Hotel Tundzha **

Hotel Tundzha
Tundzha
5,5

1 review over Hotel Tundzha in het Nederlands

Vergane glorie toch weer op de goede weg

E.P., 8-9-2008

Ik verbleef zakelijk in dit hotel in october 2006. Het was echt ouderwetse Oostblok (non) kwaliteit. 2 oude bedden met de voeteneinden tegen elkaar aan geschoven om de breedte van de kamer beloopbaar te houden. Er was televisie maar deze was helaas kapot. Het sanitair was uit de jaren 50, functioneel maar zonder enige frisheid. Wanneer ik echter in 2008 de website bekijk is er al een hele hoop verandert in 2 jaar tijd. De Bar zag er toen ook al zo kleurrijk uit.

Ik ga binnekort weer naar Yambol en zal dan wel zien of het Hotel inderdaad de interne metamorfose heeft ondergaan.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tundzha in Yambol/Jambol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tundzha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tundzha scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.