Hotel Triada ****

Hotel Triada
Triada
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Triada bij:

2 reviews over Hotel Triada in het Nederlands

Goede ligging van het hotel en stadscentrum

Vincent, 17-6-2017

De stad Sofia is een on ontdekt juweeltje. Alles wat je in een stad kan zoeken, weinig criminaliteit of zwervers.

De stad is ouderwets goedkoop en gezellig.

We kozen het hotel als overnachting voor door reis naar Plovdiv.

De Triadis kapel is aan de overkant van de straat.

Met de taxi ben je voor 4€ in de stad maar je kan ook wandelen. Ontbijt voor 1,75€ is een aanrader, naar oost Europese begrippen zeer uitgebreid en smakelijk.

Goede optie om de stad via dit hotel te ontdekken.

Aan de overkant ligt een restaurant "smile" waar we voor voor €25,- zeer uitgebreid hebben gegeten (2 personen hoofdgerecht en 4 halve liters bier) duur en zeer luxe voor Bulgaars e begrippen maar het geld zeker waard

Gereisd met vrienden in juni 2017

René, Lia en Priscilla, 31-8-2007

Tijdens onze tweedaagse tour vanuit Zonnestrand hebben wij in dit hotel (nogal ver uit het centrum) overnacht. De suite zag er prachtig uit met massagebad, doordat onze dochter op een doorgezakt "extra" bed moest liggen en er geen vervanging was waren wij genoodzaakt in twee aparte kamers te overnachten. Ook deze kamers waren keurig met prima service (voor de liefhebbers lag er zelfs een condoom klaar). Doordat wij met een relatief grote groep waren (ongeveer 50 personen) was het geserveerde avondeten lauw/koud, het ontbijt was zeer karig met oud(er) brood en 20 croissantjes die snel op waren, na verschillende keren vragen zouden deze worden bijgevuld (moet nu nog gebeuren denk ik).
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Triada in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Triada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Triada scoort een 7.13 uit 10 op basis van 2 reviews.