Hotel Sol Nessebar Palace *****

7,9

197 reviews over Hotel Sol Nessebar Palace in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Anne, 21-8-2017

Net terug gekomen. Jong en oud worden hele dagen bezig gehouden. Helaas niets in het Nederlands. De shows in de avond zijn leuk gedaan. Aan het animatieteam ligt het niet. Handoekjes cultuur wat vreselijk is. Strand niet bijzonder wel kan je ver de zee in wat fijn is als je met kids gaat. Maar daarentegen zijn de glijbanen en zwembaden top. De laatste bars sluiten om 23.00 uur. Altijd wel een snackje te halen bij de barretjes, wij vonden het eten in Palace niet heel erg bijzonder, maar er was genoeg wat we wel lustten. Personeel vriendelijk tegen ons. Schoonmaak van de kamers vond ik persoonlijk minimaal. Altijd opgemaakt bed, schone handdoeken en fles water. Dat was t eigenlijk wel. Je hoeft geen eigen badlakens mee te nemen, want je kan deze van je kamer meenemen en wisselen voor schone op bepaalde tijdstippen. Afstand sunny beach prima te doen met taxi. Oud nessebar is een aanrader. Wij hebben ons prima vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wederom weer een super vakantie!!

Fam den boer, 11-8-2017

Voor de tweede maal Sol nessebar palace. We hebben weer een geweldige vakantie gehad. Mooie kamer, zeer goed eten, super animatie team!! Sommige negatieve reacties kan ik niet begrijpen. Veel lawaai in de eetzaal natuurlijk als je op een groot familie resort zit. Geen zicht op zee nou als je het trapje even afloopt ben je bij de zee. En ja handdoekje leggen maar dat heb ik nog niet anders mee gemaakt in het buitenland. Buiten het ressort niet veel te beleven maar voor 7.5 euro sta je met 5 personen in old nessebar en voor 12,50 euro in sunny beach leuk om beide plekjes gezien te hebben. En het personeel werkt super hard om alles netjes schoon te houden petje af hoor! Daar kunnen sommige vakantiegangers nog een voorbeeld aan nemen door volle borden op te scheppen en meer als de helft te laten staan! Of bij het zwembad niet zelf een keer naar de prullenbak lopen. Wij hebben in ieder geval weer genoten van onze 11 dagen!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Alles voor een goede vakantie!

Suzan, 10-8-2017

We hebben 11 dagen genoten in Sol Nessebar Palace. Ruime mooie familiekamer, wij hadden met zeezicht: prachtig! Zee via trap bereikbaar, vele mooie uitdagende glijbanen, zwembaden, lekker eten. Buffetten werden goed aangevuld en er was een ruime keuze. Heerlijke toetjes. Nadelen augustus: ja het was druk bij de zwembaden: handdoekje leggen helaas. Palace ligt tussen 2 andere Sol hotels in, je mag gebruik maken van elkaars zwembaden, maar je mag geen gebruik maken van de bedjes bij het zwembad. Dit wordt helaas niet gecontroleerd. Daarom lagen er bij ons gasten van de andere hotels bedjes bezet te houden, waardoor wij geen plek hadden. Receptie kan idd iets vrolijker, maar daar hoef je niet vaak te zijn. We zijn een keer naar Nesebar Old town gelopen vanaf het hotel, ongeveer 45 minuten. Ook Sunny beach is ongeveer net zover.Wat een top animatie team was er aanwezig. Overdag druk met sport en activiteiten en 's avonds brengen zij ook nog een mooie show. Echt super enthousiast team!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kan véél véél beter

Lieven, 3-8-2017

De ligging is niet bijzonder. Als je buitenkomt is er niets. Daarnaast kun je bijna nergens vanuit de tuin of het restaurant de zee zien, door hoge bomen. Het drinken is beneden alle peil. Alle coctails komen uit 1 tapinstallatie. Weinig smaak en al zeker niet zoals het moet. Een mojito met sprite of cola wordt er gevraagd?? Er zijn vele zelfbediening automaten voor frisdrank en bier. De meeste zijn met namaak cola en ..., slechts in het restaurant en achter de bar (geen zelfbediening) kun je een echte cola, fanta ... krijgen. Buis boven plafond badkamer lekte, ipv te herstellen zoals het hoort, zetten ze een bakje om het water op te vangen, dan 2 nieuwe plafondtegels, na 1 dag lag heel de boel op de grond. Dit tot 3 x toe. Quality manager aangesproken, mochten de laatste nacht andere kamer hebben, maar wij zagen dit dan niet meer zitten. Service: sommige zijn TOP, andere totaal onvriendelijk. Kamers zijn in orde. Enkel het eten is echt LEKKER, één van de betere all-ins die we ooit hadden. Zwembaden zijn niet verwarmd, in het begin was het water heel koud. Popcorn 's avonds alsook kermisattracties in het hotel en kluisje zijn betalend.

Geen 5 sterren waard

Gunther Versweyveld, 26-7-2017

Wij (koppel met 2 kinderen van 7 en 12 jaar) hebben 12 dagen gelogeerd in het hotel. Toen we toekwamen hadden we het gevoel in Centerparks rond te lopen. Heel druk en geen stoel meer vrij te vinden. We kregen een paars bandje voor de all-inn en de 4 sterren hotels links en rechts naast ons hadden een rood en een geel bandje. Na een paar dagen vroegen we ons af waar het verschil zat tussen het 4 en 5 sterren hotel. Blijkbaar mochten wij over alle zwembaden, restaurants en bars beschikken en de klanten van de andere hotels hadden zogezegd geen toegang tot ons hotel. Al van heel vroeg in de ochtend was het vechten voor een stoel omdat die met de gele en rode bandjes op onze stoelen zaten. 's Avonds in het restaurant liepen er ook vrolijk gele en rode bandjes eten op te scheppen. We zijn uitleg aan de manager gaan vragen maar die bleef wat rond de pot draaien en had geen zinnig antwoord. De hostess van de touroperator wist het ook blijkbaar niet. Er werd met andere woorden niets aan gedaan. Het eten was ok maar ook niet top. Geen showcooking of dergelijke. Wij hebben altijd buiten gegeten omdat het een gigantisch lawaai was in de eetzaal. Dranken waren triestige bedoening. Ook voor de mensen uit het 5 sterren hotel was er geen andere of extra drank voorzien. Kamer met zicht op de zee was ok maar na het douchen stond de badkamer onder water. Kids vonden het wel een goed hotel en hebben zich rot geamuseerd. Voor mij is dit hotel net 4 sterren waard. Eén van de minste 5 sterren hotels die we ooit gedaan hebben...
Gereisd met vrienden in juli 2017

Kon beter

Fam. M, 25-7-2017

Kamers zijn ruim en netjes, mooie badkamer. De cocktails uit het all in pakket waren van matige kwaliteit. Voor ongeveer 5 Leva kan je een lekkere cocktail kopen. Het eten valt mee, weinig variatie weliswaar. Het restaurant is niet gezellig, lawaaierig en druk. Veel leuker om buiten te zitten om te eten. Aan het zwembad zijn er ligbedden genoeg voorzien. In het aquapark zijn de glijbanen beschikbaar volgens een rotatieschema, in andere hotels nooit meegemaakt! Merendeel van het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Historisch centrum Nessebar op +- 30 min stappen. Bus 1.30 leva per persoon. Taxi ongeveer 15 leva. Weinig te zien in omgeving. Volgens ons 4 sterren ipv 5.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ons zien ze nooit meer in Bulgarije!

Vanbeneden, 20-7-2017

Geen 5sterren waard. Verouderde kamers met mankementen.We hadden een kleine kamer met zeer klein balkon aan de straatkant. We hadden een 2 p kamer met 2 kinderbedden geboekt. De kinderen sliepen op een kleine zetel. De zetels waren oud en vuil (dat zag je als je onder de lakens keek). Veel vh personeel was zeer onvriendelijk (de redders aan de zwembaden waren het ergst). Ze staken niet weg dat het tegen hun zin was. Als je iets vroeg, kreeg je vaak een snauw of een armgebaar als antwoord. Een taxichauffeur zei ons dat dit de mentaliteit is in Bulgarije. Op de duur was het lachwekkend omdat het er zo over was. Het eten was wel goed. Veel keuze en alles werd constant bijgevuld. Wij hebben ons altijd buiten gezet om te eten want de eetzaal binnen vonden we heel ongezellig om te zitten. De alcocholische dranken waren slecht. Alles werd precies met water aangelengd.De glijbanen vonden we tof. De kinderen amuseren zich zeker.We hadden er meer van verwacht.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed hotel

Michiels, 13-7-2017

Goed prijs kwaliteit. Vriendelijk en lekker eten, één minpuntje, mensen van de twee 4 sterren naast het hotel zitten aan het zwembad van de 5 sterren waardoor voor die mensen soms geen plaats meer is... het management doet er ook niets aan (navraag gedaan bij veiligheids manager)

éénmalig

kelly, 25-6-2017

Wij zijn 's avonds aangekomen, kregen zeer weinig uitleg aan de receptie. We kregen een plattegrond van alle hotels in onze handen geduwd en moesten uiteindelijk zelf onze all in bandjes aan doen. Kregen al rap door dat als je geen fooi geeft, dat er niet veel gedaan word. Onze bagage werd naar de kamer gebracht en kregen daar een heel vlugge uitleg over de kluis. Natuurlijk slaagde ik er al in om de kluis te blokkeren met als gevolg dat we de volgende dag terug bij receptie stonden. Aangezien het een all-in is gaf ik geen fooi aan diegene die mijn valiezen gebracht had, dit viel dus al niet in goede aarde. Werd al getrakteerd op bulgaarse scheldtirade op de gang toen ik uiteindelijk de deur wou sluiten na zeer vermoeide dag. Daarna volgde nog serieus geroddel naar de kuisdame toe. Kregen al snel door dat er praktisch niet gekuist word op de kamer. Besloten dus om volgende dag toch wat fooi te leggen voor kuisdame. Met als gevolg dat er nog steeds weinig gekuist werd, maar nu rook onze kamer toch één dag een beetje frisser.

Over het eten zijn we eens dat het heel éénzijdig is. Twee keer per dag konden we kiezen uit frieten, overgare (soms nog harde) rijst of gebakken aardappelen. De soep was heel flauw van smaak, net zoals sommige vleessoorten die gebakken werden op een hete plaat. Het vlees was soms niet volledig doorbakken. Ik kan wel 2 pluspunten van het buffet geven, zeer uitgebreide fruit en groenten assortiment. De kinderen moesten het ook dagelijks doen met spaghetti of pasta met carbonara of spaghettisaus.

De zwembaden waren voldoende groot alleen spijtig dat de ligzetels zo snel bezet waren door zonnekloppers. Zeer interessant aquapark voor kinderen. Ze zullen hun zeker niet rap vervelen hier.

Hotel lag zeer rustig gelegen, en als je ongeveer 30 à 40 min wandelde kwam je uiteindelijk uit in het oude gedeelte van nessebar. Wij hebben de route langs de weg gevolgd. Het was ook mogelijk om vanaf het hotel een zeetaxi voor 15 à 17 lev per persoon per rit te betalen. Hebben we uiteindelijk niet gedaan, omdat het éénmaal nog vlot te bereiken was te voet.

Nog even iets zeggen over de handdoeken voor het zwembad, wij hadden aan de receptie geen kaarten hiervoor gekregen. Daarna had ik op de kamer gelezen dat als je bij vertrek geen kaarten terug inlever dat dit je 20 lev per kaart zou kosten. Gingen dus de volgende dag direct naar receptie om achter deze kaarten te vragen. Er werd een groot boek bijgehaald waar in opgeschreven werd dat je de kaarten ontvangen had. Tijdens uitchecken werd dit boek echter niet opnieuw geraadpleegd. Hierdoor kan het je dus gerust extra geld kosten tijdens uitchecken als je dus geen kaarten had ontvangen.

Eind conclusie; onze reis naar bulgarije zal éénmalig zijn.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie en verzorgd resort.

starttorun, 25-6-2017

Mooie verzorgde standaard kamer.

Lekker gevarieerd eten en voldoende fruit bij de 3 maaltijden, ik persoonlijk heb er verder niets op aan te merken.

Het hotel heeft een prachtige gemeenschappelijke tuin met de twee zusterhotels Mare en Bay. Minpunt, in de onmiddelijke omgeving is niets te zien en beneden het hotel ligt er een zéér klein zandstrand waar men moet betalen voor ligzetel en parasol. Oude stad Nessebar ligt op +/- 3km.

Eigenlijk Sunny beach is beter gelegen en heeft een mooi groot zandstrand.

Het hotel is bij mij een aanrader voor een kort verblijf;

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sol Nessebar Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Nessebar Palace in Nessebar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Nessebar Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Nessebar Palace scoort een 7.87 uit 10 op basis van 203 reviews.