Hotel Mimosa ****

6,7

17 reviews over Hotel Mimosa in het Nederlands

doe dit zeker niet!!!!

Jan en Hanny Christ, 18-10-2008

Het eten was slecht van smaak en altijd koud, het brood was oud en er was weinig keuze. Dus dan maar roosteren en dit deed dan ook iedereen.

Personeel was niet vriendelijk en te lui om te werken. Geen aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

Jammer van je geld

Harrie de Vries, 27-8-2008

Restaurant is een ramp slecht eten koud oud brood tekort aan borden bestek enz. zeer onvriendelijk personeel bij zwembad veel achterstallig onderhoud afrasteringen die kapot zijn of los zitten losse en kapotte tegels veel mensen in het hotel ziek buikgriep,diarree kapotte kinderstoelen waar de kleintjes zo doorheen vallen
Gereisd familie in augustus 2008

niet echt top

Petra, 15-8-2008

Het hotel ziet er goed uit van buiten ,maar als je de eetzaal binnen komt vergeet je de buitenkant.

Het eten is echt zeer slecht, zoals in de beoordelingen hieronder beschreven staat.

de hygiene is niet om over naar huis te schrijven

Er is niet eens genoeg servies en bestek aanwezig

ze zijn gewoon niet voorbereid op grote aantallen toeristen.

zeker niet all-incl. boeken, ga lekker eten op de boulevard voor een paar Lev.

op het strand vergeet je gewoon alles, daar is het de moeite waard.

Gereisd familie in juli 2008

Geen aanrader

9-8-2008

Hotel zelf is goed opgezet , ook ruime kamers.

Maar het eten is slecht(koud en niet lekker)

Klantvriendelijkheid laat ook te wensen over.

all-inclusive kun je beter niet boeken, we hebben steeds buiten het hotel gegeten.

4 dagen koud water gehad en niemand die iets wil doen. zelfs de manager niet!!!!!!!!!!

Gereisd familie in augustus 2008

niet weer dit hotel

Hans en Alie, 5-8-2008

Wij zijn geweest met onze kinderen van 11 en 9 jaar oud en die hebben zich prima vermaakt in het zwembad. De animatie is prima er wordt veel georganiseerd voor jong en oud. Ook de kamers zien er prima uit. De grootste minpunten zijn, het personeel in de eetzaal, en het eten, er zit bijna geen afwisseling in het eten en het is smaakloos, het brood is niet lekker vers, en je moet geregeld wachten op (soep)kommen en glazen omdat daar niet genoeg voorraad van is. Dus mocht je hier naar toe gaan boek dan geen all-inclusive, want het eten buiten dit hotel is aanmerkelijk beter dan in dit hotel en het is bovendien nog goedkoop ook.

Maar goudstrand is wel absoluut een aanrader voor jong en oud, de stranden en het uitgaansleven doen niet onder voor de Spaanse costa"s

Gereisd familie in juli 2006

Sabrina, 3-6-2008

Ben net een weekje in Bulgarije op vakantie geweest in Mimosa Spa.

All Inclusive maar ik kan iedereen aanraden dat niet te doen. Wij vonden alleen het ontbijt lekker (dan is het nog vers) en zo hebben we meer mensen gehoord. De lunch en het avondeten was niet om over naar huis te schrijven. Het avondeten was vaak koud! Ook de service bij de bar als je drinken wilde bestellen was waardeloos.

Ze zien je al een hele poos staan, maar zijn liever met eigen dingen of andere klanten bezig.

Voor de rest is Bulgarije een super goedkoop land dus als je elke dag uit eten gaat heb je dat er zo uit. En nog eten naar keus ook!!

Ik moet nog wel even zeggen dat de hotelkamers perfect schoon gemaakt werden. Elke dag lagen de handdoeken in je kamer in een andere vorm. Heel kunstig! Het hotel zelf is erg mooi.

Gereisd met vrienden in mei 2006

ML Veldscholten, 15-5-2008

We zijn net terug uit Bulgarije. Hotel Mimosa heeft inderdaad een goede ligging, dicht bij de zee en het centrum. De kamer en badkamer zijn ok. Alleen ontzettend gehorig. Het uitzicht was een aanfluiting. We zaten op de 2e etage en keken uit op het dak en het serredak van de lobby. Het eten was verschrikkelijk. Oud brood en zelfs brood en broodjes waar de schimmel welig in tierde. Het personeel aan de bar hielp constant eerst de Bulgaren en Roemenen en dan was jij als Nederlander of Duister aan de beurt. Ze presteerden het zelfs om met een collega over je te kletsen jouw aan te kijken en in lachten uit te barsten. In het restaurant lagen tussen de tralies voor de ramen de resten van eten van minstens maanden geleden. Wij hebben het meegemaakt dat een receptioniste ons niet kon helpen om de weg naar de bushalte te wijzen omdat ze geen Engels en Duits sprak. Voor ons was het eens Mimosa maar nooit weer. Dit was voor ons de derde vakantie in Bulgarije.
Gereisd familie in mei 2008

yvonne, 28-8-2006

Mimosa en Bulagrije zijn een aanrader!! Spendeer wat meer aan een goed hotel, Bulgarije is zo goedkoop, je haalt dat er zo uit! De ligging van het hotel is perfect, je bent zo op het strand/boulevard en zo bij de uitgaansgelegenheden (voor ieder wat wils en alle leeftijden). Je hebt echt nauwelijks geluidsoverlast in het hotel. (je hoort natuurlijk wel wat maar dat is normaal voor een hotel in het centrum). We hebben zelf geen kinderen maar voor hun is er genoeg te doen (2! grote zwembaden)! Om een minpuntje te noemen is het avondeten. We hadden HP en hadden er al rekening mee gehouden dat buffetvorm voor ons niets is. Maar voor 25-30 euri kun je goed eten én drinken met z'n 2e! Dit was de 1x in Bulgarije (als goedkope uitrust niets-doen vakantie). We gaan zeker terug!
Gereisd met partner in augustus 2006

elly, 24-8-2006

Hele fijne vakantie gehad leuk animatie team die elke avond een fantastische show neer zetten.

Bijna geen nederlanders gezien animatie was vooral duits.

Goed hotel mooie schone kamers en het eten er was genoeg keus en steeds wat anders vooral de toetjes waren lekker.

Zijn wel een paar keer uit eten gegaan omdat je toch wel eens wat anders wil.

Gereisd anders in augustus 2006

elly van neerbos, 26-6-2006

Mooi hotel met goede kamers en vriendelijk personeel. Weliswaar centraal gelegen maar heel veel lawaai/muziek tot diep in de nacht.

Eten van zeer slechte kwaliteit, veel keus maar koud, slap en niet smakelijk.

Gasten waren voornamelijk Duits en bejaard.

Veel trapjes en opstapjes dus voor kleine kinderen en mensen die slecht ter been zijn niet toegankelijk.

Wat ons betreft geen aanrader!

Gereisd familie in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mimosa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mimosa in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mimosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mimosa scoort een 6.65 uit 10 op basis van 43 reviews.