Hotel Slavei **

Slavei
5,7

9 reviews over Hotel Slavei in het Nederlands

Marion Golsteijn, 21-9-2007

Prima prijs|kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet. Alleen de kamers waren slecht, klein en warm (geen airco), onfrisse vloerbedekking, kapotte lampjes etc. Goed zwembad met genoeg ligbedden.
Gereisd familie in september 2007

P. Schreurs, 2-9-2007

Slavei was een v.d oudste hotels v GS.Dit was aan de o.a de kamer erg te merken.Gelukkig was onze kamer wel schoon en werd het wasgoed dagelijks verschoont.Verder was het personeel totaal niet vriendelijk, service gericht, klantvriendelijk etc.We kebben het super gehad maar de prijs voor het geheel was veel in verhouding met de kwaliteit die we er voor terug hebben gekregen.
Gereisd met partner in augustus 2007

I Metin, 17-8-2007

de ligging van het hotel is ideaal. strand,disco's alles in de buurt.

alleen het eten buiten het hotel was dramatisch.

voor de rest was het hotel redelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Isa, 2-8-2007

In juli 2007 in dit hotel verbleven. Kamers klein, heel eenvoudig maar voldoende. Je weet vantevoren dat je in een 2* hotel zit dus verwacht er niet teveel van. Ontbijt vond ik persoonlijk niet goed. Het brood was dagelijks inderdaad zeer droog en de keus was beperkt. Vele gerechten v.d. menukaart waren wel goed. Een deel van het personeel spreekt Engels. Zwembad was goed, hotel precies naast de barretjes en winkelstraten. Als je niet kan slapen zonder airco, kun je dit hotel beter niet boeken want de kamers zijn ontzettend warm. Het eten en drinken in het hotel (maar ook buiten het hotel): spotgoedkoop!

Wij waren er met een groep jongeren en voor ons was het ideaal. Het hotel is absoluut niet luxe, maar is het de 2* wel waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

jan zweiphennig, 27-7-2007

redelijk goed hotel voor een schapelijke prijs

vriendelijk personeel

kamers zijn eenvoudig maar schoon elke dag nieuwe handdoeken en beddegoed.

ligging op loopafstand van strand en winkels zoals oa supermarkt en souveniers.

Gereisd met partner in juli 2007

S. de bruin, 26-7-2007

er was ons verteld dat we er leuk uit konden gaan en dat het erg populair zou zijn bij nederlandse toeristen.

Er waren zeer weinig jonge nederlandse toeristen te vinden, wel heel veel zweden, russen, engelse en finnen hier zijn ook alle uitgaansgelegenheden opgericht.

Het is erg op sex gericht, er zijn veel eroticsparty´s in "normale" discotheken en er zijn veel sexshops te zien aan de openbare weg.

het eten was slecht ook bij de duurdere restaurants was de kwaliteit van vlees e.d slecht te noemen, 1x zijn we er zelfs ziek van geworden!!

het hotel was een 2*hotel, de kamers waren zeer klein, wc en douche in 1 geen douche cabine maar de douche kop hing gewoon naast de wastafel tegen over de wc.

op de vloer lag vloerbedekking wat er erg ranzig uitzag, bedden zijn de gehele wek niet verschoond.

bulgarije is een land waar wij nooit meer heen gaan!

Gereisd met partner in juli 2006

W.Z. Zacharian, 19-7-2007

Ik vind prachtige vakantie. We hebben het genotten. Ik ga vanaf vandaag alleen met

Touroperator op vakantie.

Gereisd familie in juli 2007

A.G. van Eekelen, 5-7-2007

Zeer eenvoudig hotel, maar zeer schoon en netjes. Personeel erg vriendelijk, ontbijt prima en ligging ook heel mooi. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Tip: ga niet in augustus naar hotel Slavei, er is nl. geen airco, dus vreselijk warm!!
Gereisd met partner in juni 2007

django, 25-8-2006

Ronduit slecht, nooit meer. Poep drijft gewoon in de douche tijdens het douchen.

Manager is onbeschoft en arrogant. Zo een hotel als Slavei heb ik nog nooit meegemaakt.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Slavei in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Slavei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Slavei scoort een 5.73 uit 10 op basis van 11 reviews.