Hotel Sofia ****

Hotel Sofia ****
6,9

Matig

6 reviews over Hotel Sofia in het Nederlands

Ons verblijf in dit hotel

cheryl, 27-9-2014

Het hotel en de kamers waren goed.

Badkamer had wel iets ruimer mogen zijn, er zat ook chloor in het douchewater.

Het was een mooi groot zwembad heb er 1 keer even in gezwommen maar naar mijn idee zat er te weinig chloor in het zwembad water waar ik uitslag van op mijn huid kreeg.

In het restaurant lette het personeel goed op of er geen lege borden en glazen stonden en die werd dan netjes opgehaald.

Alleen heel erg jammer dat er veel luidruchtige studenten in het hotel waren en die zaten vanaf 11:00 uur al aan de alcohol en midden in de nacht hoorde je de studenten nog steeds.

Gereisd anders in september 2014

het was eens !

luuk, 25-9-2008

we waren tevreden met de kamer we hadden zee zicht.badcel klein maar was goed te doen. over het eten !dat was een aan fluiting het leek wel een 2 ster hotel. dus nooit meer.
Gereisd met partner in september 2008

Goede ligging

Claudia, 14-9-2008

We waren met vier personen en kregen een connected room. Er was een toegangdeur naar de hal waaraan twee kamers gelegen zijn. Zowel de kamers als de badkamers waren groot en ruim en beiden hadden een balkon. Er werd helaas niet goed schoongemaakt in de badkamers maar voor de prijs/kwaliteit namen we dit op de koop toe.

Wij verbleven op basis van halfpension. Het ontbijtbuffet is prima en ook het avondeten is voldoende. Net zoals in andere hotels ben je na een week het eten wel zat en kun je uit eten in de omgeving (ongeveer Eur 5,00 voor een maaltijd).

Bezienswaardigheden in de omgeving is het klooster (Eur 17,50 met de taxi voor een retour). Ook is Varna stad met de bus makkelijk bereikbaar (Eur 1,50 enkele reis). Het strand ligt op loopafstand waar je ligbedden kunt huren voor Eur 3,50 per dag. Het hotel heeft een zwembad waar je een ligbed kunt huren voor Eur 2,50 per dag.

Gereisd anders in september 2008

Goede ligging

Claudia, 14-9-2008

Gereisd met vrienden in september 2008

goed hotel voor de bulgarse normen

van Duuren, 18-7-2008

Hotel ziet er goed uit, mooie zwembad en eetzaal. Kamer ziet er op zich verzorgt uit, badkamer is gedateerd. Avondeten vaak aan de koude kant maar blijkt voor de Bulgaren gewoon te zijn en op zich genoeg keus, voor de kinderen een apart kinder buffet.
Gereisd anders in juli 2008

Annette, 23-9-2007

Schoonmaak in het hotel was matig. Bediening was over het algemeen vriendelijk en de ligging perfect. Het eten daar en tegen was niet echt lekker en oppassen met het briefje van de minibar, deze worden niet altijd vernieuwd. De kamers verder waren mooi en ruim.
Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sofia**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofia in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofia scoort een 6.89 uit 10 op basis van 12 reviews.