Hotel Dolphin ****

Dolphin

21 reviews over Hotel Dolphin in het Nederlands

geen aanrader

mevr. ramakers, 1-2-2010

Het hotel ligt op een rustige plek aan de zee. Het is er redelijk schoon.Ondanks wij er waren in het hoogseizoen, ademde het de sfeer uit van voor/na seizoen, voordeel rustig en genoeg strand stoelen. Het hotel had diverse technische gebreken: loszittende trapleuning, lekkages en slecht afgewerkte zwembad rand. De sfeer in het restaurant was slecht: nors kijkend personeel, veel te luide muziek, vaak deed een van de twee koffie/thee automaten het niet/niet goed. Het eten was over het algemeen niet geweldig, gelukkig is uit eten goed te betalen en dit dus ook meerde malen gedaan.Ook de gasten voornamelijk Bulageren, Russen en andere Oost Europeese mensen, droegen niet bij aan een positieve sfeer. ( zal de cultuur van het land wel zijn!) Wat kunnen die mensen nors en verveeld kijken!Het animatie team niet/nauwelijk in aktie gezien,de interieur dames wel vriendelijk/behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Voor ons was het de laatste keer

r.a.brandenburg, 23-11-2009

note vooraf; weer erbarmelijk 7 van de 14 dagen en hotel sloot deuren toen wij wegggingen. e.e.a. kan beoordeling beinvloed hebben. kamers goed, schoonmaak minimaal en slecht,in 8 dgn niet verschoond!(let op D-reizen!) super slechte matrassen. geklaagd tot 4 x aan toe en onverschillige reactie. Eten veel maar stukgekookt; over smaak valt te twisten dus subjectief. Ligt aan mooie kustlijn, maar verpest door bouwvallige rotzooi hier en daar. Ver lopen langs kust wordt bemoeilijkt door prive afrasteringen e.d. Zee is geweldig en schoon. lokaal strand wat minder, maar je loopt gewoon een km verder, dan ok. Algemene indruk; zou geweldig kunnen zijn, maar Bulgarije moet nog veel leren mbt marktwerking; mensen onverschillig en nors, tot downright onbeschoft aan toe. slechte samenwerking personeel/leiding. kortom, ik telde de dagen dat ik weer naar huis mocht en wij zijn echt geen verwende reizigers! als men adverteerd, moet men ook leveren. Jammer, maar mij zien ze niet meer.
Gereisd met partner in september 2009

Super Hotel!

Danny, 21-7-2009

Het hotel was erg mooi! In tegen deel van wat ik hier allemaal lees! Het was heet kindvriedelijk, er was altijd wel wat te doen! Je kon ook gewoon zwemmen in een mooi zwembad. Het eten was heel goed! zelden zo'n goed eten gehad in all inclusive hotel. In de periode dat ik ging waren er hele aardige mensen(personeel). Ze probeerde el een praatje te maken. Het ging niet altijd goed, omdat ze niet heel goed engels konden allemaal. Je kon het er wel allemaal uit krijgen.

Ik raad u wel aan om naar dit hotel te gaan, want het ligt heel mooi, je hebt uitzicht op de zee. Er zit een hele leuke markt waar het niet duur is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

nooit meer

fam uit brabant, 4-9-2008

zeer slecht hotel, vieze kamers.

animatie was er totaal niet.deze liep de

hele dag te geinen met elkaar maar niks voor de gasten.

bediening was slecht en zeer verveeld. wij hebben daar niemand zien lachen.

eten was wel goed en vollop.

in de omgeving was er ook weinig te doen.

dit hotel raad ik niemand aan!!!!!

Gereisd met partner in september 2008

Sveti Konstantin super, Dolfin nooit meer.

Fam. Matulessy, 19-7-2008

De locatie is in 1 woord perfect. Rustig, veel groen.Het hotel is netjes en schoon.Het personeel is niks.bed was kapot.Hier iets over gezegd.Werd pas gemaakt nadat wij waren uitgechekt!Pas op met het ophangen van kleding op balkon.Het had bij ons namelijk 1 dag geregent met wat wind.Hierdoor zijn er een handoek en broek gevallen.Vriendelijk gevraagd of wij deze terug konden krijgen.Bij het openen van het tasje bleek alleen de handdoek erin te zitten,sport broekje(merk)zat er niet in?! Navraag gedaan bij receptie, deze dame kon alleen maar verveeld kijken.Over het animatie team zijn wij ook niet echt enthousiast.De Mannen onder elkaar hebben zelf een beetje gek gedaan en zich zo kunnen vermaken maar voor onze dochter was er weinig!bij thuis komst zijn mijn dochter en ik nog steeds aan de diarree(al 6 dagen)op de vierde dag ook overgegeven.Durf niet meteen te zeggen dat het aan het voedsel heeft gelegen, maar wel vervelend.
Gereisd familie in juli 2008

fam. Matulessy, 19-7-2008

De locatie is in 1 woord perfect. Rustig,veel groen.Het hotel is netjes en schoon.Het personeel is niks.bed was kapot.Iets over gezegd.Werd pas gemaakt nadat wij waren uitgechekt!Pas op met het ophangen van kleding op balkon.Het had bij ons namelijk wat gewaaid.Hierdoor zijn er een handoek en broek gevallen.Vriendelijk gevraagd of wij deze terug konden krijgen.Bij het openen van het tasje bleek alleen de handdoek erin te zitten,sport broekje(merk)zat er niet in?! Navraag gedaan bij receptie, deze dame kon alleen maar nee zeggen.Over het animatie team zijn wij ook niet echt enthousiast.Onze Mannen hebben zelf een beetje gek meegedaan en zich zo kunnen vermaken maar voor onze dochter was er weinig!bij thuis komst zijn mijn dochter en ik nog steeds aan de diarree(al 6 dagen)op de vierde dag ook overgegeven.Durf niet meteen te zeggen dat het aan het voedsel heeft gelegen, maar wel vervelend.
Gereisd familie in juli 2008

marijke, 4-11-2007

Prima vakantie gehad. Goed eten. Mooi zwembad.

Super kamers met tussendeur en uitzicht op zee.

Alleen jammer dat er `s avonds niet meer opgeruimd werd op het terras .Dat zag er de andere dag wat triest uit.Bij de receptie spreken ze moeizaam duits en engels.Het eten was goed ook voor de kinderen.

Gereisd familie in augustus 2007

Kimberley, 30-8-2007

Ben hier twee weken geleden geweest, ben op zich zeer tevreden, behalve over het receptiepersoneel. Vanaf dag één was onze airco kapot, en hier werd door het receptiepersoneel weinig mee gedaan.. Omgeving is verder gezellig, veel terrasjes e.d. Strand niet zo geweldig, klein, veel zeewier.. Animatie stelt ook niks voor.. 2 x bingoavond gehad, en waterpolo bij het zwembad.
Gereisd met partner in augustus 2007

elise (volendammer), 20-2-2007

ik ben eind juli begin aug hier geweest en het was top wij zijn veel gewent maar dit was mooi je moet van de allinc niet zo veel van denken was allemaal prima maar je moet aqls je op het zwembad ligt alles zelf steeds halen maar eten prima veel keus zeer schoon hotel x
Gereisd anders in februari 2007

Garrie, Annemiek, Gian en Roan, 18-9-2006

Wij zijn half augustus 2006 twee weken geweest en de family kamer is geweldig ruim (twee aparte hotel kamers verbonden met tussendeur en heerlijke douche met geweldige straal. Elke dag schone handdoeken. Eten is prima (voor elk wat wils met heerlijke soepen, jammer dat er geen poolbar is. Receptie spreekt goed duits en locatie is top (hotel ligt tussen de bomen en niet aan een massa boulevard).

Zwembad mag wel frequenter schoongemaakt worden en jammer dat er niet in mag duiken.

Gereisd anders in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dolphin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolphin in St. Konstantin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dolphin scoort een 7 uit 10 op basis van 22 reviews.