7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Primasol Strandja**** bij :

65 reviews over Hotel Primasol Strandja in het Nederlands

Leuk hotel goede prijs kwaliteit

niels war, 26-8-2013

Bij het boeken van deze reis bij touroperator werd ons vertelt dat dit een jongeren hotel is. Dit was echter niet helemaal waar, je ziet er in het algemeen gezinnetjes en oudere stellen. Het maakte ons niet uit, wij kwamen overdag om te relaxte en s'nachts om te feesten.

Het hotel heeft schone en nette kamers, wij waren met ze 3e en hadden een 2 persoons kamer met een uitschuif bed. De andere 2 persoons kamers waar je met ze 2e in sliep waren iets kleiner. De kamers worden elke dag netjes gemaakt.

De ligging van het hotel was prima, je loopt binnen een minuut de boulevard op. Het personeel was over het algemeen aardig en behulpzaam op een heks bij de receptie na.

Het eten was medium maar voor ons goed genoeg, keuze uit 2/3 vlees soorten altijd wel wat vis, rijst, aardappel, salade bar, soep en wat zoetigheden. Alleen de variatie liet wat ter wensen over.

Zover ik heb gezien is dit een kindvriendelijk hotel, er is een gezellig animatie team voor jong en oud

Gereisd met vrienden in augustus 2013

dit nooit meer

boel, 2-8-2013

oud hotel,borden stukken af,lepeltjes voor koffie waren er niet,koffie zag eruit als water,personeel spreekt weinig of geen Engels,waren ook niet vriendelijk,zwembaden ok,maar wel vuil aan de randen,eten was te doen,maar zag er niets smakelijk uit,niet veel variatie,animatie was heel tof,spraken allen Engels en doen echt hun best om oud en jong te vermaken,meisje van winkeltje spreekt ook wat frans,zitten veel mieren,grote en kleine aan zwembad,poetsvrouwen deden hun best,op straat was alles geweldig,maar op strand alles betalen,ook aan zwembad geen kussens,of betalen,maar waren echt veel te dun,barmannen spreken geen woord engels maar vielen al bij al goed mee,zonder woorden dan,receptiepersoneel was echt niet vriendelijk,voor mij en zus dus nooit meer Strandja,en dat heeft heel veel te maken door taal problemen,all in maar toch nog veel geld uitgeven om op strand te liggen,never again
Gereisd met partner in juli 2013

Middelmatig hotel

Janssen, 24-12-2011

Zelf ben ik hier een aantal jaar geleden geweest met mijn moeder, en nu lees ik de recenties. Er zitten er een aantal tussen die ik kan beamen, het eten is niet al te best, ik heb er best honger geleden.

De boulevard is echt reuze gezellig! Al die Bulgaren zijn superaardig, (proberen je van alles te verkopen en aan te smeren, maar ze zijn tenminste vriendelijk) maar na een week gaan ze wel een beetje vervelen.

Ook ben ik het wel een beetje eens dat het personeel niet al te vriendelijk is. Wij hadden toen last van jongeren (harde muziek, vreemd geurtje op de gang) en toen wij dit gingen melden bij de receptie, werden we een beetje als belachelijk bestempeld. Jammer! Volgens mij is uiteindelijk wel (na aandringen) iemand er iets van gaan zeggen.

Onze kamers werden redelijk schoongemaakt, echter lag er bij ons in de badkamer een tandenstoker, en die heeft er de hele reis gelegen!

Toch vind ik Bulgarije een leuke bestemming, en ik ben nu al aan het kijken voor Bulgarije!

Gereisd met vrienden in juni 2008

?

nooit meer

natjuh, 28-10-2011

slecht,vies hotel. geen aanrader
Gereisd met vrienden in januari 2011

Vies en onvriendelijk hotel

Karin, 30-9-2011

Wij zijn hier met een vriendinnengroep geweest. Eerst kregen we een kamer waar de stank echt niet te harde was, vieze vocht vlekken, schimmel, losse plinten, kapotte tv en ga zo maar door! We kregen geen nieuwe kamer, dit heeft uiteindelijk de reisleiding voor ons geregeld. We kregen de 'beste' kamer die ze hadden. Niet dus, douchekop kapot, schimmel, vochtvlekken, stank, kapotte meubels enz.

Het eten was ook heel vies waardoor we allemaal maag-darm klachten kregen. We waren noodgedwongen om te gaan uit eten, weer extra kosten.

Het personeel is helemaal niet aardig en kunnen vaak niks voor je betekenen.

Mijn zus en ik zijn besmet geraakt met de legionella. Waar we thuis nog een week antibiotica voor kregen.

Kortom nooooooooit meer naar Strandja en het dus dus echt GEEN aanrader!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Goed hotel alleen slecht eten

Amber, 18-9-2011

Het hotel was erg mooi, de mensen waren heel vriendelijk. Alleen erg jammer dat na meerdere keren vragen onze douche cabine nog steeds niet werd gemaakt. Verder heb ik een erg leuke vakantie gehad
Gereisd met vrienden in september 2011

Geweldige vakantie !

Samira, 18-9-2011

Wij zijn een stelletje van onder de 25 & hebben het super naar onze zin gehad. We zijn nu al aan het kijken of we kunnen boeken voor volgend jaar. Tuurlijk waren er wat dingen minder goed. Mijn vriend is bijv. een moeilijke eter dus hij heeft de eerste dagen erg moeten wennen, maar er is eigenlijk wel iets dat iedereen lust. Wij kwamen er wel achter dat als je meteen om 6uur eet dat het eten beter is dan dat je om 7uur gaat. Ook vonden wij het jammer dat de bar die binnen is bij het zwembad & waar je eten kan halen bij het zwembad dat daar het personeel gewoon stond te bellen. Maar zoals jullie kunnen zien hebben wij het super gehad ! We willen hier zeker naar terug je ligt heerlijk aan de boulevard zonder dat je er last van hebt in het hotel.
Gereisd met partner in september 2011

Prettig verblijf

Laura, 30-8-2011

Wij zijn twee weken geweest. De kamers waren ruim en werden elke dag netjes schoongemaakt. We kregen elke dag schone handdoeken. Het hotel ligt erg dichtbij de boulevard. Dat is ideaal. Het animatieteam doet het ook leuk. Ze doen hun best om het iedereen naar hun zin te maken.

Van het eten moet je houden. Zelf hebben we er maar een paar keer gegeten. Het is geen eten waar Nederlanders over het algemeen van houden (croissantjes met geitenkaas bij het ontbijt bijvoorbeeld). En niet al het eten was goed gaar. Aan de boulevard heb je genoeg tentjes waar je heerlijk en voor weinig geld kan eten.

Het personeel vonden we vriendelijk en we werden altijd snel geholpen. Op het eten na vonden wij het een prettig hotel om te verblijven.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Prima plek, slecht hotel

Geenstrandjameer, 28-8-2011

Primasol in Strandja, is een hotel op de juiste plek, dicht bij de boulevard, ideaal dus!

Het animatieteam was goed, en sprak vele talen, keurig duits en engels.

Het enigste wat opviel was dat de barmannen wel vaak pauze hadden, en regelmatig een gesprekje hadden waardoor je even moest wachten totdat ze drinken in schonken.

Het eten in het hotel was bagger, vlees met harde stukken erin, maar ook de aardappels dropen in het vet.

Daarnaast was de spaghetti en penne niet echt om aan te raden.

Nu weet ik ook wel dat je niet te kieskeurig moet zijn in dit land, maar dit viel echt tegen. (wij voelden onszelf soms net een varken)

Maar je kan ideaal eten op de bouelvard, lekker goedkoop en goed.

Het bed was redelijk, enkel we waren met 3 personen waardoor 1 persoon in een slaapstoel moest, waar geen matras in lag (ZEER SLECHT VOOR JE RUG).

Het 2 persoonsbed kon je redelijk in liggen.

Maar aan de bedden en aan het eten zouden ze zeker wat mogen doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

niet voor herhaling

timmer, 18-8-2011

eten slecht,bedden slecht, service slecht.

Zwembad prima.animatie grappig.

Strand heerlijk,

boulevard gezellig

Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primasol Strandja in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primasol Strandja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Primasol Strandja scoort een 7.05 uit 10 op basis van 79 reviews.