Hotel Astoria ****

Astoria

41 reviews over Hotel Astoria in het Nederlands

het eeten kan beter

ap van Delft, 23-6-2017

eeten te koud een heksekettel
Gereisd met partner in juni 2017

is allang mijn favoriet komen als we Bulgarije doe

de Jong P.A., 13-5-2017

in het voor seizoen heer lijk vertoeven. Vriendelijk personeel goedde kamers . En vlak bij centrum en winkels

Enigste min punt is als er teveel russen zijn

Gereisd met vrienden in mei 2016

Niet voor herhaling vatbaar

E Groen, 28-9-2014

De kamer was goed ook heel schoon, de schoonaaksters waren erg aardig. Verder geen gastvrij personeel, en elke dag was het warme eten steenkoud. Veel russen. Geen goede all inclusive formule. Alles in plastic bekers, Voor de barmannen was de mob telefoon het belangrijkst.
Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Astoria absoluut mijden

M. Schiffers, 26-9-2014

Ontbijt was nog te doen, keuze van de salades was eenzijdig, avondeten rond uit slecht, wat warm moest zijn was koud.

Wij zijn elke dag uit eten geweest. (wat niet de bedoeling is van all-inclusief)

Hotel erg gericht op russen. (denk dat 60 % van het voedsel weggegooid werd omdat deze mensen teveel pakten en lieten staan).

Personeel meer met hun mobieltjes bezig zijn dan met de gasten (barpersoneel).

Wijnen teveel aangelegd met water, en de mixdrankjes smaakte naar parfum/kaugomballen. alleen het bier was te drinken. Bar ging al om 22.00 uur dicht.

Matrassen waren heel hard.

Transfer naar vliegveld "Burgas" duurde iets langer dan 3 uur, ivm het ophalen van mensen vanuit andere plaatsen. belagelijk omdat de transfertijd van Burgas naar Sunny Beach ongeveer 45 minuten was.

Positieve note; de kamers waren goed en schoon, kamermeisje superlief.

Ligging direct aan de boulevard en strand (optioneel met bijbetaling zeezicht) maar door de geïsoleerde ramen geen last van het uitgaansgeluid.

Gereisd met partner in september 2014

Heerlijk!

Menno, 31-1-2013

Hartstikke net hotel, elke dag een schone kamer en handoeken, lekker all inclusief. Het eten was prima te doen. Het hotel ligt midden aan de boulevard en is hooguit 50 meter lopen naar het strand. Ook een heel mooi strand.
Gereisd met vrienden in juli 2012

Toppertje!

Isabel, 30-11-2012

Een tophotel, de locatie is super. Vlak naast het strand en de boulevard. Het eten is alleen wat minder. Vriendelijk personeel! De kamers elke dag schoon en de airco werkt goed. Echt een topvakantie gehad in dit hotel.
Gereisd met vrienden in januari 2012

Leuk hotel met super ligging.

sara, 14-10-2012

Het astoria hotel ligt perfect in sunny beach, je kunt alles lopend doen. Het eten is wat eentonig maar verder wel goed. Voor jongeren is dit een super hotel.
Gereisd met partner in juni 2012

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Lara Schipper, 19-9-2012

Op dit moment verblijven wij nog in het hotel. 14 tot 24 sept.

Mooi hotel, vriendelijke bediening.

De natte groep behoeft wat aandacht, maar ach, het is toch nooit zo als thuis.

Het eten in het restaurant is prima en redelijk gevarieerd, echter wordt in Bulgarije eten gebruikelijk lauw geserveerd, dus ook hier.

De bediening is vriendelijk als je dat zelf ook bent, ze ruimen snel op als ze het opmerken in de drukte.

Russen zijn overduidelijk aanwezig en hebben een eigen manier van eten optassen en op tafel zetten.

De pizza's zijn snel weg door de personen die voor meerdere mensen optassen, dat is wel ergelijk, maar dat is gebruikelijk in de Russische cultuur.

Het is zeker ook een jongeren hotel te noemen, ze gaan tegen 22:00 allemaal naar een club. All inclusive bandjes kregen we pas rond15:00, sommigen kregen ook rond die tijd pas een kamer, niet fijn als je snachts hebt gevlogen!

Gereisd met partner in september 2012

nooit maar dan echt nooit meer

dirk de klepper, 15-9-2012

kamers zijn goed te doen maar het zwembad was IJSKOUD het eten was koud en niet gevarieerd .personeel zeer onvriendelijk behalve de kamermeijes die maakten goed schoon elke dag en er kon een lach vanaf

zit wel lekker dicht bij het strand en boulevaar

echt kindvriendelijk is het ook niet zwembad rand zeer gevaarlijk

kortom nooi meer astoria

kijk ook uit waar je gaat eten we hebben het mee gemaakt dat eten over datum was en worden opgelicht met rekingen duchty

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

prima hotel voor deze prijs

karin bouwman, 14-9-2012

dit was onze derde keer in sunny beach. astoria viel ons echt niet tegen ondanks alle negatieve reacties. eten misschien wat eentonig maar nam gewoon elke dag iets anders. het was wat aan de lauwe kant maar ik weet niet anders als ik in het buitenland ben. we hebben ons prima vermaakt en als je de mensen vriendelijk benaderd krijg je dit ook terug. kamer was ook prima erg ruim en schoon.
Gereisd met vrienden in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Astoria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astoria scoort een 8.01 uit 10 op basis van 118 reviews.