (0 reacties)
Carolien 20 oktober 2014

Wij denken eraan om volgend jaar voor het eerst naar Bulgarije te gaan en dan naar dit hotel. Mijn vraag is:weet iemand of echt alle drankjes zijn inbegrepen bij de all inclusive? Ik las ergens dat je voor cocktails en andere dranken wel moest bijbetalen. Alvast bedankt.

Badlakens voor bij het zwembad / Kinder animatie (1 reactie)
Jessica 02 juni 2014

Ik heb 2 vragen. 1.) Krijg je nog steeds een badlaken voor hij het zwembad of hebben ze dit afgeschaft. 2.) wij gaan in september met onze dochter van 3,5 is er dan nog wel wat voor haar te doen (b.v. kids disco, knutselen) of moeten we daar zelf voor zorgen. alvast bedankt voor het antwoord en een fijne vakantie.

Steve 21 juli 2014

Handdoeken service is nog steeds aanwezig. Je kunt deze ophalen bij de Security loge. Qua animatie heb ik de laatste keer niet zo veel gezien dus ik zou in ieder geval wat leuke dingen voor je kind meenemen. (kleurboekje, oude barbies om mee in het zwembad te spelen) Wellicht dat iemand anders nog een tip heeft voor je.

Diner (1 reactie)
adrian 30 mei 2014

Kan iemand mij vertellen om het dragen van een lange broek bij het diner verplicht is? Alvast bedankt!

Steve 21 juli 2014

Hoi, Klopt, het hotel wil dat de gasten (heren) een lange broek dragen tijdens het Diner.

Eind aug / begin sept (1 reactie)
jasperman11 23 juli 2013

Hallo, Wij gaan eind augustus / begin september naar Sunny Beach. Mijn vraag is of er dan nog genoeg te doen is. Overdag geloof ik het wel, maar hoe zit het met stappen en uitgaan daar rond dat tijdstip? Alvast bedankt.

Mike 28 juli 2013

Hoi, UItgaan is er nog wel genoeg maar begin September vertrekken er wel een hoop locals uit Sunny Beach. Temperatuur is ook nog goed maar zakt geleidelijk wel naar beneden hoe verder je September in duikt.

boodschappen (2 reacties)
miriam 08 mei 2013

weet iemand of er in de buurt van het hotel een supermarkt of bakker zit? We hebben het hotel zonder eten gereserveerd omdat we hoorden dat het veel hetzelfde is in het hotel. Dus wil ik smorgens ook zelf het ontbijt verzorgen. Is dit slim of zijn er geen of nauwlijks mogelijkheden in de buurt om iets te halen?

Monique 25 juni 2013

Het stikt van de supermarkjes in sunny beach, meeste zijn 24 uur per dag open. Maar je kunt overal goed en goedkoop eten, geen probleem.

Steven 28 juni 2013

Hoi, Wij zijn in 2011 in Barcelo geweest en toen zat er een 'european' bakker in straatje waar ook het CROWN casino aan ligt. Als je dan doorloopt richting het drukkere uitgaansgedeelte kom je een bakker tegen aan je linker hand. Hier hadden ze elke dag vers stokbrood voor weinig. Supermarkten zitten rond het Hotel volop echter hebben die over het algemeen chips, frisdrank en drank. WIj zijn ook wel eens naar een 'local' supermarkt gelopen waar ze meer keuze hadden (een soort bulgaarse C1000) waar deze zat weet ik niet meer precies maar als je het vraagt krijg je vast wel de juiste route te horen. Wij gaan 8 juli voor de 2e keer dus hopelijk is het nog steeds zo aangenaam als in 2011.

Prijzen in verhouding of goedkoop? (1 reactie)
Stef 19 februari 2013

Weet iemand die recentelijk is geweest in Sunny Beach of de prijzen nog steeds relatief laag zijn voor het uitgaansleven (restaurants) of zijn die inmiddels gestegen? Thanks

Monique 25 juni 2013

Prijzen nog steeds erg laag, enige wat duur is vergeleken met de rest is mc donalds, ( zelfde prijs als in NL) en parasol , ligbedjes op t strand, 4 euro per stuk.

royal beach apartement cq studio (1 reactie)
lies 10 januari 2012

is dit op het terrein van barcelo????? foto`s zijn namelijk wel het zelfde!!! of zou het fake zijn?

bertus2011 28 juli 2012

de appartenmenten zitten aan de zijkant van het hotel het is een geheel de fotos zijn wel echt

b3a appartementen (1 reactie)
jlaenen 29 december 2010

wie weet waar de 2 kamerappartementen liggen (b3a) in het hotel?

Remco 02 september 2011

Wij zaten in appartement en wij zaten in complex F (zuidkant)

verschil hotel en appartementen (1 reactie)
ANGEL 17 mei 2010

Wie kan me meer informatie geven over de appartementen. Zijn deze net zo luxe als het hotel of is er toch verschil?

Remco 02 september 2011

Wij hadden een appartement en deze was zeer zeker luxe

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?

Bent u de eigenaar?