Hotel Riviera Beach *****

Riviera Beach
8,8

25 reviews over Hotel Riviera Beach in het Nederlands

Een zonnige vakantie maar daar houdt het bij op

Willems, 3-7-2012

Bij aankomst om 21.15u was het restaurant gesloten. Er werd een maaltijd beloofd om 22u maar nooit gekregen ; uiteindelijk gebruikt gemaakt van het middernachtbuffet.

Hotel overwegend bezet door Bulgaren, Russen en Duitsers. Wij waren de enige Nederlandssprekende gasten. Het personeel geeft uit zichzelf geen informatie. Alles moet gevraagd worden. Communicatie met het personeel in Engels of Duits verloopt daarbij stroef. Animatoren zijn erg vriendelijk en spreken wel vlot Duits.

Om 07u zijn alle zetels met parasols reeds bedekt met handdoeken, die soms zelfs 's nachts blijven liggen. Gelukkig was er meestal in de namiddag wel ergens een plaatsje vrij.

De (betalende) uitstap naar een Waldfest was erg goed (mede door de aanwezigheid van Nederlandstaligen uit andere hotels).

Gereisd met partner in juni 2012

Zeer klant onvriendelijk

Miep, 3-8-2011

Een prachtig gelegen hotel met mooie grote kamers.

Het personeel was over het algemeen zeer onvriendelijk. Er was nergens bediening zowel in het restaurant als aan de bar. Zelfservice voor een 5 sterrenhhotel. Geen animatie in de avond, nog geen muziekje.

Het eten was matig en meestal lauw.

Een mooi hotel waar veel meer uitgehaald zou kunnen worden.

Gereisd met partner in juli 2011

Geweldig!

Chloé Dekoninck, 11-8-2010

wij zijn dit jaar terug geweest naar het hotel en het is zeer leuk! waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer. dat hoop ik toch! de ligging is zo goed! vlak aan de zee. ook zijn we dit jaar naar het varna shoppingcenter geweest. die plek is geweldig! zeker een aanrader voor iedereen zelfs als je niet van shoppen houd!! maar het allerbeste aan de reis zijn de animators! ze zijn echt geweldig! ik mis het echt en ik hoop echt dat we volgend jaar nog eens terug gaan!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riviera Beach bij:

zeer mooi gelegen. dicht bij de zee en winkels.

chloe dekoninck, 27-12-2009

het is een zeer mooi hotel. Zeer goed gelegen bij de zee en in de buurt van winkeltjes en bars. Zeer kindvriendelijk en zeer toffe animators. de service is zeker zeer goed. plus je hebt een zeer mooi uitzicht op zee. Kortom het "perfecte" hotel!
Gereisd met oudere kinderen in december 2009

supper geweldig formidabel

sarah , 27-12-2009

het eten was niet uitgebreid maar wel supper lekker . het personeel was heel vriendelijk en de animatoren waren supperduper tof . het was vlak aan zee, je kan van het zwembad naar de zee overstappen al je wil .de kamers waren leuk en ook heel proper .voor kinderen is het zeker een aanrader . ze kunnen ons volgend jaar zeker en vast terug verwachten .echt een geweldig hotel

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

topper, beste hotel ooit"

willy janssens, 22-12-2009

prachtig hotel, beste hotel ooit dat we hadden in bulgarije.(31 maal in goudstrand geweest). zeker aanrader voor families met kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in december 2009

eten slecht dus dit niet meer

savio en lydia, 31-7-2009

mooi hotel,mooie kamers, prima gelegen direct aan strand met altijd zeezicht.heel groot minpunt eten zeer slecht voor 4 sterren 15 dagen onbijt elke dag zelfde savonds af toe wat anders maar veel eten slecht klaargemaakt ook minpunt geen leuk personeel stugge mensen bulgaren en sagarynig niet zo leuk met kinderen omgaan
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

proper hotel en mooie ligging

Haex Anke, 16-7-2009

Het positieve is dat het een zeer proper en goed onerhouden hotel is dat mooi en rustig gelegen is. De kamers zijn groot en comfotabel.

Nadelen: ETEN is niet gevarieerd en er is 's middags hetzelfde als 's avonds. Na 2 dagen heb je alles al wel gehad. All -inn is zeer slecht vb. de poolbar moet je betalen, maar als je naar binnen gaat om een cola te halen moet je niets betalen.

Er is ook veel verschil tussen de het all-inn aanbod en het betalend aanbod.

De redders aan het zwembad liggen van tijd te slapen of sms-en, maar toezicht houden doen ze zeker niet veel. Aan de receptie kennen ze een heel klein beetje Duits en Engels maar erg vriendelijk zijn ze niet. De animatie wordt gedragen door een persoon die de anderen opgang moet trekken. De thomascook dame was trouwens ook niet erg vriendelijk, bij de kennismaking rammelde ze precies een deuntje af. Het hotel was vroeger van de communisten die er hun vakantie doorbrachten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Redelijke hotel

5-10-2008

Een hotel waar we voor de 2e keer kwamen. Ligging van hotel is prima en ziet er ook goed uit. Alleen is het eten vaak lauw en zie ik bepaalde groenten vaak terug. Het is niet gevarieerd. Bij minder weer is de hal met de bar en de receptie erg onrustig. We vonden het geheel vergeleken bij verleden jaar minder.
Gereisd met partner in september 2008

Mooi hotel met een goede ligging

Diana, 22-8-2008

Wij zijn hier begin juli geweest en het hotel is heel mooi, met mooie zwembaden. Het eten is redelijk gevarieerd en de kamers zijn ruim en netjes. Wij vonden het een van de betere hotels in Goudstrand.
Gereisd familie in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riviera Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera Beach in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riviera Beach scoort een 8.78 uit 10 op basis van 37 reviews.