8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Melia Grand Hermitage***** bij :

78 reviews over Hotel Melia Grand Hermitage in het Nederlands

super

familie De Witte, 13-7-2017

Voor ons een super locatie en we hebben al heel wat verschillende hotels bezocht !!!

Sommige mensen zijn nooit content,misschien niet veel gewend?

Gereisd familie in juli 2017

Prachtig hotel

Ann, 12-7-2017

Melia is een fantastisch hotel. Na het lezen van een aantal mindere commentaren, waren we wat ongerust, maar dit bleek voor niets nodig! De kamer en badkamer waren ruim en heel proper, elke dag werd er gepoetst! Al het personeel was ongelooflijk vriendelijk! Het eten was heel gevarieerd en lekker! Het hotel ligt aan een hele gezellige promenade met leuke winkeltjes, bars en restaurants! De animatie was top, er is een groot zwembad en er was steeds voldoende plaats om te liggen ook al was het er heel druk. Er is een fitness, een wellness, veel bars en veel soorten snacks te verkrijgen. We hadden geen level geboekt, maar dit was zeker niet nodig. Wie dit geen goed hotel vindt, stelt hele hoge eisen die waarschijnlijk nergens kunnen ingewilligd worden. Wij vonden het perfect!!
Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch, wij gaan dit jaar zeker terug

Ginette, 3-6-2017

Wij zijn voor de eerste keer naar Bulgarije gereisd. Wij hadden alle reviews over Melia hotel gelezen en weten nu dat alle negatieve reacties en uitspraken Onjuist zijn. Het is in een woord een prachtig super-de luxe hotel ! Ik heb al heel veel gereisd maar vind de kamer en badkamer in Melia een van de mooiste en grootste tot nu toe. Opvallend zijn de altijd vriendelijke mensen zowel binnen en buiten het hotel. Victoria in het restaurant gaf ons meer uitleg over de Bulgaarse gebruiken en het eten (welkombrood ) Het eten is er zeer lekker. Als je natuurlijk na sluitingsuur in het restaurant gaat, is het eten niet meer superwarm maar dan ben je ook al een half uur of meer te laat. We hebben de level genomen en dan heb je iets meer zoals bij ontbijt vers fruitsap en champagne. De zone van de level met ligzetels aan het zwembad waar langst de zon schijnt wordt Wel steeds gecontroleerd, en voorbehouden voor de level. Jammer dat de tuin voor levelgasten nog niet open was (vanaf juni) maar dat wisten we bij de boeking. Wij gingen ook enkele dagen (wanneer het zeer warm was) naar het strand en huurden een ligzetel aan de zee.

De promenade van de Goudkust is een beleving met heel veel beachbars met zwembaden op het strand.

De uitstappen hebben wij met de taxi gemaakt. Onze chauffeur heeft een nieuwe taxi, spreekt goed Engels en weet waar naartoe voor een goeie prijs. Je vindt hem aan achterkant van hotel Admiral.

Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar,een aanrader.Super ligging.

Marleen, 27-6-2016

Dit hotel is een aanrader,neem zeker de Level rooms.Ontbijt,lunch en diner zijn appart,dus enkel voor mensen die level hebben geboekt.Ook aan het zwembad zijn de ligzetels gereserveerd.Heel mooie tuin.Ligt vlak aan promenade met barretjes,winkels en restaurants.Wij hadden all-in genomen,zijn ook buiten het hotel gaan eten,heel goedkoop en ook heel lekker eten.Top.
Gereisd met partner in juni 2016
Maria Yotova,

Dear Marleen,

Thank you for posting this wonderful review. We are delighted to hear that you highly recommend our hotel and especially THE LEVEL rooms.

I hope it is not lond before we have the pleasure of welcoming you back again.

Yours sincerely,

Nina Neshkova

Guest Relations Officer

zeker geen 5 sterren waard

fran, 18-8-2015

grote kamer en badkamer, groot zwembad met voldoende ligzetels maar niet inchecken voor 15u dus ook geen middageten bij aankomst, kamers niet voldoende gekuist of ververst,alle dranken ook de koffie bij het ontbijt moet je zelf uit een automaat nemen, eten niet genoeg variatie en niet hygienisch, alles in plastiek bekertjes, geen privestrand dus ligzetels zijn te betalen, 140 trappen om van en naar het strand te gaan

Gereisd met partner in juli 2015

Zou ik zeker terug durven komen ben er momenteel

joan willemsens, 18-8-2015

Zoals veel zeggen onvriendelijk helemaal niet goede bediening, goed gelegen, behulpzaam kan er alleen maar goed over praten tot hier toe alleen sommige hotelgasten totaal geen respect in het restaurant
Gereisd familie in augustus 2015

goed hotel

goed, 6-8-2015

goed hotel de ligging is prima dicht bij de promenade je moet wel eerste veel trap en doen het eten was lekker er is altijd iets dat je mag de
Gereisd familie in juli 2015

nooit meer

jan, 12-6-2015

Alle dranken uit plastiek bekers en uit machines zeer slecht van smaak ook de koffie van nesle poeder zeker geen vijf sterren waard er zijn betere hotels met zelfs privé stranden hier moet men betalen om een zetel aan het strand te hebben we kunnen enkel buiten zitten aan het zwembad veder geen mooie terassen zoals in de andere hotels
Gereisd met partner in juni 2015

grand hermitage

marleen delbecq, 12-6-2015

Er wordt door de Russen zeer veel eten genomen soms vijf zes borden moeten nadien veel eten weg gooien een schade er wordt ook veel eten meegenomen naar hun thuisland

Geen privé strand zoals bij andere hotels wel het geval is

Overal drinken uit plastieken bekers en zeker geen all in krijgen dranken uit toestellen dus poeder vorm koffie van nestle poeder dit heb ik nog nooit mee gemaakt in een vijf sterrren hotel

Gereisd met partner in juni 2015

nooit meer

Boonen, 31-5-2015

Mooie ligging, personeel behulpzaam en vriendelijk.Mooie kamers.Het eten is verschrikkelijk.Verbrand vlees, koud en taai.Frieten zijn koud.Alleen het ontbijt is goed.Na 22:30 uur is voor iedereen alles te betalen.Zeker geen ALL in.
Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Grand Hermitage in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Grand Hermitage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Grand Hermitage scoort een 8.77 uit 10 op basis van 99 reviews.