Aparthotel Sunset Resort ****

8,1

110 reviews over Aparthotel Sunset Resort in het Nederlands

Heerlijk!!

Yvonne, 11-10-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad.

Ik ging met enige aarzeling naar Bulgarije, maar toch won mijn nieuwsgierigheid het van de aarzeling. We wilden niet in het supertoeristische Sunny Beach zitten dus we kozen voor een hotel elders. Sunset Resort ligt ong. 30 min rijden met bus/taxi van Sunny Beach. Eerst hier in NL al contact gehad met het hotel om te vragen of glutenvrij eten mogelijk is en dat was het zeer zeker, maar hier kom ik later op terug.

Sunset Resort is een supermooi hotel/resort. De kamers liggen verspreid over diverse gebouwen. Wij hadden een 3 kamer-appartement ... goh wat een luxe ... compleet met zithoek, eethoek, keuken (met wasmachine, vaatwasser, koelkast etc; dit omdat je er ook o.b.v. logies kan verblijven; wij verbleven all inclusive), 2 badkamers en omdat wij op een hoek zaten 2 balkons, andere kamers hadden ook een mooi ruim balkon. De kamer was ook schoon. Ieder gebouw heeft zijn eigen restaurant, maar daar hoef je niet te eten. Je mag in alle restaurants eten. Het kan druk zijn bij het buffet, maar wij gingen altijd vroeg en hadden geen last van erge drukte.

Koud eten ... dat valt reuze mee ... wat wij zagen gebeuren is dat veel mensen eerst eten ging halen en dan hun salade of drank, ja dan wordt het eten vanzelf wel koud of bergen eten op hun bord gooien dat bevorderd het warm houden ook niet. Er was altijd wel iets te vinden op het buffet. En hadden we niet genoeg dan gingen we naar een ander restaurant en gingen daar weer eten. De inhoud van de buffetten verschillen namelijk per restaurant. Daarbij is onze zoon (11jr) ontzettend verwend. Hij moet namelijk glutenvrij eten en op dag 1 van onze vakantie werd hij 'gekoppeld' aan 'zijn' kok. Iedere ochtend konden we doorgeven wat onze zoon wilde eten voor lunch en diner en werd alles voor hem apart gemaakt en werd hij netjes bediend. Ongelofelijk wat er voor hem werd geregeld van glutenvrij ontbijt (brood, cornflakes), kleine versnaperingen (koekjes, rijstwafels) tot lunch/diner (pasta, vlees, vis, patat, groente, soep en desserts).

Zwembad was super. Strand was heerlijk. Animatieteam was top met gedurende de hele dag activiteiten. Mijn jongens 11 en 14 jaar de hele dag niet gezien, behalve als animatieteam stopte ivm lunchpauze; dan gingen wij natuurlijk ook eten. Het animatieteam verzorgde leuke shows in een soort van theater in de kelder van een van de gebouwen, omdat het in een kelder was, was het hier goed uit te houden ook al zat je binnen. Ook hier was een bar geïmproviseerd. Op het plein voor het hoofdgebouw zat iedere avond (behalve zondag) een muzikant en ja, als je hier iedere dag bij gaat zitten dan is afwisseling welkom.

Op de zondag is er de hele dag geen animatie, maar op het plein voor het hoofdgebouw was er 's avonds toch een kleine korte show; bijv. Bulgaarse folklore of een dansshow.

Wil je van het resort ... doe dit dan met de lokale bussen. Het kost echt niets. Een bezoek aan Nessebar, een oud stadje en staat op de lijst van erfgoed Unesco, is zeker de moeite waard. Uiteraard konden we een bezoekje aan Sunny Beach ook niet overslaan; goh wat toeristisch, maar zeker voor mijn jongens leuk om gezien te hebben. Het stadje Pomorie waar het hotel ligt is niet heel bijzonder. Je kunt wel vanaf Pomorie over een betegeld pad/boulevard (goed te belopen) teruglopen naar het hotel (of naar Pomorie toe); dit pad is ong. 3km.

Via de touroperator zijn mijn man en jongens nog wel georganiseerd op jeepsafari geweest (waar de lunch overigens ook glutenvrij geregeld werd) en dit was ook heel erg tof zoals het mij bij terugkomst werd verteld. Zelf geen behoefte gehad aan een dergelijke excursie en ik heb lekker bij het zwembad vertoefd met een boek ... dat hoort ook bij vakantie.

Wij zouden dus zo nog een keer teruggaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch hotel

Vakantieganger, 9-7-2017

Heel mooi resort met alle gemakken voorzien. De kamers waren brandschoon en luxe. Het zwembad is enorm en het resort ligt aan het strand. Het was genieten!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Goede prijs/kwaliteit

Summer, 15-6-2017

Dit hotel is echt een aanrader als je niet teveel wilt betalen maar wel heerlijk wil genieten!!

Want de prijs/kwaliteit van dit hotel is namelijk top.

We zijn in juni 1 week all inclusive geweest voor €450 pp! Voor een weekje relaxen is het top want in de buurt is weinig te doen.

Je kan voor 3 Lev (€1,50) pp met de bus naar Bourgas of Sunny Beach.

Hotel is echt super schoon en groot. Er wordt door het personeel heel hard gewerkt om alles op en top te verzorgen. Je hebt genoeg keus en plek om bij het zwembad te liggen. (Geen handdoekje leggen!)

Het strand is minder mooi helaas. De animatie heeft de hele dag door een leuk programma waar je aan kan meedoen als je wilt.

Onze kamer/appartement met zeezicht was helemaal nieuw. Zat zelfs een keuken, wasmachine en vaatwasser in!

Vooral het ontbijt en lunch waren goed. Veel keus, verse omelet gebakken, goed en lekker eten. Het avondeten ook prima. Er zijn 7 verschillende restaurants waar je (bij de meeste) all-inclusive kunt eten.

De bier en wijn waren minder goed. Sparkling wine is een aanrader die komt uit een fles!

Er zijn 2 bars in het hotel waar je moet betalen voor je drankjes, dit komt omdat ze daar alleen maar originele A-merken schenken. Dit moet geen probleem zijn want 10 meter verder is een bar waar je alles gratis kunt halen.

Voor als het minder mooi weer is is er een prachtig groot binnenzwembad met een grote sportschool & spa!

Wij hebben een top vakantie gehad en je krijgt echt heel veel voor het geld dat je betaald!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie gehad

Gonny Wester, 10-3-2017

Petsoneel aan balie niet erg vriendelijk. Voor de rest was het voor ons een mooie en leuke vakantie
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Lekkere vakantieganger, 15-1-2017

Heerlijk eten

Elke dag worden de kamers schoongemaakt

Aan het strand

Kan makkelijk met de taxi naar pomorie

Aardig personeel

Lekker en gevarieerd eten

Schoon zwembad

Een aantal zwembaden dus als het ergens druk is, kan je makkelijk een andere nemen (geldt ook voor de restaurants)

Een ijssalon met heerlijk ijs

Kortom: een heerlijke vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldig hotel, absoluut voor herhaling vatbaar!

Denise, 5-11-2016

Mega groot complex maar door de diverse gebouwen en vele restaurants en zwembaden, voelt het niet zo massaal. Zeer schoon hotel, prachtige en zeer ruime kamers, prachtige zwembaden, zeer goede all in clusive, inclusief ijsjes, donuts,croissants. Eten is redelijk, je wordt er in ieder geval niet ziek van. Ligging is erg rustig maar voor de deur stoppen de stadsbussen naar nessebar en Bourgas, erg praktisch. Ik kan werkelijk geen nadelen opnoemen, wij hebben een topverblijf gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

super vakantie verblijf

guus5050, 16-9-2016

15-9-2016 terug gekomen. 5 vol. en 1 kind (2) dat is heel makkelijk samen te vatten. neem in de zomer zonnebrand middelen mee,een paar zakcenten (als je all-inclusief zit) zoals wij. verder is het eten zeer goed en niet duur. het meeste eten wordt (na vernomen te hebben) niet heet geserveerd dus lijkt het voor nl begrippen koud.(dit lees je veel) verder super groot 4 kamer app. de dubbele badkamer groep werd elke dag schoon gemaakt. (leg een paar muntjes op het bed. en er gebeurd meer.we zaten in gebouw Sigma op de 8 ste verd. super uitzicht. afgezien van wat opstart problemen (app was niet klaar) een heel goed verzorgde vakantie gehad. voor kinderen is er volop vertier in de div. ondiepe zwembaden. er is natuurlijk ook voor volwassenen heerlijk te vertoeven. een prachtige ligging.
Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig mooi en schoon Resort

LFJ, 16-9-2016

Het is een super mooi en groot resort, met diverse kleinere restaurant. Dus niet het massale. Er zijn 5 verschillende gebouwen met een eigen receptie. Geen handdoekjes leggen in de periode toen wij er waren.

Mooi Aquapark tegenover het resort die in juli 2016 is geopend. Hiervoor moet je wel entree betalen.

Hotel ligt een behoorlijk eindje van Pomorie vandaan, maar met een taxi ben je er zo (en de taxi is niet duur)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Op alle fronten een fantastisch hotel!

Marijke, 9-8-2016

- Ik heb echt moeten zoeken naar de minmpunten en er zijn er echt maar 2:

1: De vloertegels rond het zwembad zijn spekglad. Oppassen dus.

2: Niet alle bars zijn all-in. Dat is eerder lastig dan een minpunt.

- De mensen zijn allemaal aardig! Ze werken hard en zijn zeer behulpzaam. Wees zelf vriendelijk en je krijgt wat je geeft.

- Het eten wordt dagelijks vers geleverd en gekookt en dat proef je! Echt, we hebben fantastisch gegeten. Ik word eigenlijk altijd ziek in andere landen maar hier niet!

- De kamers zijn prachtig en bizar groot.

- De zwembaden zijn mooi en schoon en het strand is heerlijk.

- Het animatieteam is dolenthousiast en geeft erg leuke shows.

- Geen last van lallende pubers, die zitten in Sunny Beach.

- Rondom het hotel zijn alle winkeltjes gewoon tot laat open. Mocht je toch een drukke boulevard willen: 20 minuutjes met de bus of taxi en je zit in Sunny Beach.

- Ik kan nog even doorgaan. Dit hotel én haar personeel krijgt een dikke vette pluim van mij!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer fijne ervaring, voor herhaling vatbaar.

Familie Aertgeerts, 4-7-2016

Sunset resort is een mooi hotel. Wij hadden een appartement met 1 slaapkamer en zeezicht in het Sigmagebouw. De verschillende zwembaden waren mooi en goed onderhouden. Het personeel was vriendelijk op een enkele uitzondering na. Wanneer men zelf vriendelijk is kan men zeker niet klagen. Alles is proper en men doet zijn best om dit zo te houden. Spijtig genoeg denken sommige toeristen dat ze in alles moeten gediend worden, zelfs in het opruimen van hun eigen rommel en afval. Voor all-inclusivenormen is het eten over het algemeen goed met zelfs schowcooking in het groot restaurant. Verder kan je naar Smaragd en Diamondrestaurant gaan of na reservatie eten in The Grill house. Het strand ligt vlakbij het hotel met gratis ligbedjes en parasols. Kort aan het hotel begint een promenade die U helemaal tot in Pomorie brengt ( leuke wandeling langs de kust van ± 3.5km). Al bij al een leuke ervaring en we komen zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunset Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunset Resort in Pomorie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunset Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sunset Resort scoort een 8.11 uit 10 op basis van 120 reviews.