Hotel Melia Grand Hermitage *****

8,7

84 reviews over Hotel Melia Grand Hermitage in het Nederlands

Te laat in het seizoen

Robert Frenken, 27-9-2017

Hotel en eten was goed. Toerisme stopt eind septemner. Teveel oude mensen in september,hoofdzakelijk 60 plussers. Temperatuur eind september 18/19 graden. Begin September scheen het nog 31 graden geweest te zijn.

alles in orde.

geert depuydt, 24-9-2017

kamers ,eten heel goed- animatie team was heel goed. bedankt aan allen voor de mooie vakantie!

geen mening

piet, 24-9-2017

kamer heel goed. eten meermaals te koud.bediening ok.animatie ok mitko
Gereisd met vrienden in september 2017

goede animator

marie louise eberhardt, 23-9-2017

anlmatie heel goed bijzonder mitko

tevreden

cocquyt jean-paul, 20-9-2017

alles was goed behalve het eten

Nooit meer

JEMPI, 16-9-2017

Het is een mooi hotel prachtig gelegen aan de kust.Ge moet dan wel eerst 45 trappen doen om aan de promenade te komen.De wifi in het hotel werkt meer niet dan wel.Het middag en avondeten zijn echt een ramp.Te koud en veel te vet.De aangeboden wijn of bier zijn niet te drinken.De kamers zijn goed en worden proper onderhouden.Het personeel is heel vriendelijk , behalve aan de balie.Men kan in twee restaurants gratis boeken voor een etentje.Een Duits en een Italiaans.Wederom buffet en geen bediening en even smakeloos.Het hotel heeft geen eigen strand , dus alles is te betalen daar want het is privaat.TV kanalen , alle talen behalve het Nederlands.Voor ons geen aanrader en zeker geen 5 sterren waard.Niet te vergelijken met een Turks 5 sterren hotel , dat is tenminste klasse.

super

familie De Witte, 13-7-2017

Voor ons een super locatie en we hebben al heel wat verschillende hotels bezocht !!!

Sommige mensen zijn nooit content,misschien niet veel gewend?

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig hotel

Ann, 12-7-2017

Melia is een fantastisch hotel. Na het lezen van een aantal mindere commentaren, waren we wat ongerust, maar dit bleek voor niets nodig! De kamer en badkamer waren ruim en heel proper, elke dag werd er gepoetst! Al het personeel was ongelooflijk vriendelijk! Het eten was heel gevarieerd en lekker! Het hotel ligt aan een hele gezellige promenade met leuke winkeltjes, bars en restaurants! De animatie was top, er is een groot zwembad en er was steeds voldoende plaats om te liggen ook al was het er heel druk. Er is een fitness, een wellness, veel bars en veel soorten snacks te verkrijgen. We hadden geen level geboekt, maar dit was zeker niet nodig. Wie dit geen goed hotel vindt, stelt hele hoge eisen die waarschijnlijk nergens kunnen ingewilligd worden. Wij vonden het perfect!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch, wij gaan dit jaar zeker terug

Ginette, 3-6-2017

Wij zijn voor de eerste keer naar Bulgarije gereisd. Wij hadden alle reviews over Melia hotel gelezen en weten nu dat alle negatieve reacties en uitspraken Onjuist zijn. Het is in een woord een prachtig super-de luxe hotel ! Ik heb al heel veel gereisd maar vind de kamer en badkamer in Melia een van de mooiste en grootste tot nu toe. Opvallend zijn de altijd vriendelijke mensen zowel binnen en buiten het hotel. Victoria in het restaurant gaf ons meer uitleg over de Bulgaarse gebruiken en het eten (welkombrood ) Het eten is er zeer lekker. Als je natuurlijk na sluitingsuur in het restaurant gaat, is het eten niet meer superwarm maar dan ben je ook al een half uur of meer te laat. We hebben de level genomen en dan heb je iets meer zoals bij ontbijt vers fruitsap en champagne. De zone van de level met ligzetels aan het zwembad waar langst de zon schijnt wordt Wel steeds gecontroleerd, en voorbehouden voor de level. Jammer dat de tuin voor levelgasten nog niet open was (vanaf juni) maar dat wisten we bij de boeking. Wij gingen ook enkele dagen (wanneer het zeer warm was) naar het strand en huurden een ligzetel aan de zee.

De promenade van de Goudkust is een beleving met heel veel beachbars met zwembaden op het strand.

De uitstappen hebben wij met de taxi gemaakt. Onze chauffeur heeft een nieuwe taxi, spreekt goed Engels en weet waar naartoe voor een goeie prijs. Je vindt hem aan achterkant van hotel Admiral.

Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar,een aanrader.Super ligging.

Marleen, 27-6-2016

Dit hotel is een aanrader,neem zeker de Level rooms.Ontbijt,lunch en diner zijn appart,dus enkel voor mensen die level hebben geboekt.Ook aan het zwembad zijn de ligzetels gereserveerd.Heel mooie tuin.Ligt vlak aan promenade met barretjes,winkels en restaurants.Wij hadden all-in genomen,zijn ook buiten het hotel gaan eten,heel goedkoop en ook heel lekker eten.Top.
Gereisd met partner in juni 2016
Nina Neshkova/Guest Relations Officer, Sales manager, 10-3-2017

Dear Marleen,

Thank you for posting this wonderful review. We are delighted to hear that you highly recommend our hotel and especially THE LEVEL rooms.

I hope it is not lond before we have the pleasure of welcoming you back again.

Yours sincerely,

Nina Neshkova

Guest Relations Officer

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Grand Hermitage bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Grand Hermitage in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Grand Hermitage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Grand Hermitage scoort een 8.71 uit 10 op basis van 109 reviews.