Hotel Hilez

Matig

1 review over Hotel Hilez in het Nederlands

Slechte management

Arija, 17-4-2011

Hotel Hilez ligt naast het treinstation in Trayavna en ziet er aan de buitenkant aardig uit. Ik boekte er een kamer, per internet, omdat er geen enkel ander hotel te vinden was op internet in dit mooi bergplaatsje.

Maar wat een verschrikking volgde! Men liet mij een uur, 60 minuten dus, aan de balie staan wachten, omdat ze geen reservering (met betaling per creditcard) konden vinden. Ondertussen zag ik dat het er rumoerig was, druk terras ( Bulgaren), rokerig, bruin en stoffig. Heel harde muziek.

Ik ben er dan weg gegaan (na een uur wachten) en vond een goed hotel verderop, meer in het centrum.

Het is door zigeuners gerund, wat niet wil zeggen dat het niet goed gedaan kan worden, maar in dit geval wel en werkelijk rampzalig slecht!

Gereisd alleenreizend in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilez in Tryavna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilez scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.