Hotel Sdravez ****

6,7

Matig

10 reviews over Hotel Sdravez in het Nederlands

Peeters, 7-1-2007

Wij zijn in 2005 in Bulgarije geweest.

Het hotel was beneden peil.

Ontbijt en avondeten niet lekker, iedere dag hetzelde.

Ons zien ze daar niet meer terug

Gereisd anders in januari 2007

Lies, 31-8-2006

September 2004 zijn we daar geweest.

Ze hadden ons eerst een verkeerde kamer gegeven, maar na veel geklaag en gezeur verplaatsten ze ons naar een soort duplex op de bovenste verdieping. Hier hadden we wel zeezicht. Het eten was vrij ééntonig maar toch eetbaar. Verder was de ligging niet echt ideaal omwille van de steile trappen. Ik geef dit hotel een 3* ipv de 4. Goudstrand zelf was echt geweldig. De vele goedkope winkeltjes en restaurantjes maakten alles goed. Ook een shoptrip naar Varna raadt ik zeker aan :)

Gereisd anders in augustus 2006

peeters patrick, 4-5-2006

mooi hotel, goede ligging; eten goed voor één week, service alleen goed in julli en augustus dan is er personeel genoeg. prijs zeer goedmaar voor 4 sterren heb ik mijn twijvels.

deze jaar gaan we naar de shipka daar is het eten goed maar zoals alle hotels waar we geweest zijn voor 1 week.

we gaan al jaren naar Bulgarije

Gereisd met partner in juni 2005

X & K, 21-3-2006

Wij zijn geweest in juli 2005.

Proper hotel maar dat is ook alles .

Eten was zeer slecht.

Ontbijten was met zeer luide muziek .

Avondmaal beneden alle pijl .

Personeel zeer onbeleefd .

M.A.W. ONS ZIEN ZE DAAR NIET MEER TERUG !!!!

Gereisd anders in maart 2006

Lynn en Kristof, 26-7-2005

Pluspunten: goede ligging (je moet wel telkens een stukje steil naar beneden gaan voor je aan het strand komt), mooie ruime kamer met airco en minibar en degelijke service.

Minpunten: het werd hier al meerdere keren aangehaald maar het eten was een ware teleurstelling. Niet alleen weinig keuze maar nauwelijks variatie en op 12 dagen tijd geen enkel gerecht gegeten dat je echt 'lekker' kon noemen. Het Dessert/Fruitbuffet staat bovendien niet gekoeld en tot onze grote hilariteit vloog er elke morgen en avond wel een mus naar binnen die had ontdekt waar het lekkers stond... De erg harde bedden zijn hier ook nog het vermelden waard.

Hoewel Sdravez dus zijn kwaliteiten heeft lijkt het ons weinig waarschijnlijk dat we hier terugkomen. We hebben ingezien dat je in Golden Sands eigenlijk best alleen kamer met ontbijt neemt want je kan 's avonds kiezen uit wel 100 restaurantjes.

Gereisd anders in juli 2005

patrick, 24-6-2005

mooi hotel, rustig gelegen, zwembad ok, kamers in orde,service in orde maar je moet tussen 20/6 en 31/8 er zijn , daarvoor of er achter geen service.

het eten is er lekker maar goed voor 1 week, daarna moet je gaan eten wand alles komt terug.

en er is geen zeezicht.

Gereisd anders in juni 2005

Piet en Ivonne, 19-6-2004

Prima hotel netjes en schoon. Personeel was ook zeer aardig. Als je voor je rust komt dan is dit een perfect hotel.

Ontbijt hadden we iets meer van verwacht.

Diner kan je beter buiten de deur doen. Geen variatie en geen smaak! Het eten is zeker geen 4**** waard.

18-06-2004

Gereisd anders in juni 2004

Jessica en René, 24-5-2004

Prim ligging wat ons betreft maar je moet absoluut niet slecht ter been zijn vanwege de trappen. De service vonden wij zeer slecht zeer norse mensen zeker niet vriendelijk. Redelijk ontbijt, maar het avond eten kunnen we aanraden om dit buiten de deur te doen.
Gereisd anders in mei 2004

Baudina, 22-2-2004

Goed maar eenvoudig hotel. Schoon. Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed in buffetvorm. 's avonds hebben we hier nooit gegeten maar wel van mede-gasten gehoord dat er weinig variatie is. Een tip: ga eens eten bij het eerste restaurant aan de linkerkant boven aan de trappen richting strand. Leuk met elke avond folklore.
Gereisd anders in februari 2004

Cees en Joke De Meern, 18-9-2003

Dit is geen 4 sterren waardig eten is beneden de maat en is iedere dag het zelfde met dezelfde smaak. Tijdens ons verblijf meerdere nachten geen oog dicht gedaan vanwegen blaffende en jankende zwerfhonden.

Animatie moest menig maal extra voor betaalde worden, al stelde deze nagenoeg niets voor.

De andere 4 sterren hotels zoals Lilian, Marina, Arabelle en de deide Ibostar Hotels zijn perfect.

Je ziet ons niet meer terug in dit Hotel.

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sdravez in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sdravez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sdravez scoort een 6.7 uit 10 op basis van 10 reviews.