Hotel Sol Nessebar Palace *****

Sol Nessebar Palace
7,9

7 tips over Sol Nessebar Palace

peter, 13-8-2014
We hebben ook getwijfeld aangezien beoordelingen uiteenlopen maar neem van mij aan dat het echt slecht is. Ga je toch kan ik alleen zeggen dat je in Ravda erg goed en goedkoop kunt eten en drinken.
dka, 10-8-2014
Misschien kamer ter beschikking stellen laatste dag voor mensen die om 12u al uitgecheckt zijn en pas 's avonds moeten vertrekken.
Els, 25-7-2014
Voor jongeren is er een discotheek aan het hotel, maar ook vlakbij zijn er uitgaansmogelijkheden. Er zijn 2 aquaparken in de buurt die echt de moeite zijn voor grotere kinderen. De zeetaxi aan het hotel bracht ons (15 euro voor 2volw./2kdn) naar Nessebar, ons kindjes vonden dit een geweldige uitstap. De hoteltaxi heeft een vaste goede prijs, als je een andere taxi neemt is onderhandelen zeker aan te raden.

erik, 17-6-2014
Als je naar Bulgarije gaat, kies voor een goedkoop hotel of appartement en eet lekker in restaurants in nessebar,ozbor of sunny beach etc. Heel goedkoop en goede kwaliteit.
joeri de sterck, 10-9-2013

mooie stad nessebar zeer goedkoop voor kleren 15 a 20 lev je moet dat door 2 delen in euro ongeveer.

en pint bier van 1liter 1.5 lev

eten daar zeer goedkoop je kan er echt lekker eten voor amper paar euro.

beste is plaatselijk euros omwisselen niet in luchthaven daar is minder van waarde je vind ze makkelijk aan het hotel zelf kleine banken heb je meeste van waarde gemiddeld is dat 1euro voor 1.951 lev.

Maria, 11-7-2012
De kerkjes in het oude stadje Nessebar (verder alleen maar toeristisch...beetje té) en de kabelbaan vanaf de Blauwe Bergen bij Sliven.

marc, 25-5-2012
Geef in het begin van je vakantie een tip (10lev) aan de poolbar en je bekomt verse snacks aan het zwembad. Strand aan boulevard Sunnybeach stukken beter, te bereiken via de lokale bus, bushalte 200 meter van het hotel, bus nummer 10.