Hotel Dan Kolov ***

8,5

2 reviews over Hotel Dan Kolov in het Nederlands

Prima hotel

Harjan van Ommen, 11-10-2012

We zijn hier enkele dagen te gast geweest in augustus 2012. Prima hotel met een zeer aardige eigenaar. Hij deed zijn uiterste best om met zijn medewerkers een maximale service te verlenen.
Gereisd zakelijk in augustus 2012

Een oase in midden Bulgarije!

Albin, 5-9-2012

Wij konden niet meer in de stad terecht, alles zat vol. Gelukkig maar achteraf, deze accommodatie is SUPER! Op 10 minuten rijden van de baan. Een OASE van rust en gastvrijheid. Het Hotel ligt in het dorpje Sennik vlakbij Sevlievo. Op 5 minuten rijden is de stad Sevlievo ter beschikking met alle faciliteiten. De kamers zijn netjes, voorzien van een tv, koelkast en WIFI dat goed werkt. Ontbijt is prima en altijd meer dan genoeg. In de avond kan er worden gegeten in de tuin in 1 van de tenten of op het terras. De prijzen zijn laag en het eten is erg lekker en er is veel keuze. Dat het lekker is, is te merken aan de drukte die `s avonds ontstaat in het restaurant. Wij hebben meerdere malen meegemaakt dat het hele terras vol zat met gasten van buiten het hotel. Na het eten is het ook gezellig en wordt je goed verzorgd door de gastheer of gastvrouw. Mocht er een volgend bezoek aan Sevlievo komen dan gaan wij hier zeker weer heen. Voor bijvoorbeeld een GP in Sevlievo.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dan Kolov in Sevlievo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dan Kolov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dan Kolov scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.