Vraag en Antwoord Aparthotel Barcelo Royal Beach*****

Barcelo Royal Beach*****
8,8
97 beoordelingen
Vraag en Antwoord Aparthotel Barcelo Royal Beach*****
Sunny Beach complex, Black Sea coast, 8240, Zonnestrand (Sunny Beach)
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

Badlakens voor bij het zwembad / Kinder animatie (1 reacties)
Jessica
2-6-2014
Ik heb 2 vragen. 1.) Krijg je nog steeds een badlaken voor hij het zwembad of hebben ze dit afgeschaft. 2.) wij gaan in september met onze dochter van 3,5 is er dan nog wel wat voor haar te doen (b.v. kids disco, knutselen) of moeten we daar zelf voor zorgen. alvast bedankt voor het antwoord en een fijne vakantie.

Steve
21-7-2014
Handdoeken service is nog steeds aanwezig. Je kunt deze ophalen bij de Security loge. Qua animatie heb ik de laatste keer niet zo veel gezien dus ik zou in ieder geval wat leuke dingen voor je kind meenemen. (kleurboekje, oude barbies om mee in het zwembad te spelen) Wellicht dat iemand anders nog een tip heeft voor je.

Diner (1 reacties)
adrian
30-5-2014
Kan iemand mij vertellen om het dragen van een lange broek bij het diner verplicht is? Alvast bedankt!

Steve
21-7-2014
Hoi, Klopt, het hotel wil dat de gasten (heren) een lange broek dragen tijdens het Diner.

Eind aug / begin sept (1 reacties)
jasperman11
23-7-2013
Hallo, Wij gaan eind augustus / begin september naar Sunny Beach. Mijn vraag is of er dan nog genoeg te doen is. Overdag geloof ik het wel, maar hoe zit het met stappen en uitgaan daar rond dat tijdstip? Alvast bedankt.

Mike
28-7-2013
Hoi, UItgaan is er nog wel genoeg maar begin September vertrekken er wel een hoop locals uit Sunny Beach. Temperatuur is ook nog goed maar zakt geleidelijk wel naar beneden hoe verder je September in duikt.

boodschappen (2 reacties)
miriam
8-5-2013
weet iemand of er in de buurt van het hotel een supermarkt of bakker zit? We hebben het hotel zonder eten gereserveerd omdat we hoorden dat het veel hetzelfde is in het hotel. Dus wil ik smorgens ook zelf het ontbijt verzorgen. Is dit slim of zijn er geen of nauwlijks mogelijkheden in de buurt om iets te halen?

Monique
25-6-2013
Het stikt van de supermarkjes in sunny beach, meeste zijn 24 uur per dag open. Maar je kunt overal goed en goedkoop eten, geen probleem.

Steven
28-6-2013
Hoi, Wij zijn in 2011 in Barcelo geweest en toen zat er een 'european' bakker in straatje waar ook het CROWN casino aan ligt. Als je dan doorloopt richting het drukkere uitgaansgedeelte kom je een bakker tegen aan je linker hand. Hier hadden ze elke dag vers stokbrood voor weinig. Supermarkten zitten rond het Hotel volop echter hebben die over het algemeen chips, frisdrank en drank. WIj zijn ook wel eens naar een 'local' supermarkt gelopen waar ze meer keuze hadden (een soort bulgaarse C1000) waar deze zat weet ik niet meer precies maar als je het vraagt krijg je vast wel de juiste route te horen. Wij gaan 8 juli voor de 2e keer dus hopelijk is het nog steeds zo aangenaam als in 2011.

Prijzen in verhouding of goedkoop? (1 reacties)
Stef
19-2-2013
Weet iemand die recentelijk is geweest in Sunny Beach of de prijzen nog steeds relatief laag zijn voor het uitgaansleven (restaurants) of zijn die inmiddels gestegen? Thanks

Monique
25-6-2013
Prijzen nog steeds erg laag, enige wat duur is vergeleken met de rest is mc donalds, ( zelfde prijs als in NL) en parasol , ligbedjes op t strand, 4 euro per stuk.

royal beach apartement cq studio (1 reacties)
lies
10-1-2012
is dit op het terrein van barcelo????? foto`s zijn namelijk wel het zelfde!!! of zou het fake zijn?

bertus2011
28-7-2012
de appartenmenten zitten aan de zijkant van het hotel het is een geheel de fotos zijn wel echt

b3a appartementen (1 reacties)
jlaenen
29-12-2010
wie weet waar de 2 kamerappartementen liggen (b3a) in het hotel?

Remco
2-9-2011
Wij zaten in appartement en wij zaten in complex F (zuidkant)

verschil hotel en appartementen (1 reacties)
ANGEL
17-5-2010
Wie kan me meer informatie geven over de appartementen. Zijn deze net zo luxe als het hotel of is er toch verschil?

Remco
2-9-2011
Wij hadden een appartement en deze was zeer zeker luxe

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?