Hotel Marina Palace ****

8,6

7 reviews over Hotel Marina Palace in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Dutchies, 27-8-2016

Mooie ruime hotelkamers zoals op de foto's. Goede bedden, ruime kamer, goedwerkende airconditioning, prima balkon. Badkamer met toilet, bidet, wastafel en fohn. Goede douche met lekkere straal.Ons uitzicht viel wat tegen. We keken uit op een dichtbij staand appartement. Schoonmaakster kon wat beter vegen maar verder goed. Hadden ook wifi op de kamer maar hoe verder je van de lobby af zit hoe slechter de ontvangst.

Het eten was over het algemeen goed en voldoende. Veel variatie en wisselend per dag. Minpuntje was dat het vlees regelmatig wat aan de droge kant was.

De genoemde Skybar viel qua entourage en gezelligheid tegen. Niet echt gezellig. Op de foto's kwam het mooier over. Bediening hier kon wel wat vriendelijker. In de rest van het hotel vriendelijk personeel hoewel sommigen eerst wat tijd nodig leken te hebben alvorens zij een praatje durfden te maken.

Het zwembad was heel verfrissend maar nog kleiner dan het al leek op de foto's maar hadden heerlijk strand (niet t/o het hotel) welke op idd zo n 300m lag. Oude stadje was leuk en mooi maar er waren alleen kleding-, souvenirwinkels en restaurants. Niets van oorspronkelijke bewoners.

Over het algemeen genomen heerlijke en relaxte vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige ligging en servicegericht personeel

Karin, 8-9-2015

Hotel Sol Marina Palace heeft een ideale ligging in New Nessebar, niet ver van de luchthaven en tegenover het schiereiland waar Old Town Nessebar ligt.

Hotel Management: toegankelijk, vriendelijk, service gericht en de overige medewerkers heel gastvrij en gezellig.

Restaurant: Mogelijkheid om zowel binnen als buiten te eten. Locatie buiten gezellig en modern. Binnen groot, genoeg ruimte tussen de tafels voor privacy. Tafels worden snel schoongemaakt en opgeruimd.

Maaltijden: met zorg bereid, afwisselend, voldoende keuze en passend bij een 4-sterrenhotel. De Italiaanse- en Bulgaarse avond vond ik erg leuk. Ik hou niet van vis (ook een thema-avond) maar er waren ook voor niet-visliefhebbers voldoende andere gerechten.

All Inclusive bar: grote keuze aan cocktails, snacks en de mogelijkheid om zowel binnen als buiten te zitten.

Dagbar & Sky bar (drankjes tegen betaling bij AI-formule): relaxte sfeer en dranken voor lage prijzen met leuk personeel.

Kamer: ruim genoeg en erg schoon.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Sol Marina Palace maakt belofte niet waar

Frank en Kitty, 2-7-2012

Op zich is Sol Marina Palace een erg mooi hotel wat aan zee ligt. Volgens de foto's op de site van touroperator doet het vermoeden dat je ruim uitzicht hebt op zee uit o.a. de eetzaal en de kamers. Echter blijken de foto's flink bewerkt. Desondanks een prima uitzicht. Het beloofde all-inclusive was slechts in één van de drie aanwezige bars, en ook in de meest ongezellige. In de overige bars werden we geacht te betalen. Het personeel was, raar genoeg, verboden om met gasten te praten. Jammer, want het leken best leuke mensen. Het strand wat op 300 meter van het hotel moet zijn is aanwezig. Echter moet je daar ook 30 leva per hele dag toegang voor neertellen (excl. parasol en ligstoel à 7 leva p.s.). Het eten is wel iedere dag anders. Ook de kamers werden goed schoongehouden.

Bijzonder mooie locatie

Jaap en Inge, 26-6-2012

Het hotel ligt absoluut op een zeer fraaie plek. Het uitzicht van het dakterras en de balkons is gewoon super mooi. De kamers en het hotel zijn ook erg mooi en ruim van opzet. De omgeving is prachtig en biedt goede mogelijkheden voor een excursie naar bijvoorbeeld Sozopol met de Fastferry.

Het personeel is vriendelijk en een beetje afstandelijk.

We hadden all-inclusive geboekt echter dit viel een beetje tegen omdat we drankjes en tussendoortjes uitsluitend in ongezellige pub konden krijgen. In de Sky- en de andere bar moest je ervoor betalen. We hebben hierover een klacht ingediend maar het werd niet opgelost.

Het eten was over het algemeen genomen goed alleen kwam het regelmatig voor de het te koud was. De quality manager heeft geprobeerd op te lossen en later ging het ook beter.

De keuze was wat beperkt.

Toch niet zo geweldig

willem, 21-6-2012

Bij hotel Sol Marina Palace is de all inclusife erg onduidelijk. bij de skybar en de daybar moet je betalen en de irishpub oftewel de allinclusive bar is zo ongezellig gemaakt dat je wel naar de betaalbarren toevlucht want in de irishpub wil je niet de hele avond zitten.

Ook waren er op de zonne terrassen veel ligbedden kapot en de houten vloer gaf veel splinters.

All in niet waargemaakt

wouter blikman, 17-6-2012

Mooi hotel op mooie plek . De 4 bars zijn er in werkelijkheid maar 3 waarvan er dan 1 overblijft voor all in . Deze bar ( Ierse Pub ) ligt op een tochtige plek (met af en toe een riool lucht )naast het hotel.De 2 andere bars , straatkant en boven op het dak , zijn leuk om te zitten, maar het nuttigen van koffie of iets anders vallen niet onder de all in formule( betalen dus ).Dat zijn de regels van het hotel op dat moment. De algemene voorwaarden van de reisorganisatie geven aan dat dit mag, zodat zij in ieder geval niet verantwoordelijk zijn voor het wijzigen van spelregels tijdens het spel. Niet netjes en een gemiste kans voor het hotel . Na een gesprek hierover met de manager en de belofte er op terug te komen ( na ruggespraak met de reisorganisatie)hier niets meer over gehoord. Deze reis organisatie en dit hotel, sla ik maar eens een keertje over .

Fantastische plek

Jose Wonnink, 12-6-2012

Hotel Sol Marina Palace in Nessebar.De kamers zijn ruim, een mooi balkon.

Het personeel is heel erg vriendelijk en voorkomend. Het restaurant ziet er keurig uit en het eten is er smakelijk. Het zwembad op het dak is fijn alleen een beetje klein.En een leuke Sky bar op het dak ,met heerlijke koffie.

Natuurlijk ook andere lekkere drankjes.

Er is echter een min punt in dit hotel.Je boekt All Inclusive en je mag alleen in de (Ierse PUB) een donker tochtig hol, je drankje halen en nuttigen. Je mag je drankje nergens anders mee naar toenemen. Het is de bedoeling als je ergens anders gaat zitten, dat je betaald voor je consumptie en ik maar denken dat we all inclusive hadden niet dus. Wij hebben met de andere reizigers samen, bij de hostes van touroperator geklaagd maar die zei er niets aan te kunnen doen. Foutje van touroperator om dit hotel dan als All Inclusive te verkopen? Ik had me van All In iets anders voorgesteld. We hadden dit nog nooit eerder gedaan.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marina Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Palace in Nessebar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marina Palace scoort een 8.59 uit 10 op basis van 11 reviews.