Hotel Amaris ***

6,9

5 reviews over Hotel Amaris in het Nederlands

Goed hotel voor stapvakantie

Danique, 3-9-2012

Het is een redelijk hotel, net iets buiten het centrum en uitgaansleven van sunny beach. Dit was erg fijn, aangezien er tot in de vroege uurtjes muziek werd gedraaid, en schreeuwende jongeren rondliepen. De buurt is niet zo heel veel fijn om door te lopen, zeker snachts. Maar heel sunny beach is crimineel en ik voelde me nergens echt veilig snachts. Personeel is okee. Niet erg vriendelijk, maar ze hielpen met alles. Het ontbijt is niet echt goed, daarom er ook maar 1 keer gebruik van gemaakt. Harde en droge broodjes, wat komkommer, kaas, ham, ei. De kamers werden goed schoongemaakt en om de dag nieuwe handdoeken. Al met al een fijne accommodatie als je niet veel in het hotel bent.
Gereisd met vrienden in juli 2012

Goed hotel, maar zoek ook vooral verder.

Chantal, 23-8-2012

Hotel Amaris is een mooi hotel dat er van de buitenkant nieuw uitziet. Wel zijn de kleuren (oranje en blauw) van het hotel wel erg fel.

Wij hadden zelf een kamer aan de achterkant van het hotel en keken uit op.. Tja.. Een veld vol met droogte, eigenlijk. Totaal geen mooi uitzicht dus. Wat dat betreft kun je beter aan de voorkant zitten; dan kijk je tenminste nog uit op het zwembad.

Het personeel is aardig en niet te opdringerig. Het enige minpuntje is dat de cleaning lady één keer is vergeten ons appartement op slot te doen. Alles had gestolen kunnen worden, dit is gelukkig niet gebeurd. Toen ik op mijn vertrekdag netjes een gevonden portemonnee inleverde leek de receptioniste daar ook niet om te springen (vreemd).

Je zit in een redelijk 'criminele' buurt, maar om dat te nuanceren; heel Sunny Beach is crimineel.

Ik heb nooit deelgenomen aan het ontbijt, dus daar kan ik niets over zeggen. Het eten van de menukaart in het restaurant van het hotel was goed te doen!

Gereisd met partner in augustus 2012

Jammer...

Manon, 18-1-2010

De ervaring die ik heb over dit hotel is niet erg positief. Wij waren met 3 man op vakantie hadden 2 eenpersoonbedden en een slaapstoel, daarnaast waren de balkonnetjes voor 3 personen kleiner als voor 2. Uitzicht was ranzig keken recht in de afval van de winkel naast het hotel. Eten was niet goed, vet of droog, daarom altijd uiteten geweest! Zwembad klein en met jongeren in het hotel vervelend voor mensen met kinderen, daarom altijd bij app. royal sun gaan zwemmen, in vergelijking was het personeel daar veel vriendelijker. Wij hadden gevraagd om een extra bed i.p.v. een stoel hebben we 4 dagen over gedaan om die te krijgen. Dit ging heel het hotel door(is niet groot) vervolgens deed iedereen vervelend tegen ons!... Mijn vakantie was verder super... bulgarije is een gaaf land, maar zoek wel een hotel dichterbij de boulevard en strand.... dit is namelijk toch nog wel 15 a 20 min lopen, en als het warm is is dat ver.
Gereisd met vrienden in januari 2010

topper

renee, 10-1-2010

geweldig!!!!!

fantastisch gehad alles was perfect.

als je wil uitgaan zit je hier goed

Gereisd met vrienden in januari 2010

Goed hotel voor goede prijs

Tony, 7-8-2009

Dit hotel is zeer netjes en wordt goed onderhouden. Personeel is vriendelijk. De kamer werd elke dag schoongemaakt en om de dag nieuwe handdoeken + beddengoed.

Als je halfpension erbij hebt, is dat mooi meegenomen en kun je er 'redelijk' eten. Het buffet is niet vies, maar ook niet geweldig en daarom zal je ook wel buiten de deur eten.

Het hotel ligt op zo'n 5 a 10 minuten lopen van het strand en 10 a 15 minuten van het uitgaansleven en is dus prima te doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amaris bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amaris in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amaris scoort een 6.91 uit 10 op basis van 7 reviews.