Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Serenity Bay bij :

3 reviews over Aparthotel Serenity Bay in het Nederlands

mooi hotel, nu nog rustig gelegen.

karin, 16-10-2009

was een aanbieding, nog even een weekje weg met z'n drieen, nog geen 750,- euro incl vliegreis.

Wij hebben niets te klagen gehad, eten was goed en het personeel echt niet onvriendelijk. Misschien als je jezelf wat meer opensteld. Veel bulgaren kennen geen woord engels of duits, dus wordt het wat moeilijker om een gesprek aan te gaan. De barman ging 's nachts om drie uur mee zwemmen in de zee, en met de ober vh restaurant hebben we nog gedanst toen we werden uitgenodigd door het bruidspaar om mee te feesten! Wat trouwens super gezellig was, had er een dag later nog "plezier" van. Elke dag was er iemand aanwezig op de mini club en elke avond mini disco. Ook al was er maar 1 kind, zoals de laatste dagen, het ging gewoon door! Mooi zandstrand en super voor kinderen. Omdat wij helemaal aan het einde vh seizoen zaten, reden er geen bussen meer. Wandeling naar het dorp is ongeveer een half uurtje en is prima te doen. Animatie team was SUPER.

Gereisd familie in september 2009

nooit meer

Petra en Wil, 25-9-2009

voor de eerste keer naar Bulgarije,nou nooit meer in dit hotel.

wat zijn dat sjacherijnige mensen in dit hotel,er zat een dame bij de ingang van de eetzaal,wat een zeurig gezicht had die dame,een lach kon er niet af

Het eten,nou weinig variatie,en te weinig,en koud.

verse koffie kennen ze daar niet,we hebben gezien dat ze koffie bewaarde in glazen kannen,die bewaarde ze in de ijskast,en de volgende dag kregen wij die oude prut,buiten het hotel was er niks te doen,wel als je een taxi nam,en dan kwam je er niet af met een paar €tjes,10 of 15€ was je zo kwijt.

het animatie team was goed,dat maakte het een klein beetje goed,kan wel door blijven gaan maar word daar ook nu niet vrolijk van

Gereisd met partner in september 2009

verschrikkelijk nooit meer

peter $ marleen, 25-9-2009

er waren gasten die vonden het super de luxe

maar als je opgewarmde koffie krijgt van wanneer zo oud zelf zien gebeuren dat de koffie uit koffie ketel werd gehaald in koelkast de dag ernaa er weerin capuchino grijs is

de sinasappel bij jue cocktail beschimmeld het eten koud en omgekruld zo oud en droog,

de schimmel en zand op de bar en apparatenzat je op de dag van een bruiloft als vee in een hoek gedreven word en je binnen 1 uur klaar moet zijn omdat ze het restaurant verhuurd hebben voor de bruiloft. kan nog ff doorgaan maar dan maak ik mij opnieuw boos

kamers waren wel groot en schoon

animatie team was geweldig

geen openbaar vervoer voor moeilijk lopende mensen een probleem

onvriendelijk personeel meteen klacht in gedient bij thuis komst ook over de reisleiding.

Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Serenity Bay bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Serenity Bay in Tsarevo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Serenity Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Serenity Bay scoort een 6 uit 10 op basis van 5 reviews.