Rila

Matig

1 review over Camping Bor in het Nederlands

Back to basic

Henri, 26-9-2011

Twee kilometer voorbij het Rilaklooster is camping Bor de eerste camping die je tegenkomt. Camping Zodiac ligt een paar honderd meter verder. Bezoek aan het Rilaklooster is een must. Zondagsdienst is een belevenis. Rila gebergte is prachtig om te wandelen. Ook Sofia ligt nog op acceptabele afstand (1,5 uur met de auto). Sanitair is primitief. Open wasbakken van beton; 2 hurktoiletten en een douche die af toe lauw is. Eigenaar kookt desgevraagd eten (grill) in het halfopen restaurant. De receptie verkoopt brood en andere basiczaken. Wij vonden de camping prijs voor Bulgaarse begrippen veel te hoog. We betaalden iets van € 14 per nacht.

Toch hebben we er heerlijk rustig gestaan.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bor in Rila, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bor scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.