7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kempinski Zografski***** bij :

5 reviews over Hotel Kempinski Zografski in het Nederlands

Zeer aan te bevelen voor een korte trip.

., 26-11-2013

Business hotel Oud, gerenoveerd zakenhotel in het midden van de stad. Een ouderwetse stijl, waar vooral liefhebbers van zullen genieten.
Gereisd anders in november 2013

Luxe!

., 24-11-2013

Een prachtig en makkelijk bereikbaar hotel. Luxe! Ik was heel tevreden, succesvol verblijf. Ik heb geboekt via Air Berlijn en heb daar een goed aanbod met hotel & vlucht gekregen. Volgende Bulgarije- vakantie op oudejaarsavond, zijn we ook weer in het Kempinski.
Gereisd anders in november 2013

Voldoet niet aan verwachting van een kempinski-hot

., 21-10-2013

Ik was in dit hotel twee nachten in het kader van een rondreis. Bij aankomst van de groep was personeel bij het inchecken overdonderd en was het niet in staat een check-in systeem te bedenken (bijvoorbeeld alfabetisch). Mijn kamer (nummer 1815) had een geweldig uitzicht over Sofia, maar was afgeleefd met vlekken op het tapijt en vieze bekleding op de stoel. De badkamer was voor een 5 sterren hotel erg klein. Geen douche, maar een bad met als glaswand - en helaas geen mogelijkheid om in de douche je aan de wand vast te houden (groot uitglijd-gevaar!). Het gedrag van het personeel bij het ontbijt was beschamend: omdat ik wat later kwam, waren alle tafels bezet en alle lege tafels stonden nog vol met vuile borden. Mijn vriendelijk verzoek aan twee (!) medewerkers om een tafel opnieuw te dekken, werd door het onvriendelijke personeel gewoon genegeerd. Daarom ontbeet ik aan een bar. Het ontbijt was lekker en er was een ruime keuze. Van een 5 sterren kempinski hotel had ik meer verwacht! Daarom geen aanbeveling!
Gereisd anders in oktober 2013

Goed hotel met uitstekende restaurants.

., 17-9-2013

Goed hotel met metro- en treinverbinding. Ruime parkeergelegenheid aanwezig. Kamers zijn gedeeltelijk toe aan renovatie.
Gereisd anders in september 2013

Prima adres.

., 7-9-2013

Een beetje ouder, goede, revarieerde restaurants, goede metroverbindingen, bij het ontbijt zagen we Sylvester Stallone, die juist in Sofia draaide.
Gereisd anders in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kempinski Zografski in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kempinski Zografski zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kempinski Zografski scoort een 7.78 uit 10 op basis van 16 reviews.