Hotel Wild Cherry ***

Hotel Wild Cherry
Wild Cherry

3 reviews over Hotel Wild Cherry in het Nederlands

15-8-2007

Klein en gellig hotelletje en prima als je niet te veel nodig hebt. Voor mij is een hotel een plek om te slapen en daarvoor is dit zeer geschikt en goedkoop. De kamers zijn ruim en zeer netjes, evenals de badkamer. Het ontbijt is zeer matig, maar het personeel is zeer aardig en proberen het je naar de zin te maken.

De ligging is niet ideaal, het ligt aan een drukke weg (waar ik overigens alleen de eerste nacht iets van gemerkt heb) en je moet wel een stukje lopen naar het strand en het "centrum", maar dat vond ik niet storend. Wel makkelijk is dat de bushalte op 50m zit en je zo snel naar Varna kunt voor €0,50. Varna is een leuke stad met een gemoedelijke sfeer, beter dan golden sands. De openlucht discotheken op het strand zijn erg leuk als je daar van houdt.

Gereisd met partner in augustus 2007

Tineke, 12-7-2007

Ik heb hier een weekje doorgebracht. Klein hotel, nette kamers, alles wat sobertjes. Bed was goed en douche was goed (inderdaad ongelukkig geplaatst). Tip: bij het Grand Varna Hotel kan je tegen geringe bijdrage heerlijk gebruik maken van Party Beach. Echt een aanrader. Verder moeten de Bulgaren nog een hoop leren, de meesten zijn onbeschoft en overal probeert men je een poot uit te draaien.
Gereisd familie in juli 2007

Maarten , 9-7-2007

Goedkoop hotel langs erg drukke weg waar ze 100km/h rijden. Zwembad was erg klein en ligbedden waren op 1 na allemaal stuk. tegels rondom zwembad lagen schots en scheef en zat veel onkruid tussen. Ontbijt stond om 08.00u al klaar waardoor brood om 09.45u dus niet meer vers was. Koffie niet te drinken. Balkon was heel erg klein en met maar 1 stoel. (Dit was het grootste balkon). Douche was pal naast wc waardoor wcbril en wcpapier nat werd. Er is geen lift in het hotel. Hoteleigenaar probeerde ons af te zetten met de koers van de valuta voor de prijs van het hotel en met de pickup van en naar het vliegveld. Om naar het strand te gaan moet je eerst langs een aantal stinkende vuilcontainers.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wild Cherry in St. Konstantin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wild Cherry zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wild Cherry scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.